Tuleva joulu ja koko joululoma taas kotona

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En lähtisi jouluna mistään hinnasta pois kotoa.
Rakentelen joka jouluksi kotiin eräänlaisen joulumaan. Se tapahtuu hyvin nautiskellen ja hyvin hartaasti.😍
Parasta kaikessa on joulufiilis mihin onnistun saattelemaan teinitkin - joka vuosi.❤

Joulua ei rakenneta rahalla vaan sydämellä.
Aikahan teillä jo on, nyt tarvitaan vain oikeanlainen asenne.👍
 
vierailija
Miks sul on noin kamala asenne? Ootko aatellu et kaikki tuo teiän touhu heijastuu teiniin? Kuvitteletko että joku matka helpottaisi hänen kurjuutta? Uskoisin että hän olisi onnellisin siitä että kotona kaikki hyvin ja äiti iloinen. Ei se reissu mitään auta. Korjaa asenne ja järjestä upea joulu kotona ilmaiseksi
 
vierailija
Miks sul on noin kamala asenne? Ootko aatellu et kaikki tuo teiän touhu heijastuu teiniin? Kuvitteletko että joku matka helpottaisi hänen kurjuutta? Uskoisin että hän olisi onnellisin siitä että kotona kaikki hyvin ja äiti iloinen. Ei se reissu mitään auta. Korjaa asenne ja järjestä upea joulu kotona ilmaiseksi
Eikö sitä saa surra,että vuosia säästämäni rahat menivät työauton korjaukseen?juuri kun viimeinkin olisi voinut tehdä jonkun kivan reissun
Mulla on arki aika hankalaa ja kiitos siitä kuuluu miehelle.
 
9MM
Joulu on perhe/sukujuhla. Kun sinulla näyttää aikaa olevan, järjestä isompi joulujuhla johon kutsut sukuakin.

Joulu jossakin Tukholmanristeilyllä on WT-touhua...
Just joo mun faija on upseerismies ja vietti kerran
Joulu on perhe/sukujuhla. Kun sinulla näyttää aikaa olevan, järjestä isompi joulujuhla johon kutsut sukuakin.

Joulu jossakin Tukholmanristeilyllä on WT-touhua...
En nyt sanoisi wtksi isääni joka on upseeris mies mut kerran vietti joulua laivalla. Itekin kun tyttö oli pieni vietettiin eka joulu saaressa atlantin valtamerellä. Oli kiva syödä herkullista pihviä jouluaattona.
 
vierailija
Eiköhän nm m1es itse ole wt-porukkaa ainakin jutuistaan ja linkittämistään kuvista ja videoista päätelleen.
En tykkää matkustaa laivoilla. Sain niistä aikoinaan tarpeeksi.
 
Voisin mä tietysti jotain sukulaisia kutsua ,mutta ei kiinnosta.
Tää on sun ongelmas. Luulet että sun elämäs ois hohdokasta jos isot asiat ois hyvin. Joo, ehkä, mutta jos/kun et osaa iloita pienistä asioista, niin missaat ne isotkin.

Ei kukaan jaksa katella synkistelijää, jolle vain joku reissu on "sitä elämisen arvoista elämää". Mä en oo päässy reissaamaan sitäkään vertaa kuin sä viime vuosina, mutta mä otankin ilon irti lähiseudusta ja sen luonnosta ja ihmisistä.

Ja jos reissuun haluat, niin säästä jossain kipossa käteistä. Niin mä tein joskus rahapulassa, jotta mies ei kinuaisi kaikkia rahoja autonkorjauksiin ja sinänsä tärkeisiin asioihin. Lähdin muksujen kanssa reissuun.

Ethän pilaa muksuskin elämää synkistelemällä. Tuntemani vähävaraiset äidit ovat joskus uskomattoman luovia järkätessään lapsilleen iloisen ja rakkautta täynnä olevan lapsuuden.
 
Monet vähävaraisten perheiden lapset sanovat jälkikäteen "ei meillä ollut rahaa tehdä hienoja juttuja, mutta rakkautta ja yhdessäoloa riitti, mistä olen kiitollinen."

Ei niillä ole ollu mikään naama norsunvaginoosilla oleva mutsi joka vinkuu kun ei pääse reissuun.
 

Yhteistyössä