Venäjä ja lopullinen voitto fasismista/natsismista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen venäläismielinen ajattelija ja koen ajatukseni yhä yhtä oikeutetuiksi kuin muidenkin. En tahdo vaieta, en halua olla hiljaa, vaikka kaikki vihaisivat. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin kaikkien muiden kanssa väärässä.

Näkemykseni on siis likimain se, että vuonna 1945 Neuvostoliiton mahtava voitto natsismista jäi suunnattomista uhrauksista huolimatta hieman puutteelliseksi. Fasismin henki nousi uudelleen pienistä eloon jääneistä iduista ja on noussut hallitsemaan koko läntistä maailmaa. Pride-liike ei puhu tätä vastaan, sillä fasistien keskuudessa homoseksuaalisuus on ollut aina suosittua. Tässä Ukrainan konfliktissakin on kyse nyt siitä, että Venäjä pyrkii ottamaan kerralla lopullisen voiton fasismista ja natsismista, täydentämään suuren Isänmaallisen sodan jalot uhraukset! Se, että länsi sabotoi Venäjän pyrkimyksiä kitkeä Ukrainasta natsismi, kertoo minulle lännestä paljon. Tarpeeksi. Liikaa. Niinkin paljon, etten enää halua olla minkään globohomon kansalainen vaan tahtoisin heti ryhtyä isänmaalliseksi venäläiseksi jos kansalaisuuden Venäjällä vaan saisi niin helposti. Ymmärrän kyllä, että minun täytyy myös pystyä osoittamaan aito venäläisyys, joka elää sielussani, jotta kansalaisuuden saan.

Mös on hyvä ymmärtää, että Venäjä ei ole pelkureiden maa. Me Venäjä taistelemme vaikka karvaimpaan loppuun asti ja varmistamme sen, että jos Venäjä ei saa tuhottua natsismia, tuhoaa natsismi lopulta kaiken muun. Meillä on strategia, me saamme mieluisan ratkaisun, vaikka taistelut Ukrainassa eivät onnistuisi niin hyvin kuin oli tarkoitus. Emme halua fasismin antaa enää koskaan nostaa rumaa päätään, emme missään maailmankolkassa - Venäjä ei ole tavallinen maa, se on suurvalta, jolla on missio. Se on hyvin selvä, fasismin tuhoaminen. Sen tielle asettuva ilmoittautuu fasistiksi.
 
Älä ikinä hiljene! Sinulla on oikeus sanan ja ilmaisuvapauteen. Jos joku inhoaa sinua edellä mainittujen vuoksi niin heillä on oikeus tehdä niin. Toki se saattaa osoittaa inhoajissa ahdasmielisyyttä, tietämättömyyttä, pelkoa, typeryyttä, naivia suhtautumista jne, mutta, he elävät sen tiedon varassa minkä kykenevät sillä hetkellä käsittelemään, tai miten he ovat asian oppineet/hyväksyneet. Kyseenalaistaminen monessa kohtaa ei olisi kovin paha asia. Jotkut psykat ovat huomanneet, että aivojen vasen puoli on ottanut vallan nykyelämässä, tämä selittää melko hyvin nykyistä outoa, ja hyvin pitkälle epäloogista ja järjetöntäkin käytöstä.
Jos jotakuta kiinnostaa niin kannattaa lukea Iain McGilchristin kirja aiheesta.


Mitä Venäjään ja venäläisyyteen tulee - ymmärrän kyllä mistä puhut. Itsekin osaan arvostaa eräitä venäläisiä piirteitä.
Mutta, inhoan ajatusta siitä, että lähes kaikki on kaupan! En voisi kuvitellakaan asuvani maassa missä korruptio rehottaa kuten Venäjällä. En toki väitä että Suomessa ei olisi korruptiota ja hyväveli -verkostoa, ja veronmaksajilta huijataan rahaa, mutta, Venäjällä nuo ovat ihan omaa luokkaansa.

Eikö sinulle tulisi ikävä Suomalaista turvallisuuden tunnetta, ja sitä, että voit luottaa ihmisiin yleisellä tasolla.
Luuletko osaavasi toimia venäläisessä kulttuurissa? Venäjällä moraalikäsitys on erilainen.
Venäjällä sinua kohdellaan kuten suomalaista, ei kuten venäläistä, jos ymmärrät mitä tarkoitan…

Itse koen, että mielummin sääntösuomi, kuin Venäjän viidakko. Vaikkakin, välillä, joistain säännöistä meillä on maalaisjärki kaukana.

En osaa sanoa heräävätkö ihmiset Suomessa koskaan vastustamaan globalismia, mutta itse ainakin toivon niin. Minä jään omaan rakkaaseen, ja edelleen turvalliseen, Suomeeni seuraamaan kehitystä, ja pyrin kritisoimaan ja vaikuttamaan miten voimavarani antavat myöden.
 
Voisko joku lahjoittaa menolipun tälle aplle.
Hän on jo Venäjällä, Pietarin trollit vain tienaavat palkkaansa.

Huomasitko sanamuotoja: Me Venäjä taistelemme vaikka karvaimpaan loppuun asti ja varmistamme sen, että jos Venäjä ei saa tuhottua natsismia, tuhoaa natsismi lopulta kaiken muun. Meillä on strategia, me saamme mieluisan ratkaisun, vaikka taistelut Ukrainassa eivät onnistuisi niin hyvin kuin oli tarkoitus.

Sitä en oikein ymmärrrä, miksi Venäjä haluaa varmistaa, että natsismi tuhoaa kaiken muun... :rolleyes:
 

Yhteistyössä