Minun mies haluaisi minun panevan miesten kanssa.Minulla samanlainen fantasia; näyttää vaimoa muille miehille. Kiihottaa sängyssä, mutta tuskin oikeasti siihen lähtisin. -ihmettelijäTee
Minulla samanlainen fantasia; näyttää vaimoa muille miehille. Kiihottaa sängyssä, mutta tuskin oikeasti siihen lähtisin. -ihmettelijäTee
Minun ystävätär oli meillä yökylässä niin päätimme herättää hänet ja hän sai kahta naista.Ja minä miehenä haluaisin olla kahden naisen kanssa samaan aikaan
Minun ystävätär oli meillä yökylässä ja kun mieheni tuo miehiä meille minun kanssa panemaan niin päätettiin yllättää mieheni joka oli jo mennyt nukkumaan.Voi kunpa minäkin voisin saada kahta naista! Mutta sen haaveen ei ilmeisesti oo tarkoitus koskaan toteutua, kun haaveeni vain kaatuvat jatkuvasti; en "saa" edes jutella seksuaalisuuteen liittyvistä asioista muiden naisten kanssa ja huom. aviovaimoni ei varsinaisesti ole sitä juttelua vastaan, muut ihmiset ne sitä elämässäni on. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää keskustella anonyyminä täällä. Kiva, että edes se on mahdollista.
Jopa yhdessä toisessa ketjussa täällä minua on lyöty "Raamatulla päähän", enkä todellakaan pidä sellaisesta, vaikka Raamattua arvostankin. Mutta se ei estä minun haaveitani syntymästä.
Kiitos tsempistä, vaikka en siltikään usko sen koskaan toteutuvan elämässäni. Vaimollani on meinaan vahvempi vakaumus ja luottamus Herraan kuin minulla, joten sellaisia ystäviään vaimoni tuskin meille kutsuisi, jotka minulle edes suuseksiä antais, vaikka vaimoni sellaisia naisia tuntisikin. Tietääkseni kuitenkaan ei edes tunne.Minun ystävätär oli meillä yökylässä ja kun mieheni tuo miehiä meille minun kanssa panemaan niin päätettiin yllättää mieheni joka oli jo mennyt nukkumaan.
Mentiin alasti makuuhuoneeseen ja mieheni heräsi kun vieras nainen antoi suuseksiä hänelle.
Mieheni oli hämillään mutta ihan mielissään yllätyksestä.
Eli voi sinullakin joskus toteutua toiveesi.
Ollaan oltu kimppaseksissä osallisena. Nyt mieheni on saanut päähänsä pyytää ystäviään meille saunomaan. Haluaa minut mukaan miesten kanssa yhtäaikaa saunaan.
Haluaa näyttää minua alastomana.
Onko sinusta parempi että vaimosi ottaa vieraalta suuhun kuin antaa panna pilluun?Saunomista vastaan minulla ei olisi mitään. Muu saa jäädä fantasiatasolle: haluaisin viihdyttää kumppaniani toisen miehen kanssa ja haluaisin katsella, kuinka hän vie toisen miehen suuseksillä orgasmiin, spermat viimeistä tippaa myöten niellen.
Minulla ainakin on jos imen vieraan kullia niin voin ihan hyvin antaa myös pillua.Yhtä ja samaa.
Tai vähintään liitännäinen.
Fantasioissani molempia, mutta suuseksissä kaikki näkyy, joten mieluummin niin.Onko sinusta parempi että vaimosi ottaa vieraalta suuhun kuin antaa panna pilluun?
Tällä tarkoitin sitä, että kyllä alastomuus ja seksi vähintään käsi kädessä aina kulkevat.Yhtä ja samaa.
Tai vähintään liitännäinen.
Ja myös raskaaksi tulemisen todennäköisyyden taika.mutta ryhmäseksissä on se taika että orgasmien määrä lisääntyy ihan kokoajan.
Tarkoitin tikkari-viestien kaltaisia viestejä.Edellisen kaltaisia ei näköjään saa kritisoida julkisesti.
Miten voi olla mahdollista? Kun saan orgasmin se on niin rankka, että menee suhteellisen kauan toipua eikä puhettakaan, että silloin minuun koskettaisiin. Toisen orgasmin saaminen on jo kovan työn takana eikä ole tasoltaan sama kuin ensimmäinen. Ihmettelen näitä juttuja kuinka orgasmeja pukkaa ja on niin upeaa.Olemme N28 ja M53 pari, nyt tulee 6 vuotta täyteen. Mieheni vei minut Espanjassa ryhmäseksi tapahtumaan katsomaan miltä se touhu näyttää. Alkoi sen verran alapää kostua että päätin mennä keinutelineeseen ja jonohan siinä oli melkein heti pystyssä. Sain ehkä 50-100 kertaa sen illan aikana ja liukastetta kului. En tiedä kuinka monta orgasmia sain mutta ryhmäseksissä on se taika että orgasmien määrä lisääntyy ihan kokoajan. Tuntui viimeisimmissä tunneissa että niitä tuli jopa päällekkäin eli aiempi ei kerennyt edes loppua kun alkoi jo uusi. Ihan mieletön kokemus ja haluaisin uudelleen. Sen jälkeen orgasmi herkkyys on kasvanut. Ennen orgasmeja yhdynnässä tuli itse asiassa harvoin eli suuseksissä sain mutta nykyään saan yhdynnässä jopa useita orgasmeja. Kiitos ihana mieheni että mahdollistit tämän
Olen nainen Orgasmeja voi tulla hyvin runsaasti ainakin minullaMiten voi olla mahdollista? Kun saan orgasmin se on niin rankka, että menee suhteellisen kauan toipua eikä puhettakaan, että silloin minuun koskettaisiin. Toisen orgasmin saaminen on jo kovan työn takana eikä ole tasoltaan sama kuin ensimmäinen. Ihmettelen näitä juttuja kuinka orgasmeja pukkaa ja on niin upeaa.
Luotettavaa ehkäisyä on helpostii saatavilla ja hyvää seksiä voi olla myös ilman yhdyntää. Itse huolehtisin taudeista ja suhteen riskeeraamisesta.Ja myös raskaaksi tulemisen todennäköisyyden taika.
Emme ole käyneet millään klubeilla.Säännöt on tiukat näillä clubeilla, aina kumin kanssa