Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Kyllä se pelkkä himokin on ihana asia, mutta ei sillä tosiaan ole tekemistä rakkauden kanssa.
Mitäs jos pikku hivuttelu piristää ja se, että saa oikein kunnolla helpottaa…
En nyt sillä tavslla ole kokenut, että olen jäänyt mistään paitsi, mutta eräänlainen paine on jos seksiä ei harrasta aikoihin tai suhdetta ei edes halua kokeilla…
Jos tarviin jonkun sysäyksen tms..?
mut se himo on alhainen tunne ehkä? tai siis se turruttaa. ku8 himo lakkaa niin jääkö mitään jäljelle versus siihen et sydän yhtyy toiseen sydämmeen ja sitten myöhemmin tulee seksi? mut se mikä alkaa himolla loppuu kun se loppuu ja on siis harha?
 
vierailija
joo mut jokjo mennään. ja näytettään ligh mikä syttyy darkness. vai viellä tarvii pala kerrallaan uusi taotaan niin kauna et se loistaa niinkuin vanhat sepät teki et se oli timantin kova tykki.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
mut se himo on alhainen tunne ehkä? tai siis se turruttaa. ku8 himo lakkaa niin jääkö mitään jäljelle versus siihen et sydän yhtyy toiseen sydämmeen ja sitten myöhemmin tulee seksi? mut se mikä alkaa himolla loppuu kun se loppuu ja on siis harha?
Voi olla. Kun himo lakkaa niin maataan tyytyväisinä ja hikisinä.😁
Mutta joo, ymmärrän mitä ajat takaa.
Mut, ehk tällaisessa suhteessa ei ole tarkoituskaan jäädä mitään jäljelle.
 
9MM
Voi olla. Kun himo lakkaa niin maataan tyytyväisinä ja hikisinä.😁
Mutta joo, ymmärrän mitä ajat takaa.
Mut, ehk tällaisessa suhteessa ei ole tarkoituskaan jäädä mitään jäljelle.
Mut mä oon ymmärtänyt et kun ei ole viettiensä vanki saavuttaa korkeemman tason. Ku mä ajattelen et aito rakkaus seksi on eri kuin pelkkä himon tyydytys. Kun oppii välttämään himon perässä juoksemista. Koska himo tarvii jatkuvasti uutta rakkaus pysyvyyttä ja turvaa missä kukoistaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mut mä oon ymmärtänyt et kun ei ole viettiensä vanki saavuttaa korkeemman tason. Ku mä ajattelen et aito rakkaus seksi on eri kuin pelkkä himon tyydytys. Kun oppii välttämään himon perässä juoksemista. Koska himo tarvii jatkuvasti uutta rakkaus pysyvyyttä ja turvaa missä kukoistaa
Silloinkin kun sitä voi täysin kontrolloida?
On ollut tilanteita aikoinaan että en voinut.
Nykyään voin. Ehkä jotakin kasvua on tapahtunut siis…
Mä en kaipaa rakkautta ja pysyvyyttä ja se huolestittaa mua. En ole kaivannut seksiäkään. Se on aika pelottava tunne (ennen niin) superseksuaaliselle ihmiselle.

Mä en ehkä sekottaisi rakkautta ja himoa…
 
9MM
Silloinkin kun sitä voi täysin kontrolloida?
On ollut tilanteita aikoinaan että en voinut.
Nykyään voin. Ehkä jotakin kasvua on tapahtunut siis…
Mä en kaipaa rakkautta ja pysyvyyttä ja se huolestittaa mua. En ole kaivannut seksiäkään. Se on aika pelottava tunne (ennen niin) superseksuaaliselle ihmiselle.
Joo siis mullakin vaikeuksii ja monesti sortunut. Mä vaan huomasin kerran et ku tuli ne hellät tunteet ni se miten halus kohdella oli toista kuin pelkkä himon kautta koettu yhteys. Et se vaan halus käyttää toista vähän kuin esineenä. Etkö sä oo edes masturboinnut pitkiin aikoihin? Mäkinen n oon ollu kuivilla jo pitkään. Mäkään en osaa jotenkin kaivata sitä ja se on just omituista mut kait me ollaan totuttu oleen "yksin" ku on sillainkin ihan hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jäinköjän mä rakkauden vankilaan?
Minut syyttömänä tuomittiin, sellin avain pois heitettiin ja sydämeni upotettiin betoniin.

Kiitti Karvis.🤗😁
 
9MM
Jäinköjän mä rakkauden vankilaan?
Minut syyttömänä tuomittiin, sellin avain pois heitettiin ja sydämeni upotettiin betoniin.

Kiitti Karvis.🤗😁
Kunnes oikee mies avaa sun sydämmen lukon ja hakkaa betoniin reiän ja se aukeaa. Munkin sydän hautautui. Jonka vaan aito voi herättää ja antaa anteeksi. Sydämmet yhtyy ja riemu alkaa. Jos valitsee toisin ei se rakasta kun aidosti rakastaa muut halut katoaa ja haluaa yhteielämän enemmän kuin mitään muuta. Kun sydän on niin onnelinen kun löysi toisen puoliskonsa. Vai häviskö sulta puolet sydämmestä tyhjyyteen kun erositte?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo siis mullakin vaikeuksii ja monesti sortunut. Mä vaan huomasin kerran et ku tuli ne hellät tunteet ni se miten halus kohdella oli toista kuin pelkkä himon kautta koettu yhteys. Et se vaan halus käyttää toista vähän kuin esineenä. Etkö sä oo edes masturboinnut pitkiin aikoihin? Mäkinen n oon ollu kuivilla jo pitkään. Mäkään en osaa jotenkin kaivata sitä ja se on just omituista mut kait me ollaan totuttu oleen "yksin" ku on sillainkin ihan hyvä.
Kyllä mä itse itseäni hoitelen, mutta onhan se aika outoa, että seksiä toisen kanssa ei kaipaa niin paljon ainakaan, että se johtaisi johonkin.
Kauanko sä oot ollut yksin? Mä olen kai jo kohta kaksi joulua?
 
9MM
Kyllä mä itse itseäni hoitelen, mutta onhan se aika outoa, että seksiä toisen kanssa ei kaipaa niin paljon ainakaan, että se johtaisi johonkin.
Kauanko sä oot ollut yksin? Mä olen kai jo kohta kaksi joulua?
Pitkä aikahan siitä. En oo osannut kaivatakkaa muita kun täällä mun sydän syttyi eloon ja se tunne katosi ni tuntuis et muut olis kirvikkeita sai sydämmen täysiin liekkeihin se nainen oli sydämmeni avaimen tosi haltija
 
Kunnes oikee mies avaa sun sydämmen lukon ja hakkaa betoniin reiän ja se aukeaa. Munkin sydän hautautui. Jonka vaan aito voi herättää ja antaa anteeksi. Sydämmet yhtyy ja riemu alkaa. Jos valitsee toisin ei se rakasta kun aidosti rakastaa muut halut katoaa ja haluaa yhteielämän enemmän kuin mitään muuta. Kun sydän on niin onnelinen kun löysi toisen puoliskonsa. Vai häviskö sulta puolet sydämmestä tyhjyyteen kun erositte?
En osaa sanoa hävisikö puolet, veikö Karvis sen kokonaan mennessään vai menikö sydän betonikengissä merenpohjaan.
 
9MM
En osaa sanoa hävisikö puolet, veikö Karvis sen kokonaan mennessään vai menikö sydän betonikengissä merenpohjaan.
Nooh kyl sen tuntee jos sydämessä aukko se on tyhjä kohta jonne tunteet katoaa. Kyl siul on sydän tallella. Ja muistan kun sanoit täl palstal yhen keskustelun jälkeen kun olit allapäin ja sanoit et sulla on nyt jotain tunne lukkoi. Et on sun sydän tallella. Jos sydän on tyhjyydessä hauskuuskin in häpeä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Pieniä hetkiä arjesta. Tulin tähän ukille ku tytön serkku lapset tuli yökylään. Just keittelin lapsille kaakaot ja tein voikkuleipiä ja banskut. En oo tietenkään mikään vuoden isä. Mut nää pienet hetket tuntuu hyvälle. Sais kyl olla useemminkin. Nyt ne pulisee ja kohta hampi pesulle
 
9MM
9MM
Välillä on vaikeeta löytää musiikkia joka itseä koskettaa mut tää onnistui luomaan kauneutta kiitos.
 
9MM
Tää kohta pitäis saada pokeriin jonka voi laittaa jos joku pelaa aasisti sun mielestä tällä äänellä ni kyl naurattais.
 

Yhteistyössä