Relaatio 999

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietääkö kukaan, onko 999-1000-asialle tapahtumassa mitään? Joku kertoi yhteydenotosta ilmeisesti Hyötyseen, mutta onko saatu vastausta? Laukalle menneen arvauslaskurin voisi samalla korjata.
 
vierailija
Tietääkö kukaan, onko 999-1000-asialle tapahtumassa mitään? Joku kertoi yhteydenotosta ilmeisesti Hyötyseen, mutta onko saatu vastausta? Laukalle menneen arvauslaskurin voisi samalla korjata.
Ei ole vastausta kuulunut ja melko skeptinen olen tuon vastauksen suhteen (vaikka viesti selvästi luettu on), joten joko vaan odotellaan rauhassa tai sitten rellut ovat todellakin tulleet tíensä päähän (mitä en todellakaan voi uskoa) Ja arvauslaskurikin on tosiaan jo kauan sitten ollut seonnut, eikä asialle oli mitään tehty, joten mitä tästä voi päätellä? Ei taida pelin kehittäjää enää yhtään kiinnostaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Ei ole vastausta kuulunut ja melko skeptinen olen tuon vastauksen suhteen (vaikka viesti selvästi luettu on), joten joko vaan odotellaan rauhassa tai sitten rellut ovat todellakin tulleet tíensä päähän (mitä en todellakaan voi uskoa) Ja arvauslaskurikin on tosiaan jo kauan sitten ollut seonnut, eikä asialle oli mitään tehty, joten mitä tästä voi päätellä? Ei taida pelin kehittäjää enää yhtään kiinnostaa...
Jep, ei ole vastausta (vastauksia) kuulunut eikä näkynyt nyt parin viikon aikana. Ehken meidän pitää vain sitten tehdä siitä omat johtopäätöksemme ... :cautious:
 
vierailija
Onko editorin poistaja antanut mitään elonmerkkejä kenellekään?
No ei ole vastauksia kuulunut, muuta eiköhän siellä hommia kuitenkin tehdä, koska lopettamisestakaan ei ole
vahvistusta tullut... Meanwhile palasin vanhaan shygypsyn Funny farmiin (ensimmäinen koskaan tekemämi rellu) ja siellä oli muutama muukin enkunkielinen. Eivät mitenkään helppoja, mutta viihdyttäviä kuitenkin, jos kiinnostaa niin löytyvät tuolta https://funny-farm.appspot.com/ (silelä on editorikin, mutta en ollenkaan osannut käyttää)
 
vierailija
Jos JiiKoo sattuu näkemään tämän, niin olisiko mahdollista saada tähän laatimasi relaatiot numeroina ihan ensimmäisestä saakka?
Siis kun itse peliluettelossa ei näe muuta kuin luettelon, ei tekijän nimiä. Ei myös tilastoissa jos osasin oikein lukea.
Mielelläni ratkoisin laatimiasi, tosi hyvin tehtyjä kaikki.
 
vierailija
TONNI sivu
Vasen reuna, keskellä TY 7 ja KUM 11-7?
Kaikki muu on valmista. Oletan, että työ TY7 liittynee tuohon KUM, mutta ko. alue on mulle ihan vieras kaikesta googlauksesta huolimatta.
 

Yhteistyössä