Perrrjantai illan pärinät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 087
16 515
113
Mitä lasissa, mitä päällä, mikä soi?
Mitä luet/leffaa tai ohjelmaa katsot viikonloppuna? Mitä ruokaa teillä syödään viikonloppuna?

Minä just söin niin joudun odotella tovin ennen kuin tsihautsn Amaretto liköörit.
Päällä on polvipitkät luonnonvalkoiset villasukat ja possun punainen oversize huppari.
Viikonloppulukemiseksi on Barbara Demickin Suljettu maa.
Jammailen tahdissa:

Täällä syödään hirvikäristystä huomenna.😋[/media]

Missä kaikki ovat?😦 Kerrankin oon täällä niin täällä ei ole kukaan.🤔

Nyt sihautan ja kyytitytöks Ellaa.❤️

kelit näyttäis niin et sunnuntaina taas ollaan vesillä. Ajellaan haukun kaa johonkin saareen makkarat paisteleen.
Siellä teillä päin on Monster Jamit ens viikonloppuna ni sinne lähtee mökiltä kymeestä osa porukasta.
Täytyy ostaa korvatulppia, ei nuo keltanokat edes tajua mikä meteli niistä lähtee.😁

Sieltä teiltäpäin on löytynyt miehiä etten siel enään käy. mut nyt kai lappi tosiaan tulee uudeksi alueeksi.
Lappi ja Norja on kyllä ihania!❤️

Toistaiseksi meille on riittänyt kun on puulämmitteinen sauna, lätäkkö, vene ja pallerot, koirat juoksee hulvattomana. Niistä on hyvä reissu tehty.❤️

Mukaan tietty onget, virvelit, aseita ja muutama kori sienimettään.😍

Talvella vois kyllä mennä Lappiinki, ei oo hyttysiä!😁 Miten sä kestit niitä hiivatin inisijöitä?😬

Lappi ja Norja on kyllä ihania!

Toistaiseksi meille on riittänyt kun on puulämmitteinen sauna, lätäkkö, vene ja pallerot, koirat juoksee hulvattomana. Niistä on hyvä reissu tehty.

Mukaan tietty onget, virvelit, aseita ja muutama kori sienimettään.

Talvella vois kyllä mennä Lappiinki, ei oo hyttysiä! Miten sä kestit niitä hiivatin inisijöitä?
Inarissa olin kesällä ja oinoa hyttyset oli jyväskylässä kusitauoilla.

• Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä