Voiko sepelvaltimotautia tutkia ennen oireita? tutkia että onko suonet jo kuinka tukkeutumasda??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vika onkin niissä taulukoissa kun ikä vaikuttaa suoraan vaikka onkin hyväkuntoinen vanhus Ja vaikka paino putoaa määräyksen jälkeen, ei annostus muutu vuosikausiin. Logiikka puuttuu kokonaan.
Normaalisti ihminen kyllä itse tietää koska lääkitys on kohdallaan. Jos paineet ovat liian alhaiset (huimaa, pyörryttää, heikottaa kun nousee seisomaan jne) on lääkitys liian vahva ja jos vastaavasti liian korkea paine eikä lääkitys pure niin liian heikot.
Omalla kohdalla verenpainelääke oli muuten ok mutta tarvitsin sellaisen, jossa oli mukana nesteenpoisto. Nyt verenpaine ollut normaali jo neljä vuotta.
 
vierailija
Normaalisti ihminen kyllä itse tietää koska lääkitys on kohdallaan. Jos paineet ovat liian alhaiset (huimaa, pyörryttää, heikottaa kun nousee seisomaan jne) on lääkitys liian vahva ja jos vastaavasti liian korkea paine eikä lääkitys pure niin liian heikot.
Omalla kohdalla verenpainelääke oli muuten ok mutta tarvitsin sellaisen, jossa oli mukana nesteenpoisto. Nyt verenpaine ollut normaali jo neljä vuotta.
paljonko liikenteessä on niitä joilla "huimaa ja heikottaa..."?
 
vierailija
Kokeillaanpas…

Olitko kirjoittamassa viljeltyjen mansikoiden myrkyistä (Suomessakin)? Mitä niihin muuten laitetaan?

Metsämansikat/itse viljellyt mansikat ovat hyviä ja turvallisia.
Ne käytävillä olevat rakeet on muuan Kärsäkäs irrottautua muniensa lisääntymisen varmistamiseksi. Ne täytyy kerätä ja aamu ennen kuin muut tallon ne. Ja polttaa uunissa!
 
vierailija
Tiedätkö miltä kehossa tuntuu kun paineet ovat 170/110? Korvissa soi, päätä ei voi laittaa alaspäin koska tuntuu, että nuppi halkeaa ja silmät pullistuvat päästä, päätä särkee.... olo on kamala. Korkeaan verenpaineeseen voi tottua valitettavasti, joka on elimistölle pidemmän päälle tappavaa. Kannattaa joskus tarkistaa missä lukemissa mennään.
Eikun tietää et ei kuormita sitä natriumilla
 

Yhteistyössä