Korona on sit taas hiljalleen lähdössä laukalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedän monia ihmisiä jotka ovat sairastuneet nyt ensimmäisen kerran koronaan. Korona ei ole todellakaan ohi. Se kierää koko väestön ja tulee jossain vaiheessa kaikille. Rokotukset on hyvä olla kunnossa. Onko kenelläkään tietoa tuleeko tuohon uuteen varianttiin rokotetta?
 
vierailija
Mun poika just sairasti sen ekaa kertaa. Yksi lapsistani ei ole sairastanut vieläkään, vaikka kolmesti nyt on perheessä tautia ollut (joku aina tuonut jostain ja vain 1-2 sairastanut kerrallaan). Rokotuksia 2 kpl on kaikilla.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
vierailija
Oi kun kiva. Onkohan tuo kuinka vaarallinen variantti kiertämässä?
Tuskin sen vaarallisempi, kuin edellisetkään. Mut kyl teidät saadaan vielä manipuloitua ottamaan lisää myrkkyä elimistöönne. Eikö tämä ole jo tähän asti opettanut teitä, että se piikki ei auta yhtään mitään? Tuhoaa vaan oman immuniteettinne ja tuo vielä parit sydärit kaupan päälle.
 
vierailija
Mun poika just sairasti sen ekaa kertaa. Yksi lapsistani ei ole sairastanut vieläkään, vaikka kolmesti nyt on perheessä tautia ollut (joku aina tuonut jostain ja vain 1-2 sairastanut kerrallaan). Rokotuksia 2 kpl on kaikilla.
Siis en tajua, minulla ei yhtään rokotusta ja kaikki kotitestit olleet negatiivisia. Ja testaamisen syy ollut aina jokin oire.
 
vierailija
Maskia käyttävät on todennäkösemmin rokottamatta, ootko tullu ajatelleeks tätä?

Rokottamattomat käyttää omia aivojaan eikä usko propagandaan.
En, koska olen itse rokottamaton, enkä käytä maskia, kuin töissä pakotettuna. Eikä käytä mun rokottamattomat kaveritkaan.

Niin juuri teen. Käytän omia aivoja, enkä usko tähän propagandaan. En ole uskonut koko aikana. Arvasin, että niissä piikeissä on jotain hämärää ja nythän se on todistettu, että pelkkää ku..tusta kaikki tyyni, kun se tauti ei hävinnytkään minnekään, vaikka laumasuojaraja on ylitetty käsittääkseni ajat sitten. Piikitettyjä kuolee johonkin epäselviin sydäreihin tai muihin äkkinäisiin kohtauksiin, joten ei voi olla sattumaa...
 
vierailija
90 suomalaisista on rokotettu, silti tätä jylläämistä, raksuttaako kellään, että onko vähän outoa? Ja onko vähän outoa, että Kiuru puhuu lisärokottamisesta, vaikka on suoria todisteita rokotteiden tehottomuudesta?
 
vierailija
2 rokotusta, niin syöpä räjähti ja ihminen kuoli. 3 rokotusta, niin ihminen joutu sairaalaan ja löyty syöpä. Syöpäasiasta on kuultu ulkomailtakin. Suomessahan se on vain tätä pistospaikan kuumotusta ja punotusta.
 
vierailija
Ja lisääntyneet koronakuolemat on piikkikuolemia. Jos histologinen tutkimus jätetään tekemättä, silloin rokotehaitta jää löytymättä. Ja lääkärit tietävät tämän, erityisesti patologit, että siitä nämä "koronakuolemat".

Miksi totuus salataan, sen tajuaa varmaan kaikki.
 
vierailija
Ja lisääntyneet koronakuolemat on piikkikuolemia. Jos histologinen tutkimus jätetään tekemättä, silloin rokotehaitta jää löytymättä. Ja lääkärit tietävät tämän, erityisesti patologit, että siitä nämä "koronakuolemat".

Miksi totuus salataan, sen tajuaa varmaan kaikki.
Tai oliko ne niitä joilla on alhaiset/alennetut kolesteroliarvot?
 
vierailija

Yhteistyössä