Se kai pitää lähtee ostamaan kunnollinen hyvä makuupussi

älä nyt luovu siitä hyvä ihminen, sille voi olla tarvetta. vaikka luulen että tää on taas jotain turhanpäiväistä öyhöttämistä sähkön käytön rajottamisesta

No mä nautin kanarian viileistä (noin plus 15 astetta) öistä kylmimmät talvikuukaudet.

Mut sen pussin myyn ku on liian suuri ja painava. Hankin tilalle jonkun Marmotin angel firea vastaavan keväällä.
 
vierailija
No mä nautin kanarian viileistä (noin plus 15 astetta) öistä kylmimmät talvikuukaudet.

Mut sen pussin myyn ku on liian suuri ja painava. Hankin tilalle jonkun Marmotin angel firea vastaavan keväällä.
Pakkasellakin on niiiin ihana nukkua, kunhan on lämmin pussi.🥰

Meillä on jotakin halppis ”Kuru” merkkisiä pakkaspusseja, ihan hyvin ovat ajaneet asian ja kestäneet jopa lasten käytössä vaikka ovat yrittäneet ystäviensä kanssa saada pussia kiinni niin että ovat molemmat olleet samassa pussissa!🙄🤬

Tuo armeijapussin painavuus on kyllä
ongelma jos pitää villaroida/patikoida pussin kanssa.😬

Mutta varmasti menee kaupaks oitis jos pistät esim. Toriin, luulen ma.
 
Pakkasellakin on niiiin ihana nukkua, kunhan on lämmin pussi.

Meillä on jotakin halppis ”Kuru” merkkisiä pakkaspusseja, ihan hyvin ovat ajaneet asian ja kestäneet jopa lasten käytössä vaikka ovat yrittäneet ystäviensä kanssa saada pussia kiinni niin että ovat molemmat olleet samassa pussissa!

Tuo armeijapussin painavuus on kyllä
ongelma jos pitää villaroida/patikoida pussin kanssa.

Mutta varmasti menee kaupaks oitis jos pistät esim. Toriin, luulen ma.

Toinen meni parissa päivässä. Toista kauppaan aktiivisesti kunhan jaksan.

Helppo myydä nyt ku uusia ei saa mistään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Itseasiassa viileässä makkarissa ois ihana nukkua aina. Voitaiskohan tulevaisuuden talot tehdä niin, että makkariosoíon voi jättää vähemmälle lämmitykselle? Tai vaikka kokonaan lämmittämättä. Ois parvekkeenomainen makkari!
 

Yhteistyössä