Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Torkahdin ja näin jonkinlaista unta:
Ja näkyi suuri merkki taivaassa: Echo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.
Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää.
Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: suuri, tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan Echon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.
Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö.
Ja Echo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.

 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
En koskaan mitään. Statiineja yritti tohtori tyrkyttää 6 vuotta sitten, kun hänen piti joku merkintä tehdä papereihsa. Käski sitten varata ajan jonnekin, kun sanoin, ettei missään tapauksessa passae mulle, mut ei häntä edes syy kiinnostanut. No, merkinnän sai, ettei sentään lopputiliä mun takia tullut, mut en ole varannut aikaa minnekään, ettei vaan sairaat jää saamatta sellaista. Kauhean hyvin olen voinut kyllä tuon ajan ja tosiaan, tiedän, kuinka kipeeksi jalat monella tulee statiineista.
käytäntöjä yhä ?
 
Hassua, tätä uutista lukessa juolahti mieleen, että Echon kiltti ja lupsakka mies saattaa olla pappi.

Echolle: tätä ei siis ole tarkoitettu vinoiluksi - kerron vain mitä tapahtui mielessäni. 🤪
Ei ole pappi. Ihan tavisammatti. :)
 

Yhteistyössä