Maksulliselle naiselle menossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon jo vuosikausia harkinnut menemistä maksulliselle naiselle. Olen naimisissa ja vaimoni on kyllä kaunis, mutta ei vaan sängyssä kemiat kohtaa. Toki hän on mun tason yläpuolella, joten ei vaan pysty luopumaan. Joskus nuorempana petinkin pari kertaa, mutta nykyään mulla ei ole mitään mahdollisuutta saada iskettyä kaunista naista. Ja rimani on kumminkin suht. korkee, vaikka itse en mikään naistenmies olekkaan. Kaikki naiset, joiden kanssa olen harrastanut seksiä, ovat olleet vähintään kohtuullisen seksikkäitä. Nyt ei ole mitään tsäänssiä enää iskeä omat halut herättävää naista.

Joten ainoa mahdollisuus on maksullinen nainen. Mitä maksaa Suomessa. Ja miten homma menee? Onko kertakorvaus vai onko tuossa joku aika. Vai saako koko yöksi?

Täällä kirjoittelee selvästikkin paljon sellaisia miehiä, jotka todennäköisesti tuntevat tätä skeneä, joten neuvoa kysyisin. Tai sitten kenties täällä on joku nainen, joka on ollut alalla?
 
vierailija
Sivustoja on yksi tai kaksi ja lisäksi yksi virolainen missä osa naisista on Suomessa.
Miten homma etenee? 1. Sovit puhelimitse tapaamisen. 2. Saavut paikalle sovittuna aikana puhtaana ja selvinpäin. 3. Maksat naiselle. Brotip: kannattaa ottaa lompakkoon vain tarvittavat rahat eikä kaikkia kortteja mitä sinulla on. 4. Siirryt naisen kanssa hommiin. Omat kumit kannattaa aina tuoda. Aina puolen tunnin aika aluksi.
 
vierailija
Kai siitä on 5-6 v sitten kun käytin aika montaa, halusin nauttia pitkään niin otin aina tunnin. Silloin se maksoi jotain 120-130 , 1/2 h oli enemmän kuin puolet. Silloin virolaisia, venakkoja, suomalaisia ja vakituiseksi löytyi 22 v kaunis tsekki, hän rakasti työtään, oli ihan kyltymätön. Samaan rahaan sai enemmänkin varveja jos jaksoi.

Thaikkumassagessa saa myös järjestään, aika vakiintuneet hinnat silloin kaikkialla
 
vierailija
Kai siitä on 5-6 v sitten kun käytin aika montaa, halusin nauttia pitkään niin otin aina tunnin. Silloin se maksoi jotain 120-130 , 1/2 h oli enemmän kuin puolet. Silloin virolaisia, venakkoja, suomalaisia ja vakituiseksi löytyi 22 v kaunis tsekki, hän rakasti työtään, oli ihan kyltymätön. Samaan rahaan sai enemmänkin varveja jos jaksoi.

Thaikkumassagessa saa myös järjestään, aika vakiintuneet hinnat silloin kaikkialla
Paljo thaikut haluaa?
 
vierailija
Jotkut käyttää muuta kuin omaa kuvaa, kauniimpaa siis
Kerran kävi virolaisen kanssa niin, olin kerran jo ollut hänen kanssaan ja tunnistin. Seur mies kääntyi ovella kun huomasi petoksen. Jäin konettani naputtamaan parkkipaikalle ja näin kun heppu tuli tosi vihaisena heti ulos sieltä

Käytin pelkästään pre-paidia soittaessa, tekstareihin ammattilaiset ei vastaa

#3
 
vierailija
Ja meinaat että jonkun maksullisen kanssa "kemiat kohtaa".. Okei.. Mitä eroa siinä on onko se nainen oma kaunis vaimo vai joku vieras jos kemiaa ei ole? En usko että kovin yleistä on että ne maksulliset nauttii jokaisesta asiakkaastaan. Ainakin vaimosi ansaitsee tietää asiasta.
 

Yhteistyössä