Mistä urheilulajista saa pyöreän, kauniin ja ulkonevan peffan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oletteko oikeasti naiset tosissanne että nuo kuvat ovat jotenkin liikaa?🤔

Vai onko tämä jotakin pilaa?😬
 
Kävisikö tämä?:D
Tässä luki että elegant yoga pant outfit:



Tarkoituksenani oli tuoda esiin että vaikka kyykkäilee painojen kanssa niin ei siitä pepusta mikään valtava tule. Sillä saa mukavasti muotoa. Harvalla repeää mikään fitnessura megapeppuineen vaikka hommaakin vähän voimaa (ja siinä samalla tulee vähän muotoa) peppuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tollanen mikä on sinisissä joogahousuissa olisi niin täydellinen! Sellaisen haluaisin tosi paljon. Just täydellinen mun makuun, ei liian iso mutta ulkoneva ja pyöreä.
Toivoo ap
 
vierailija
Tollanen mikä on sinisissä joogahousuissa olisi niin täydellinen! Sellaisen haluaisin tosi paljon. Just täydellinen mun makuun, ei liian iso mutta ulkoneva ja pyöreä.
Toivoo ap
Ap sinun kannattaa katsoa miltä sukunne naisten takamukset näyttävät koska olet perinnyt heiltä samoja muotoja. Ruumiinrakenne on ratkaisevassa asemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Turha tällä palstalla on muistuttaa terveestä kehokuvasta.
Katsoin Yle Areenan kehutun tv-sarjan Rakkaat lapset.
Krista Salmisen roolihahmo kuvaa hyvin nykymaailman instababy-aikaa.
Tuskin missään ammatissa vaaditaan muokattua peffaa.
Ap. on hyvä uhri huuhaaohjaajille.
 
vierailija
No ihan turhaa touhua, totuus on kuitenkin se, että sinulla on pesänrakentamisvietti päällä, mutta valitettavasti on oerseesi millainen tahansa, kohderyhmäsi on sinusta kiinnostunutvain 1.5 vuotta ja sen jälkeen haikailee jo muihin suuntiin.
 
vierailija
Rasvaimu on oikea vastaus. Ei ole uskottavaa, että naisella olisi isot tissit, hehtaariperse ja ampiaisvyötärö yhtä aikaa. Kuvankäsittely tai rasvaimu ovat vastaukset. Älkää katsoko kardashianeita, ne on kaikki umpileikeltyjä, broidi ja faijaki transsuja.
 
vierailija
Siis puheenaiheena on, miten saa ns. paksut pakarat. Näin ne saa: harrastin aerobiciä jo peruskoulun ala- ja yläasteikäisenä naisvoimistelijoissa, talvisin hiihtoa, vähän aikaa balettia, myöhemmin teininä lisää aerobicia, kuntosalia, showtanssia, parikymppisenä astangajoogaa, lenkkeilyä, aerobiciä, kuntosalia, uintia, kolmekymppisenä kuntosalia, uintia, aerobiciä.
 
vierailija
Ehkä Miitta-täti osaisi antaa mojovimman vastauksen ap:n huoleen.
Katsoin putkeen Rakkaat lapset-sarjan ja siitä jäi hyvä mieli.
Minäkin olen hurahtanut elämäni aikana kaikkeen mahdolliseen huuhaahan.
Elämänkerta on onneksi jäänyt kirjoittamatta toisin kuin sarjan Reginalla.
Nyt googletan mitä hiekkadille vai oliko se dildo tarkoittaa. Jonkun palstailijan mukaan olen sellainen.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ehkä Miitta-täti osaisi antaa mojovimman vastauksen ap:n huoleen.
Katsoin putkeen Rakkaat lapset-sarjan ja siitä jäi hyvä mieli.
Minäkin olen hurahtanut elämäni aikana kaikkeen mahdolliseen huuhaahan.
Elämänkerta on onneksi jäänyt kirjoittamatta toisin kuin sarjan Reginalla.
Nyt googletan mitä hiekkadille vai oliko se dildo tarkoittaa. Jonkun palstailijan mukaan olen sellainen.
No tulihan sieltä sitä huumoriakin välillä!!!!!
❤😂
 
vierailija
Löysin Googlen avittamana käännöksen sanalle dille. Sanalla on monta suomalaista vastinetta. Pässinpää en voi olla, kun edustan feminiinistä sukupuolta. Eli olen kai lammaspää, joka määkii nm Lispettiä lainaten.
Nuoruudessani oli hitti Pulleat purjeet.
En pidä kovin fiksuna ihmistä, joka tsekkaa toisten takapuolten varustusta.
Viihdytään kehoissamme.
Tänään on perjantai. Viikko vierähti joutuisasti. Eilen ja tänään en voi katsoa Youtubesta amerikkalaista suosikkisarjaani Kiitospäivän ja MM-kisojen takia.
On kiusallista olla hömppäsarjan ja keskustelupalstan koukussa.
Ehkä löydän hiekkadillenä jonkun kurssin, jolla vapaudun näistä kahleista.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä