Kilttimies taisi järjestää Tokmannin myyjälle kenkää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin lähdössä hankkimaan minulle ja naiselleni Boschin akkupumput (75 euroa kappale) ja heijastimet. Myyjä, nuori naisihminen, käyttäytyi ylimielisesti ja tylytti kun kysyin jos pumppua voi käyttää samalla kun sitä lataa ja jos sitä voi ladata tavallisella varavirtalähteellä.
Luovutin ja poistuin kaupasta. Kannatti sitten kieltäytyä 150 euron myynnistä. Tuo Boschin pumppu on aika yleinen ja lopulta tein ostokset Motonetistä lyhyen ajomatkan päässä. Mutta tällä kertaa lähetin Tokmanniin asiakaspalveluun palautetta asiasta. En saanut vastausta mutta aikaisemmin illalla kun kävin samassa Tokmanniin myymälässä niin niillä oli oma työpaikkailmoitus ilmoitustaululla ja sitä samaa myyjää ei näkynyt. Parhaassa tapauksessa se todellakin sai kenkää. Ihan oikein sille.
 
"Ohjeet löytyy netistä jos osaa etsiä", "kaikki on hyllyillä mitä on" ja sitten poistuu takahuoneeseen kesken kaiken.
Opinnot eivät valitettavasti valmista hyväksi asiakaspalvelijaksi - eikä yleiskouluksesta saa irti nyansseja mitä asiakaspalvelu on.
Jos ei luonteeltaan ole palvelualtis tai saanut hyvää koulutusta/työkokemusta niin tuota se juurikin sitten on.

Jokaisella yrityksellä pitäisi olla asiakaspalvelu laadunvalvontaa ja asiakaspalvelukoulutusta. Se maksaa kyllä itsensä takaisin.
Yrityksen tärkein asia on maine.
Kuluttajat äänestävät jaloillaan, aivan kuten sinäkin.

Tiedä vaikka tytöstä tulisi asiakaspalvelun mestari kun kokemusta karttuu…jostakin se on aloitettava.
Hyvä kun annoit palautetta.👍
 
vierailija
Opinnot eivät valitettavasti valmista hyväksi asiakaspalvelijaksi - eikä yleiskouluksesta saa irti nyansseja mitä asiakaspalvelu on.
Jos ei luonteeltaan ole palvelualtis tai saanut hyvää koulutusta/työkokemusta niin tuota se juurikin sitten on.

Jokaisella yrityksellä pitäisi olla asiakaspalvelu laadunvalvontaa ja asiakaspalvelukoulutusta. Se maksaa kyllä itsensä takaisin.
Yrityksen tärkein asia on maine.
Kuluttajat äänestävät jaloillaan, aivan kuten sinäkin.

Tiedä vaikka tytöstä tulisi asiakaspalvelun mestari kun kokemusta karttuu…jostakin se on aloitettava.
Hyvä kun annoit palautetta.👍
Tiedätkö että minä luulen että ne kaksi miestä raiskasi sinut.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Kyseinen henkilö on muinaisjäänne vanhasta palveluyhteiskunnasta. Hän kuvittelee edelleen, että hänelle kumarrellaan kuin kuninkaalle jo pelkästään siksi kun ilmestyy. Outo Asperger narsisti ja ajatusmaailma hieman yksiselitteinen.
 
vierailija
Kyseinen henkilö on muinaisjäänne vanhasta palveluyhteiskunnasta. Hän kuvittelee edelleen, että hänelle kumarrellaan kuin kuninkaalle jo pelkästään siksi kun ilmestyy. Outo Asperger narsisti ja ajatusmaailma hieman yksiselitteinen.
Heh. Palvelualan osuus kansantaloudesta on lisääntynyt jo vuosikymmeniä lähinnä teollisuuden kustannuksella. Muutenkin vähän epäselvää mitä tarkoitat. Kohtelen muita kuin muut kohtelee minua. Pitäisikö sitten viihdyttää muita ihan omaksi huvikseni?
 
vierailija
Vastukset kysymyksiin menee seuraavasti: kyllä, pumppua voi ladata mistä tahansa USB-virtalähteestä (se ei tarvitse pikalatausta) ja ei, sitä ei voi käyttää samaan aikaan kun lataa. Viimeksimainittu on aika paha sillä nyt se sopii lähinnä fillareille ja korkeintaan moottoripyörille. Autoon on vielä haussa joku vastaava omalla akulla toimiva laite.
Pumppu on yllättävän hidas ja meluisa ja se on nimenomaan kädessä pidettävää mallia, eli sitä ei voi jättää maahan lojumaan samalla kun se täyttää renkaan. Muuten ei huonoa sanottavaa. Mielummin tämä kuin hiilidioksidipatruuna.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Heh. Palvelualan osuus kansantaloudesta on lisääntynyt jo vuosikymmeniä lähinnä teollisuuden kustannuksella. Muutenkin vähän epäselvää mitä tarkoitat. Kohtelen muita kuin muut kohtelee minua. Pitäisikö sitten viihdyttää muita ihan omaksi huvikseni?
Taidat piruparka olla niin nuori, ettet edes tiedä mitä käytännössä tarkoittaa palveluyhteiskunta. Nyt on eletty jo pitkään itsepalveluyhteiskunnassa. Ota ne tietyt ja samat laput pois silmiltäsi ja opettele selviytymään ihan itse.
 
vierailija
Taidat piruparka olla niin nuori, ettet edes tiedä mitä käytännössä tarkoittaa palveluyhteiskunta. Nyt on eletty jo pitkään itsepalveluyhteiskunnassa. Ota ne tietyt ja samat laput pois silmiltäsi ja opettele selviytymään ihan itse.
Pitääkö sitten siirtää ostokset ulkomaalaisiin nettikauppoihin? Yhtälailla niillä ei ole palvelua mutta hinnat voi olla 20-50 prosenttia suomalaisia kivijalkakauppoja halvemmat.
 
Heh. Palvelualan osuus kansantaloudesta on lisääntynyt jo vuosikymmeniä lähinnä teollisuuden kustannuksella. Muutenkin vähän epäselvää mitä tarkoitat. Kohtelen muita kuin muut kohtelee minua. Pitäisikö sitten viihdyttää muita ihan omaksi huvikseni?
Asiakaspalvelu vaatii äärimmäisen hyvää kykyä olla diplomaattinen tilanteessa kuin tilanteessa. Raudanluja asiakaspalvelun ammattilainen ei mene solmuun kovin helposti, jos ollenkaan.
Niin kauan kuin diplomatia ei ulotu euroihin asti niin sinä tanssit ja asiakas taputtaa tahtia. Joskus on pakko tinkiä jopa hinnasta, jos asiakasta ei muuten saa tyytyväiseksi.
Työntekijät eivät usein ymmärrä kuinka tärkeä se yksikin vit@&ileva asiakas yritykselle on!
 
vierailija
Asiakaspalvelu vaatii äärimmäisen hyvää kykyä olla diplomaattinen tilanteessa kuin tilanteessa. Raudanluja asiakaspalvelun ammattilainen ei mene solmuun kovin helposti, jos ollenkaan.
Niin kauan kuin diplomatia ei ulotu euroihin asti niin sinä tanssit ja asiakas taputtaa tahtia. Joskus on pakko tinkiä jopa hinnasta, jos asiakasta ei muuten saa tyytyväiseksi.
Työntekijät eivät usein ymmärrä kuinka tärkeä se yksikin vit@&ileva asiakas yritykselle on!
Oliko tässä tapauksessa kysymys siitä että aspa vittuili ap:lle kun tämä esitti ihan asiallisia kysymyksiä tuotteesta?
 

Yhteistyössä