"Pyllyn kommentointi voi pian olla seksuaalista ahdistelua – lue, mikä kaikki on rangaistavaa ensi vuodesta alkaen"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos otsikko pitää paikkansa,
tuossa ei ole mitään järkeä. Ihmiset alkavat kasvaa yhä enemmän kieroon.

Asteittain etenevä totalitarismihan se…

Kaikki luonnollinen näköjään estetään laein. Miettiköhän kukaan mihin tämä voi johtaa?

Poliiseilla, tuomareilla ja asianajajilla tulee olemaan töitä!!!!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ne naiset, jotka ovat herkkähipiäisiä vastakkaisen sukupuolen kommenteille tai aatteellisesti ovat vastaan miehisiä huomionosoituksia, voivat miettiä onko a) asenteessa b) aatteessa c) itsessä ja pukeutumisessa eri tilanteisiin sopien jotain vikaa.
 
On se nyt kumma kun pitää kitistä siitä, että seksuaalisesta ahdistelusta laitetaan vähän kovemmat rangaistukset. Yleensä täällä itketään, että rangaistukset eivät ole tarpeeksi kovia.

Ei tämä millään tapaa uhkaa normaaleja kansalaisia. Minun mielestä ei tarvitse olla oikeutta suureen ääneen kommentoida toisten ihmisten kropan osia.

Suurin osa näistä jutun tapauksista oli aika selkeitä, kuten nyt vaikka tuo "upskirting".

Kaikkia lakeja voidaan yli- tai alitulkita, joten tässä tapauksessa itse laki ei ole ongelma.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
On se nyt kumma kun pitää kitistä siitä, että seksuaalisesta ahdistelusta laitetaan vähän kovemmat rangaistukset. Yleensä täällä itketään, että rangaistukset eivät ole tarpeeksi kovia.

Ei tämä millään tapaa uhkaa normaaleja kansalaisia. Minun mielestä ei tarvitse olla oikeutta suureen ääneen kommentoida toisten ihmisten kropan osia.

Suurin osa näistä jutun tapauksista oli aika selkeitä, kuten nyt vaikka tuo "upskirting".

Kaikkia lakeja voidaan yli- tai alitulkita, joten tässä tapauksessa itse laki ei ole ongelma.
Taputat vaimoasi pyllylle ja voit joutua käräjille.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
On se nyt kumma kun pitää kitistä siitä, että seksuaalisesta ahdistelusta laitetaan vähän kovemmat rangaistukset. Yleensä täällä itketään, että rangaistukset eivät ole tarpeeksi kovia.

Ei tämä millään tapaa uhkaa normaaleja kansalaisia. Minun mielestä ei tarvitse olla oikeutta suureen ääneen kommentoida toisten ihmisten kropan osia.

Suurin osa näistä jutun tapauksista oli aika selkeitä, kuten nyt vaikka tuo "upskirting".

Kaikkia lakeja voidaan yli- tai alitulkita, joten tässä tapauksessa itse laki ei ole ongelma.
Harrastat seksiä vaimosi kanssa ja vaimo voi vuosien kuluttua syyttää sua raískauksesta. Siinä menee talo, työpaikka, rahat, lapset, maine ja vapaus.
 
Jos jäät katsomaan, on rikos ja jos vielä arvostelet niin "tukka pois ja linnaan"
Tuossa luki "joissain tapauksissa". Eli tuskin on ongelmaa, jos kommentoi että sulla on kiva peppu. Tosin jos kommentoi, että sulla on niin hyvä perse, että imisin paskatkin perseestä namskis namskis, nyt kyllä on syytä runkata kotona. Jälkimmäinen ehkä lukeutuu näihin joihinkin tapauksiin...
 
vierailija
Juuri tänään kävi näin. Palaverissa ehdotin prosessiin tehostamista ja pomo mitätöi minut toteamalla "sulla on vinha perä". Laitoin hr:lle valituksen.
Feministi.
Surkea vitsi. Kyllä sinusta on parempaan naisministeriämme lainaten.
Toivottavasti laki suosii myös tätä palstaa.
Lispetti neuvoi rekkautuneelle Setikselle, että kysy neuvoa nimimerkiltä m1es, jos tarvitset apua videoiden esim. linkityksessä ohittaaksesi moderaattorin karsinnan.
Tämä palsta on saanut elää pitkään pellossa ilman kunnollista valvontaa..
Naisia on saanut hutkia edestä ja takaa kuin vierasta sikaa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es

Yhteistyössä