Kuuden aikuisen lähipiiri, kaikki 4 koronarokotettua saivat taudin, mutta 2 piikityksistä kieltäytynyttä eivät. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? 🤔

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ryhmäläisten ikä 60-70 v.

2 sai alkuvuonna taudin, heillä ilmeisesti 2 piikkiä, toiset 2 kun 3 piikkiä oli varmuudella otettu

Otos on tietysti pieni, mutta kuitenkin.

Missä se rokosuoja oikein luuraa?

Kysyy

Pylkkäsen Konsta
 
vierailija
Ryhmäläisten ikä 60-70 v.

2 sai alkuvuonna taudin, heillä ilmeisesti 2 piikkiä, toiset 2 kun 3 piikkiä oli varmuudella otettu

Otos on tietysti pieni, mutta kuitenkin.

Missä se rokosuoja oikein luuraa?

Kysyy

Pylkkäsen Konsta
Rokote / rokotteet suojaavat taudin vakavalta muodolta. Tämä näkyy esim. siinä, että sairaaloissa ei enää ole juurikaan koronapotilaita, tehohoidossa ei tiettävästi yhtään.
 
vierailija
Rokote / rokotteet suojaavat taudin vakavalta muodolta. Tämä näkyy esim. siinä, että sairaaloissa ei enää ole juurikaan koronapotilaita, tehohoidossa ei tiettävästi yhtään.
Tiedän kyllä muutaman rokottamattomat joka on saanut koronan, mutta he ovat sanoneet että se on lähinnä kuin joku flunssa

Eli tuolla väitteelläsi ei ole mitään pohjaa, vastaavaa olen kuullut muualtakin
 
vierailija
Ryhmäläisten ikä 60-70 v.

2 sai alkuvuonna taudin, heillä ilmeisesti 2 piikkiä, toiset 2 kun 3 piikkiä oli varmuudella otettu

Otos on tietysti pieni, mutta kuitenkin.

Missä se rokosuoja oikein luuraa?

Kysyy

Pylkkäsen Konsta
No siinähän se oli, että kaksi ei sairastunut. Rokote suojaa, mutta ei tee ihmeitä. Ihme ininää teillä milleniaaneilla.
 
vierailija
Tiedän kyllä muutaman rokottamattomat joka on saanut koronan, mutta he ovat sanoneet että se on lähinnä kuin joku flunssa

Eli tuolla väitteelläsi ei ole mitään pohjaa, vastaavaa olen kuullut muualtakin
Jaa, mä oon kuullu, et suurin osa mun kavereista ja niiden kavereista, jotka ei ole ottanu rokotteita, on teholla ja mul on enemmän kavereita ko sulla. Ähäkutti.
 
vierailija
No siinähän se oli, että kaksi ei sairastunut. Rokote suojaa, mutta ei tee ihmeitä. Ihme ininää teillä milleniaaneilla.
Sinulla meni nyt ihan kaikki yli hilseen, lue ajatuksella, ennenkuin vastaat🙄

Siinähän oli se, että ainoat jotka eivät sairastuneet olivat rokottamattomia, toinen heistä olen minä

Toinen asia jos sä olet väärässä, meidän lapset on milleniaaleja, emme me!

”Yksinkertaisimmillaan sanottuna ”milleniaali” on termi, jolla kuvataan vuosien 1981-1996 välillä syntynyttä sukupolvea. Toinen samaa joukkoa kuvaava termi, on Y-sukupolvi”
 
vierailija
Sinulla meni nyt ihan kaikki yli hilseen, lue ajatuksella, ennenkuin vastaat

Siinähän oli se, että ainoat jotka eivät sairastuneet olivat rokottamattomia, toinen heistä olen minä

Toinen asia jos sä olet väärässä, meidän lapset on milleniaaleja, emme me!

”Yksinkertaisimmillaan sanottuna ”milleniaali” on termi, jolla kuvataan vuosien 1981-1996 välillä syntynyttä sukupolvea. Toinen samaa joukkoa kuvaava termi, on Y-sukupolvi”
Rokote ei suojaa vain rokotteen ottanutta. Ollaan kaks vuotta selitetty sulle, kuinka rokotteet ja suojat toimii, eikä vieläkään ymmärrystä?

Ok, saatoin olla väärässä, ketkä on syntyneet 2005? Lumipallot vai? Kyl sä semmoselta kuulistat.
 

Yhteistyössä