Tarviin tamponeja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siteet on perseestä ja tuntuu iha hirveelle, tuntuu et aina tulee läpi jne..
miten kysym mammalta tamponeja
( menkat ollu koht kaks vuotta ja alko ku olin 10v, eli oon ny 12v, no shit sherlock)
 
Siteet on perseestä ja tuntuu iha hirveelle, tuntuu et aina tulee läpi jne..
miten kysym mammalta tamponeja
( menkat ollu koht kaks vuotta ja alko ku olin 10v, eli oon ny 12v, no shit sherlock)
No eivät nuo ole kovin kalliita ostaa omalla rahallakaan. Jätä pari sipsipussia väliin.

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä en sanonut ikinä äidilleni että haluan tamponeja eikä mulla ollut rahaa mutta silloin (90-luvulla) oli aikakauslehdissä kuponkeja millä sai ilmaisen kokeilupakkauksen jos lähetti lomakkeella osoitteensa ja mä tilasin sitten niitä äidin nimellä mutta juoksin joka aamu ensimmäisenä postilaatikolle ettei kukaan ehdi nähdä sitä ja sitten minä sain ne tamponit aina ja käytin niitä ja nautin kesästä.
Omille tytöille olen ostanut tamponeja kun ne oli noin 14-vuotiaita, sitä ennen niiden mielestä tamponit oli ällöjä. Eivätkä he halunneet. Siihen asti menivät siteillä mutta nyt he käyttävät molempia ja minä ostan niitä aina runsaasti. Käytän itsekin vielä tamponeja.
 
Mä en sanonut ikinä äidilleni että haluan tamponeja eikä mulla ollut rahaa mutta silloin (90-luvulla) oli aikakauslehdissä kuponkeja millä sai ilmaisen kokeilupakkauksen jos lähetti lomakkeella osoitteensa ja mä tilasin sitten niitä äidin nimellä mutta juoksin joka aamu ensimmäisenä postilaatikolle ettei kukaan ehdi nähdä sitä ja sitten minä sain ne tamponit aina ja käytin niitä ja nautin kesästä.
Omille tytöille olen ostanut tamponeja kun ne oli noin 14-vuotiaita, sitä ennen niiden mielestä tamponit oli ällöjä. Eivätkä he halunneet. Siihen asti menivät siteillä mutta nyt he käyttävät molempia ja minä ostan niitä aina runsaasti. Käytän itsekin vielä tamponeja.
Jos äidille on vaikea puhua voi noita isäkin ostaa...
 
vierailija
Sano että haluaisit kokeilla tamponeja koska siteet tuntuu epämukavilta ja sotkuisilta. Tai ens kerral meet kauppaan mukaan ja käyt hyllystä haluamasi paketin ja heität koriin etkä puhu mitään. Tietysti jos äitis on nolo ja alkaa kaupas kyselemään niin älä tee tuota.
 

Yhteistyössä