Koulukiusaaminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua kiusattiin koko 9v. Ei auttanut open puhuttelut kiusaajille, ei rehtorin puhuttelut, ei edes koulutoimenjohtaja. Kunnassa ei ollut kuin yksi koulu, joten koulua en voinut vaihtaa. Vanhempani olivat mielenterveysongelmista eläkkeellä, joten oltaisiin voitu muuttaa. He eivät siihen suostuneet. Kuitenkin, kun tulivat vanhaksi, myivät pikkutalonsa ja tuhlasivat rahat. Tuntuu oudolta, että jouduin kärsimään turhaan, 9v, kun oltaisiin voitu muuttaa?
 
vierailija
Mua kiusattiin koko 9v. Ei auttanut open puhuttelut kiusaajille, ei rehtorin puhuttelut, ei edes koulutoimenjohtaja. Kunnassa ei ollut kuin yksi koulu, joten koulua en voinut vaihtaa. Vanhempani olivat mielenterveysongelmista eläkkeellä, joten oltaisiin voitu muuttaa. He eivät siihen suostuneet. Kuitenkin, kun tulivat vanhaksi, myivät pikkutalonsa ja tuhlasivat rahat. Tuntuu oudolta, että jouduin kärsimään turhaan, 9v, kun oltaisiin voitu muuttaa?
Ei ole sinulla helppoa, ei totisesti.
Voimia sulle vankasti toivotan.
 
vierailija
Ei ole sinulla helppoa, ei totisesti.
Voimia sulle vankasti toivotan.
Kiitos. Onhan noista ajoista jo kauan ja hyvin monenlaista on senkin jälkeen tapahtunut. Eräs akateemisesti sivistynyt ihmetteli, että kun en käytä mitään päihteitä, että miten ihmeessä. Hän sanoi, että jos olisi joutunut elämään elämäni, niin olisi alkanut juopoksi erakoksi jonnekin mökkiin.
 
vierailija
Me ollaan ohjeistettu lasta että hän heti tulee kotiin jos häneen käydään käsiksi tai hänelle kuuluvia tavaroita varastetaan.
Joo. On mullakin lapsi ja hänellä on paljon kavereita. Hän pärjää koulussa ihan eri tavalla eikä häntä ole koskaan kiusattu vaikka on jo yläkoulussa. Hän on sosiaalinen ja puhelias. Itse olin ujo ja hiljainen, lisäksi pienessä kunnassa katsottiin kieroon vanhempiani. Uskon, että siinä oli kiusaamisen syyt. ap
 

Yhteistyössä