Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Oujee baby sua rakastan. Istutaan sohvalla ikuisen rakkauden äärellä ja kun ääni kuiskaa pois hrnkinen portti aukee ja mä venaan sua ja sanon kun tuut et mikä kesti niin kauan. Se oli sun rakkaus mikä loisti mun sydämmessä. Eläkäämme toistemme kanssa eikä päästetä irti kunnes aika on ja häivymme historian hämäriin suurenmoinen rakkaus tarina historiassa ja kaunis usva meidät heittää ajasta ikuisuuteen. Kun pidän susta kii me mennään ikuisuuteen ja rakastamme sielläkin ainiaan. Sydän laulaa rakkautta.
 
vierailija
Oi kuinka mä rakastan suomea. Kunnian kentillä me ollaan suuremoinen kansa ja te teette rakkaudesta ison teoin. Mä välitän kaikista teistä. Vaalikaamme rakkautta ainiaan ja nouskaamme sorron ja valheen yöstä kuinka kaunista on siibbeliksen finlandia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Pitäisi vissiin katsella tuo uusin Top Gun kun Tomppa lentelee ihan itse.

Hyvä biisi. En ole myöskään käynyt katsomassa, kiinnostaisi myös. Olisi ilmaisia lippujakin, työnantaja kustantanut. Jotenkin on aina se lähteminen.. matkat ja aika paikan päällä jne. Helpompi on tosta Elisaviihteestä vaan vuokrata.

tämä alla oleva kiinnostaa, olen saanut suosituksia. on ehkä jotenkin erilainen kuin yleensä tai jotain..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Hyvä biisi. En ole myöskään käynyt katsomassa, kiinnostaisi myös. Olisi ilmaisia lippujakin, työnantaja kustantanut. Jotenkin on aina se lähteminen.. matkat ja aika paikan päällä jne. Helpompi on tosta Elisaviihteestä vaan vuokrata.

tämä alla oleva kiinnostaa, olen saanut suosituksia. on ehkä jotenkin erilainen kuin yleensä tai jotain..
Kotona on oikein hyvä katsoa. Veskikin on lähempänä, eikä sinne menemistä tarvitse pyytää anteeksi.😁

Oli ihan mielenkiintoinen tiiseri, tulee varmaan kytättyä tuokin lehva, tänks vinkistä.👍
 

Yhteistyössä