Gallup: Pystytkö konkkaamaan yhdellä jalalla edes 5 rappua tai ehkä enemmänkin ylöspäin? Tai pystyitkö joskus nuoruudessasi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Kts. otsikko

  • En

    Ääniä: 0 0,0%
  • Olen pystynyt nuorempana

    Ääniä: 0 0,0%
  • En tiedä hlökoht ketään joka pystyisi

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
vierailija
Aha. No pystytkö pystypunnertamaan kymmenen? Minäpä pystyn, vaikka vyötärö on melkein metrin.
En tiedä oikein mitä tarkoitat, taitaa olla joku kuntosalijuttu? En harrasta niitä, vaan hyötyliikuntaa. Paljonko on painoa/käsi?

Mutta menin mahalleni lattialle ja sain suorin vartaloin myös 10 punnerrettua. En ole harrastanut sitäkään, eli ihan kylmiltään onnistuin tuon määrän tekemään

setis
 
vierailija
No kylläpä meni tunteisiin.. Eihän sun kuntoa epäilty, vaan mieskuntoa!
Se nyt on vaan fakta, että iän myötä se paraati pehmenee!
No kylläpä meni tunteisiin.. Eihän sun kuntoa epäilty, vaan mieskuntoa!
Se nyt on vaan fakta, että iän myötä se paraati pehmenee!
Totta, kyllä allekirjoitan tuon mutta olen myös kirjoittanut että kun hormonituotanto laskee niin kannattaa hankkia puolta nuorempi tyttöystävä kuten minä tein. Kyllä silloin hormonituotanto palautuu vuosikymmenten takaiselle tasolle timmin, kauniin ja hornyn nuoren naisen kanssa. Olen myös kertonut että harrastan tyttöystäväni kanssa seksiä monta tuntia pötköön

Toki varmistan kaiken onnistumisen 1/2 pillerin avulla, koska tilanteet on valitettavan satunnaisia toistaiseksi, mutta kyllä minä muutenkin toimin, seisiöitä aiheuttaa pelkästään salarakkaani ajattelukin

Elämä on ihanaa

t. setis
 
vierailija
En tiedä oikein mitä tarkoitat, taitaa olla joku kuntosalijuttu? En harrasta niitä, vaan hyötyliikuntaa. Paljonko on painoa/käsi?

Mutta menin mahalleni lattialle ja sain suorin vartaloin myös 10 punnerrettua. En ole harrastanut sitäkään, eli ihan kylmiltään onnistuin tuon määrän tekemään

setis
Jalat seinää vasten ylhäälle ja siitä sitten. Mä vedän yli parikytä punnerrusta kylmiltään.
Varmasti on helppo konkata portaita, jos lihasmassa lähenee nollaa.
 
vierailija
No nyt ylläolevan kirjoitti raukkamainen valesetis

t. original setis
Osoitin vain, kuinka tuo sun "rehellisyys" toimii. Mut eiks sullakin ole olemassa nikki? Kuulostat kyllä eräältä... Eikä muut, kuin mustat käske muita rekkautuun..

En ihan ymmärrä, et jos joku vierailija sanoo sua huonokuntoiseksi, nälvit kaikki vierailijat ja kutsut mustat keskusteluun. Onks toi jotain setis-logiikkaa?
 
vierailija
Totta, kyllä allekirjoitan tuon mutta olen myös kirjoittanut että kun hormonituotanto laskee niin kannattaa hankkia puolta nuorempi tyttöystävä kuten minä tein. Kyllä silloin hormonituotanto palautuu vuosikymmenten takaiselle tasolle timmin, kauniin ja hornyn nuoren naisen kanssa. Olen myös kertonut että harrastan tyttöystäväni kanssa seksiä monta tuntia pötköön

Toki varmistan kaiken onnistumisen 1/2 pillerin avulla, koska tilanteet on valitettavan satunnaisia toistaiseksi, mutta kyllä minä muutenkin toimin, seisiöitä aiheuttaa pelkästään salarakkaani ajattelukin

Elämä on ihanaa

t. setis
Sithän vierailija oli oikeassa, sun kunto on heikentynyt. Tää aloitus on ihan turha🙄
 
vierailija
On aika paljastaa kuka olen, siis minä ap. Minua otti pannuun niin kun eräs harmaa epäili minua huonokuntoiseksi, koska olen 66 v

En voinut tehdä avausta omalla nikikilläni koska heti nämä vakiolyttääjäni (esim Anna) olisivat lyttäämässä minua taas kerran asiattomuuksineen.

siis kerran vielä, minä pystyn konkkaamaan kummallakin jalalla kerrallaan( jalkaa vaihtamatta) alkajaisiksi vaikka 10 rappua. Tähän eivät edes kaksikymppiset opiskelukaverini (miespuoliset edes) pystyneet aikoinaan. Siksi olen ylpeä että olen säilyttänyt hyvän fyysisen kuntoni ja painonhallintani, joka on hyvin harvinaista kun katselee ympärilleen

setis
Joten päätit tehdä lyttäysaloituksen... Onko tämä mielestäsi asiallista?
 
vierailija
Osoitin vain, kuinka tuo sun "rehellisyys" toimii. Mut eiks sullakin ole olemassa nikki? Kuulostat kyllä eräältä... Eikä muut, kuin mustat käske muita rekkautuun..

En ihan ymmärrä, et jos joku vierailija sanoo sua huonokuntoiseksi, nälvit kaikki vierailijat ja kutsut mustat keskusteluun. Onks toi jotain setis-logiikkaa?
Kiitti 👍

Todistin olevani rehellinen sullekin

Mustaa nikkiä ei ole, tulin Vauvalta tänne kun ne jurpot modet sensuroi 99% kaikista viesteistä, muidenkin siis

Olen erilainen kuin laumasielut, joten harmaakin voi haastaa rekkautumaan

Olen pettynyt täkäläisten mustien hiljaisuuteen, siksi kutsuin mukaan heidät, mutta tosi arkoja näyttävät olevan keskustelemaan elämän tärkeimmistä asioista
 
vierailija
Kiitti

Todistin olevani rehellinen sullekin

Mustaa nikkiä ei ole, tulin Vauvalta tänne kun ne jurpot modet sensuroi 99% kaikista viesteistä, muidenkin siis

Olen erilainen kuin laumasielut, joten harmaakin voi haastaa rekkautumaan

Olen pettynyt täkäläisten mustien hiljaisuuteen, siksi kutsuin mukaan heidät, mutta tosi arkoja näyttävät olevan keskustelemaan elämän tärkeimmistä asioista
setis siis vastasi yllä
 

Yhteistyössä