Puolen tunnin päästä on lounastreffi ukrainalaisen kaunottaren kanssa ja jännittää :/

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän saapui Suomeen elokuussa ja aloitti täällä opiskelut kuukausi sitten. Olen nähnyt hänet campuksella mutta en ole puhunut hänelle mitään kunnes tunnistin hänet Tinderissä.
 
vierailija
Ja hän saapui jopa hyvissä ajoin paikalle. Olen viimeisen vuoden aikana sopinut deitit viiden suomalaisen kanssa ja niistä neljä teki oharit ja yksi saapui myöhässä ja oletti minun maksavan hänen lounaan. Tää vaikuttaa hyvältä.
Saapui ajoissa ja sinä kirjoittelet ja raportoit mammapalstalla sen sijaan, että keskittyisit deittiisi.

Et nyt yritä riittävästi, tarinointisi on huteraa. Taas.
 
Saapui ajoissa ja sinä kirjoittelet ja raportoit mammapalstalla sen sijaan, että keskittyisit deittiisi.

Et nyt yritä riittävästi, tarinointisi on huteraa. Taas.
Treffit olivat ikäänkuin ohi jo ennenkuin neiti oli saapunut paikalle aikataulun mukaan! ja jos olisi ollut vaikka etuajassa reilusti niin ne kestivät ehkä 10 min 😁

Vai kirjoitteletko treffeillä ”ollessasi” tänne? 🙄

Ap, sinun pitää terästäytyä. Ajat eivät nyt millään täsmää, mutta hyvä yritys kuitenkin.
 
vierailija
Ukrainalaiset mimmit eivät taatusti maksa ateriaa ite. Mutta eikös tuolla ole tapana, että ateria palkitaan seksillä?

Oon muuten tarjonnut aterian kahdelle suomalaiselle naiselle, kummaltakaan en saaanut seksiä. Kaksi kertaa nainen on tarjonnut mulle, ja molemmilla kerroilla sain seksiä!

ÄLKÄÄ tarjotko, miehet.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Treffit olivat ikäänkuin ohi jo ennenkuin neiti oli saapunut paikalle aikataulun mukaan! ja jos olisi ollut vaikka etuajassa reilusti niin ne kestivät ehkä 10 min

Vai kirjoitteletko treffeillä ”ollessasi” tänne?

Ap, sinun pitää terästäytyä. Ajat eivät nyt millään täsmää, mutta hyvä yritys kuitenkin.
Kyllä aikataulu täsmää ja kirjoittelu ei loppujen lopuuksi vie paljoakaan aikaa.
 
vierailija
Aika kehno. Suosittelisin, että siistiydyt ja lähdet katselemaan ihan oikeaa elämää. Kenties vielä kohtaat jonkun, joka on sinusta kiinnostunut. Muistathan myös käyttäytyä asiallisesti ja ottaa toinen huomioon.
 
vierailija
Aika kehno. Suosittelisin, että siistiydyt ja lähdet katselemaan ihan oikeaa elämää. Kenties vielä kohtaat jonkun, joka on sinusta kiinnostunut. Muistathan myös käyttäytyä asiallisesti ja ottaa toinen huomioon.
Miehenä toivon että tuo kaikki olisi totta mutta on tosi huono trollaus

jos ap toivottavasti joskus pääsisikin treffeille niin

A. keskity vain ja ainoastaan naiseen
B. älä heti ala somettamaan kun tapaat kiinnostavan naisen ensimmäistä kertaa elämässäsi!
C. muista tarjota lounas ensitreffeillä!
 
vierailija
Kyllä tämä oli ensimmäinen kerta, sekoitat nyt asioita aivan turhaan.
Totta kai, totta kai. Onhan täällä useampiakin "miehiä", jotka kertovat juuri olevansa menossa lounaalle ukrainalaisen tai vaikka thaimaalaisen naisen kanssa ja "lounaan" aikana naputtelevat tänne tekstiä. Ilman muuta. On ainakin kymmenen tällaista. Voisivat vaikka tutustua, heillä on paljon yhteistä.
 
vierailija
Totta kai, totta kai. Onhan täällä useampiakin "miehiä", jotka kertovat juuri olevansa menossa lounaalle ukrainalaisen tai vaikka thaimaalaisen naisen kanssa ja "lounaan" aikana naputtelevat tänne tekstiä. Ilman muuta. On ainakin kymmenen tällaista. Voisivat vaikka tutustua, heillä on paljon yhteistä.
Jotenkin tuntuu siltä, että näitä treffi juttuja kirjoittaa mies, joka ei oikeasti rohkene pyytää naista treffeille. Nämä kirjoitukset tuovat kuitenkin lohdutusta katkeruuteen.
 

Yhteistyössä