Perjantain tiskoteekki!

9MM
Ja sunnuntai jatkuu rauhallisella musalla. Jaksaikohan sitä aamusta salille. Löytyikö joltain joku kunnon sali biisi.
 
Ilta jatkuu rauhallisesti. Tänään ollu väsy päivä jostain syystä.
Täällä myös. Jälkikasvu on kylillä. On rauhallista!😦
Ruoat laitettu ja pyykit pesty. Nyt makaan ja tsillaan.

Varasin meille äsken syyslomaksi reissuntynkää, ihan Suomessa vaan. Vävypojankin meinaan pakata mukaan lomalle. On nykyään äksöniä kun vanhimman (ei minusta tullut mutta oma tyttö silti) poikkis pelaa ja nuorimman poikkis pelaa ja omatkin pallerot pelaa. Paljon on pelejä kytättävänä. Fudista sen sellaista.
Välillä kuitenkin sattuu hiljaisempia viikonloppuja että ei ole kuin esim. yks lähipeli.😊👍

Jos muistan niin käyn viikolla handelissa ja korkkaan kylmän kauden kunniaksi liköörit ens viikendinä!!!😋

Että glöginkatkuisia tip-tap-tip-tap-tipetipe-tip-tappeja vaan odotellessa

 
Viimeksi muokattu:
Ja sunnuntai jatkuu rauhallisella musalla. Jaksaikohan sitä aamusta salille. Löytyikö joltain joku kunnon sali biisi.
No mikä vaan antaa energiaa mikä saa liikkumaan.

Mun musalista tuskin monia liikuttaa, voin kuunnella tätä vaikka tunnin putkeen, helposti:


Tai vaikka tätä:

Major lazerilta menee kaikki.❤

Iteppä kysyit!!😅😂🤣
 
9MM
Täällä myös. Jälkikasvu on kylillä. On rauhallista!
Ruoat laitettu ja pyykit pesty. Nyt makaan ja tsillaan.

Varasin meille äsken syyslomaksi reissuntynkää, ihan Suomessa vaan. Vävypojankin meinaan pakata mukaan lomalle. On nykyään äksöniä kun vanhimman (ei minusta tullut mutta oma tyttö silti) poikkis pelaa ja nuorimman poikkis pelaa ja omatkin pallerot pelaa. Paljon on pelejä kytättävänä. Fudista sen sellaista.
Välillä kuitenkin sattuu hiljaisempia viikonloppuja että ei ole kuin esim. yks lähipeli.

Jos muistan niin käyn viikolla handelissa ja korkkaan kylmän kauden kunniaksi liköörit ens viikendinä!!!

Että tip-tap-tip-tap-tipetipe-tip-tappeja vaan odotellessa
Jaa meinasitko ihan kotona naukkailla? Pitäisköhän se itekin tissutellaan täällä ja sekoillaan et kaikille varoitus et sinä iltana mikään ei ole vakavaa vois olla hauskaakin. En oo itekkään monena viikinloppuna ottanut. Kunnon sekoilu olis poikaa. Mun sydän vaan on jotenkin muuttunut. Menin li andersson instagramiin sanomaan et nyt voitte muuttaa nimenne nsdap puolueeksi ja ne jotka äänesti vastaan voi jatkaa vasemmistona. Heti ku julkasin sen viestin sinne seinälle tuntui hirveen pahalle sydämmessä. Tykkäänköhän mä listä ku noin tuntui. Mut joskus pitää olla kovanakin?. Joo uskalsitko mennä viime yönä nukkumaan vai oliko valot päällä? Oliko teillä lasten isän kaa viikko viikko systeemi. Ja kyl sä oot ansainnukkin lomaa. Kolme lasta ja työt päälle ni kovaa hommaahan se.
 
9MM
No mikä vaan antaa energiaa mikä saa liikkumaan.

Mun musalista tuskin monia liikuttaa, voin kuunnella tätä vaikka tunnin putkeen, helposti:


Tai vaikka tätä:

Major lazerilta menee kaikki.

Iteppä kysyit!!
Niin toi eka nyt ei sopinut ainakaan mun sali treeniin. Mut toi toka oli hyvä alku mut se laulu ei ollut paras. Mut tottahan se on et hyvä nainen voi tehdä miehestään rakkauden täyteisen kuninkaan ja naisesta tulee rakkauden täyteinen kuningatar ja kummatkin kukoistaa. Niinhän sen pitäisi mennä et kummatkin nousee hulluuden korkeuksiin ja siellä kaikki on yhtä ja ei ole kuin rakkaus ja se kuinka sydän pakahtuu onnellisuudesta. Siellä tuntee elävän. Henki on korkealla. Mut sitä saastuttaa ja onnea mikä voisi olla. Tyhmää.
 
Jaa meinasitko ihan kotona naukkailla? Pitäisköhän se itekin tissutellaan täällä ja sekoillaan et kaikille varoitus et sinä iltana mikään ei ole vakavaa vois olla hauskaakin. En oo itekkään monena viikinloppuna ottanut. Kunnon sekoilu olis poikaa. Mun sydän vaan on jotenkin muuttunut. Menin li andersson instagramiin sanomaan et nyt voitte muuttaa nimenne nsdap puolueeksi ja ne jotka äänesti vastaan voi jatkaa vasemmistona. Heti ku julkasin sen viestin sinne seinälle tuntui hirveen pahalle sydämmessä. Tykkäänköhän mä listä ku noin tuntui. Mut joskus pitää olla kovanakin?. Joo uskalsitko mennä viime yönä nukkumaan vai oliko valot päällä? Oliko teillä lasten isän kaa viikko viikko systeemi. Ja kyl sä oot ansainnukkin lomaa. Kolme lasta ja työt päälle ni kovaa hommaahan se.
Juu, kotona kotona naukkailen. En oikein viihdy baareissa. Mielummin vaikka iltanuotion ääressä!❤

Näin Lin tässä yks aamu, oli hyvin hyvin väsyneen näköinen. Pirtsakkana toivottelin kuitenkin hyvät huomenet, vaisusti vastasi. Ei taida olla herkuinta hommaa tuo päättäjänä istuminen.

Katselin tuhmia videoita yöllä niin ei pelottanu enää yhtään, nukahdin tyytyväisenä.🥴

Ei oo viikko-viikko systeemejä, lapset ovat aina olleet mun kanssa, mutta isä on kyllä joka päivä maisemissa.👍
Onko teillä tehty joku soppari?
 
9MM
Juu, kotona kotona naukkailen. En oikein viihdy baareissa. Mielummin vaikka iltanuotion ääressä!

Näin Lin tässä yks aamu, oli hyvin hyvin väsyneen näköinen. Pirtsakkana toivottelin kuitenkin hyvät huomenet, vaisusti vastasi. Ei taida olla herkuinta hommaa tuo päättäjänä istuminen.

Katselin tuhmia videoita yöllä niin ei pelottanu enää yhtään, nukahdin tyytyväisenä.

Ei oo viikko-viikko systeemejä, lapset ovat aina olleet mun kanssa, mutta isä on kyllä joka päivä maisemissa.
Onko teillä tehty joku soppari?
Miksei iltanuotiolla ja musaa ja vähän naukkailua. Nooh meillä oli viikko viikko systeemi nyt lapsi on äitillä. Mut voin just aina tulla kun tarvetta. Mut nyt huono kun lähti viime talvena mopo käsistä ja tuli metelöityä kämpässäni. Ni sain häädön. Et asuntokuviot on nyt tälläset sekavat. Tsadista haen kämppää ja tyttö olisi iloinen jos sinne pääsis aina viikonloppusin käymään. Hei lähtisitkö kahville joskus jos muuttaisin sinne? Ei siis mitään sen kummempia ajatuksia mut olisi kiva tutustuu ihan "normi" ihmisiin ja vähän uusiin piireihin. Mut oon sit rölli et elä säikähdä :D
 
Miksei iltanuotiolla ja musaa ja vähän naukkailua. Nooh meillä oli viikko viikko systeemi nyt lapsi on äitillä. Mut voin just aina tulla kun tarvetta. Mut nyt huono kun lähti viime talvena mopo käsistä ja tuli metelöityä kämpässäni. Ni sain häädön. Et asuntokuviot on nyt tälläset sekavat. Tsadista haen kämppää ja tyttö olisi iloinen jos sinne pääsis aina viikonloppusin käymään. Hei lähtisitkö kahville joskus jos muuttaisin sinne? Ei siis mitään sen kummempia ajatuksia mut olisi kiva tutustuu ihan "normi" ihmisiin ja vähän uusiin piireihin. Mut oon sit rölli et elä säikähdä :D
Saan aika usein kuulla valitusta kavereilta siitä kun mulla ei ole aikaa, eli en uskalla luvata mitään kahvitteluja. Mutta jotenkin mulla on sellainen kutina, että kyllä me nähdään.
No en tietenkään säikähdä! Etkä sä näytä rölliltä kun laitat tietenki sen takin päälle mikä sovittiin, mun mekon valinta tais jäädä vähän tosin vaiheeseen vielä.🤔
Oliski kuule näky ku mentäs johki hyvän päivän kahvioon viktorianaikaisissa vetimissä!😂 Sitten sellainen oikein näyttävä ensikohtaaminen. Minä niiaakumartaisin oikein syvään ja sinä suuteloisit kämmenselkääni.😍😂😂😂
Tarjoaisit kättäsi ja saattelisit minut pullanmurusten peittämän ja kuumien kahvikuppien korventaman lakkavaurioisen pöydän ääreen ja vetäisit juhlallisesti kuluneen, just ja just, kasassa pysyvän tuolin minulle.😂😂

Onkohan tsadissa vielä hevoskärriajelua. Joskus oli - Manskulla.🧐😁
 
9MM
Saan aika usein kuulla valitusta kavereilta siitä kun mulla ei ole aikaa, eli en uskalla luvata mitään kahvitteluja. Mutta jotenkin mulla on sellainen kutina, että kyllä me nähdään.
No en tietenkään säikähdä! Etkä sä näytä rölliltä kun laitat tietenki sen takin päälle mikä sovittiin, mun mekon valinta tais jäädä vähän tosin vaiheeseen vielä.
Oliski kuule näky ku mentäs johki hyvän päivän kahvioon viktorianaikaisissa vetimissä! Sitten sellainen oikein näyttävä ensikohtaaminen. Minä niiaakumartaisin oikein syvään ja sinä suuteloisit kämmenselkääni.
Tarjoaisit kättäsi ja saattelisit minut pullanmurusten peittämän ja kuumien kahvikuppien korventaman lakkavaurioisen pöydän ääreen ja vetäisit juhlallisesti kuluneen, just ja just, kasassa pysyvän tuolin minulle.

Onkohan tsadissa vielä hevoskärriajelua. Joskus oli - Manskulla.
No sitten me juotais kahvit savoyn katto terasilla vai saakohan sieltä pelkät kahvit. Mut joo en siis tarkoittanut et just nyt mut joskus ehkä mut katotaan. Mä just mietin et niissä kuninkaan juhlissa pitäisi just kaikki autot viedä pois keskustasta ja sit pelkillä hevosilla ratsastelua. Mut ne hevoskärryt pitäisi olla tälläset millä menee.
Mis vähän suojas katseilta. Tai muistatko niitä villin lännen vankkureita joss oltiin sisällä ja sai rauhassa katsella ulos mut oli näkymättömissä?

En oo viellä löytänyt sitä mekkoa. Milläköhän haulla löytäisi hienoi ja värikkäitä vanhojen aikojen mekkoi? Löysin haulla mut se oli rääsy mekko.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No sitten me juotais kahvit savoyn katto terasilla vai saakohan sieltä pelkät kahvit. Mut joo en siis tarkoittanut et just nyt mut joskus ehkä mut katotaan. Mä just mietin et niissä kuninkaan juhlissa pitäisi just kaikki autot viedä pois keskustasta ja sit pelkillä hevosilla ratsastelua. Mut ne hevoskärryt pitäisi olla tälläset millä menee.
Mis vähän suojas katseilta. Tai muistatko niitä villin lännen vankkureita joss oltiin sisällä ja sai rauhassa katsella ulos mut oli näkymättömissä?

En oo viellä löytänyt sitä mekkoa. Milläköhän haulla löytäisi hienoi ja värikkäitä vanhojen aikojen mekkoi? Löysin haulla mut se oli rääsy mekko.
Löysin tällaiset, käyks nää?

Näillä voidaan sitten kulkea kummitustaloon!
Mä kipitän kartanoon edeltä ja sä lähdet sitten jahtaamaan. Ai kamala, pissisin salee mekkooni.😬🫣😂
 
9MM
Löysin tällaiset, käyks nää?
Näillä voidaan sitten kulkea kummitustaloon!
Mä kipitän kartanoon edeltä ja sä lähdet sitten jahtaamaan. Ai kamala, pissisin salee mekkooni.🫣
Vois alkaa suunitteleen jotain kauhumaailmaa. Mikä sen leffan nimi missä piti tehdä niitä tehtäviä kun ne heräs tyyliin piti ihon alta repiä avain ennenkuin sirkkeli tuli. Joku pakokauhumaailmasta. Noh nyt en mieti vaan urvahdan ja meen nukkuun. Et jos oikeesti jaksais salille lähtee. Ja koittaa rutinoida se. Siin ei saa tulla stoppei tai se jää ja aikaa kuluu. Mut hei hyvää yötä lispe ja nää tuhmia unia. Mikä päivä meinqsit ne liköörit napsauttaa. Ja ne vankkurit oli hyvät et käy
 
Vois alkaa suunitteleen jotain kauhumaailmaa. Mikä sen leffan nimi missä piti tehdä niitä tehtäviä kun ne heräs tyyliin piti ihon alta repiä avain ennenkuin sirkkeli tuli. Joku pakokauhumaailmasta. Noh nyt en mieti vaan urvahdan ja meen nukkuun. Et jos oikeesti jaksais salille lähtee. Ja koittaa rutinoida se. Siin ei saa tulla stoppei tai se jää ja aikaa kuluu. Mut hei hyvää yötä lispe ja nää tuhmia unia. Mikä päivä meinqsit ne liköörit napsauttaa. Ja ne vankkurit oli hyvät et käy
Olikohan Saw kyseessä?

Öitä ja samoin.❤

Jos perjantaina napsauttais, enno tosin vielä katsonut kalenteria, voi olla, että napsautan vasta lauantaina.
Nappaan Disaronno Amarettoa ja Amarulaa.😋
Mitä sä juot?
 
9MM
Olikohan Saw kyseessä?

Öitä ja samoin.

Jos perjantaina napsauttais, enno tosin vielä katsonut kalenteria, voi olla, että napsautan vasta lauantaina.
Nappaan Disaronno Amarettoa ja Amarulaa.
Mitä sä juot?
Joo hyvin muistit ton sawn just se se oli. Nooh en oo miettinyt kyl ensviikonlopun juomista. Jos kerrot mulle päivän loppu viikosta ni katotaan sit. Sitä karhunvatukka viiniä pitäis maistaa minkä joku laittoi firenze ketjuun.
 
Oletko päättänyt ryhtyä seireenimusiikilla kääntämään päätäni? :unsure:
Tai ehkä hakkeroinut soittolistojani?
En tiedä mihin se pitää kääntää.🥴

Johan tässä männä päivinä kerroin, että japanialainen musiikki uppoaa hyvin, mutta k-pop on työnalla. Japanialaisesta musiikista puheenollen. Minä olen täällä varmasti suurin Studio Ghibli-elokuvien soundtrackien huudattaja ja rakastaja.❤

Eli, jos huomaat, että oudosti yhtäkkiä alan työntämään k-poppia niin silloin on syytä epäillä että olen jotakin vailla tai sitten olen vaan saanut k-pop-kärpäsen.😁
 

Yhteistyössä