Kääk kuinka vihaisen näköinen ja rumasti kävelevä suomalainen miesmal... öhh, anteeksi naismalli

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miks mallimaailman pitää olla niin ankeeta? Aina lavalla menee jotain hymyttömiä ja kalpeita raatoja, joilla hemoglobiini varmaan 54 ja jotka oottaa että pääsevät jatkoille kolistelemaan luitaan toistensa päällä kokaiininhuuruisissa bileissä, joissa pitää näyttää kiiltävässä nahka-asussa kuin kalastus-jigiltä.

Pitää antaa kuvissakin kuvitelma "olen elänyt elämäni hylätyllä tehdasalueella ja piirrellyt graffiteja ja syönyt tupakantumppeja, ja nyt annan kielarin piikkipannassa ja lateksissa olevalle Chloe-Zoeylle, kun ei muutakaan tässä iltapäivän ohjelmaksi keksi."
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Miks mallimaailman pitää olla niin ankeeta? Aina lavalla menee jotain hymyttömiä ja kalpeita raatoja, joilla hemoglobiini varmaan 54 ja jotka oottaa että pääsevät jatkoille kolistelemaan luitaan toistensa päällä kokaiininhuuruisissa bileissä, joissa pitää näyttää kiiltävässä nahka-asussa kuin kalastus-jigiltä.

Pitää antaa kuvissakin kuvitelma "olen elänyt elämäni hylätyllä tehdasalueella ja piirrellyt graffiteja ja syönyt tupakantumppeja, ja nyt annan kielarin piikkipannassa ja lateksissa olevalle Chloe-Zoeylle, kun ei muutakaan tässä iltapäivän ohjelmaksi keksi."
Kerrohan naisena, miksi naiset haluavat samaistua noihin raatoihin? Siitähän mallibisneksessä on kysymys.
 
Hauska, että tässäkin ketjussa kritiikki kohdistuu malliin.

Ku sillehän maksetaan siitä, että pukee ja ilmehtii just niinko käsketään.


Ja sit kun rehellisiä ollaan, ni kyllä mä mieluummin kuusikymppisenä näytän (hymyn kera!) tuolta kuin oon niinko yli puolet saman ikäisistä suomalaisnaisista ja valitteten sitä kun en edes lenkille pääse kun polvet ei kestä ylipainoa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Hauska, että tässäkin ketjussa kritiikki kohdistuu malliin.

Ku sillehän maksetaan siitä, että pukee ja ilmehtii just niinko käsketään.


Ja sit kun rehellisiä ollaan, ni kyllä mä mieluummin kuusikymppisenä näytän (hymyn kera!) tuolta kuin oon niinko yli puolet saman ikäisistä suomalaisnaisista ja valitteten sitä kun en edes lenkille pääse kun polvet ei kestä ylipainoa.
Mä lihottaisin itseäni välittömästi tuosta semmoset 10 kg, kävelisin kauniimmin ja ilmekin olisi iloisempi.
 
vierailija
Mallit ovat alipainoisia, koska vaatteet näyttävät heidän päällä paremmilta.
Kiva nähdä tästä ketjusta miten oudosti käsitätte asioita.
Elämä olisi vaikeaa, jos näkisin asiat samalla tavalla vääristyneen peilin kautta.
 
Miks mallimaailman pitää olla niin ankeeta? Aina lavalla menee jotain hymyttömiä ja kalpeita raatoja, joilla hemoglobiini varmaan 54 ja jotka oottaa että pääsevät jatkoille kolistelemaan luitaan toistensa päällä kokaiininhuuruisissa bileissä, joissa pitää näyttää kiiltävässä nahka-asussa kuin kalastus-jigiltä.

Pitää antaa kuvissakin kuvitelma "olen elänyt elämäni hylätyllä tehdasalueella ja piirrellyt graffiteja ja syönyt tupakantumppeja, ja nyt annan kielarin piikkipannassa ja lateksissa olevalle Chloe-Zoeylle, kun ei muutakaan tässä iltapäivän ohjelmaksi keksi."
ne on kuin jotain zompeja kävelemässä siellä lavalla
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ei niihin kukaan enää pysty samaistumaan. Mitä vaatekauppojen sivuja selaa tyyliin 90% on värillisiä nykyään. Vaikeampi arvioida miten se vaate sopisi itselle, omaan ihon sävyyn mm.
Voi helkkari, vaatteita saa yleensä monessa eri värissä. Ei tartte ostaa just sitä väriä mikä on mallin päällä jos malli on mielestäsi vöärän värinen
 
vierailija
Kerrohan naisena, miksi naiset haluavat samaistua noihin raatoihin? Siitähän mallibisneksessä on kysymys.
Mallibisneksessä on kuule kyse rahasta. Rahaa taas tulee siitä, että ihmiset yrittävät muokata itseään toisenlaisiksi, kuin he ovat. Mallit ei näytä sitä, mitä ihmiset haluaa olla, vaan sitä, mitä heidän pitäisi olla.
Muoti ja naisvartalo on yleensä menny niin, et jos on ruoasta pula, täytyy olla pulskea ja jos liikaa ruokaa, niin sit myydään lapamatoja. !Ja! Muoti on perinteisesti pääasiassa ollut miesten määrittelemää.

No ny on tullu ihan kiva muotiaalto, et ihmiset saa näyttää vähän siltä, kuin haluavat.
 

Yhteistyössä