Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Echo mä oon vähän humalassa. Mut oisko mahdollista löytää nainen joka olis vähän kuin maria magdaleena jeesuksen hyvä ystävä. Siis et nukuttais ja halailtais mut seksii ei tarvis olla ja kierreltäis ympäri maailmaa. Vai onko seksi synti?
 
Mulle apinan suoliston läpikäynyttä, Paraguayn sademetsän etelärinteen puskan paahtoasteen 10 tervakahvia, jonka nautin marjapuuron värinen pellavarätti kiedottuna päähäni ja musta pellavakaapu päällä ja okranväriset pellava-haaremihousut, kaikki lävistykset ja septumit vaan täräjää ryystäessäni sumppia ja kuuntelen tuttuni bändin underground-proge-levyä "ganja love"....

Ei! *herää painajaisesta*
Mä haluun selkeän, kirkkaan ajattelun, porvarillisen/kepulaisen aamun. Omakotitalon pihalla nautin 1-paahtoasteen Juhla Mokkaa muumi-mukista, pihaltani löytyy 2 tuijaa (aijai, tää hävettää muaki), nurmikko leikattu, diesel-auto on pihassa.

(Olen Annika Saarikko vol.3 :D)
Siis kyllä kahvin pitää olla kahvia eikä jotain kärvennettyä kitkeräpurua. Auto taas saa olla bensa tai diesel kunhan on auto eikä joku sähkökikotin.
Juuri nuo haalean vaaleat litkujuomat ovat happamia ja pahanamakuisia. Kahvin pitää olla tummapaahtoista ja pehmeää.

Tuo Echon painajainen on todennäköisesti melkoisen notkea ja ennakkoluuloton vipeltäjä sängyssä.


Tuijaa ei pihassa ole eikä tule, seuraava autoni on todennäköisesti sähköinen, ehkä kiinalainen?

Tämä olisi kiva, mutta kiinalainenkin voi maksaa ehkä lähes kaksisataa tuhatta...
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Echo
”… ja kierreltäis ympäri maailmaa. Vai onko sekin sekin synti?”

Hän kysyy onko maailman kiertäminen synti.
Jompikumpi meistä on lukihäiriöinen. Kyllä minä edelleenkin luen tuon seksiksi...

ronklaamatta kopioitu, vain lihavointi lisätty:
Echo mä oon vähän humalassa. Mut oisko mahdollista löytää nainen joka olis vähän kuin maria magdaleena jeesuksen hyvä ystävä. Siis et nukuttais ja halailtais mut seksii ei tarvis olla ja kierreltäis ympäri maailmaa. Vai onko seksi synti?
 
Lukihäiriö oli mun.
Mikä muuten mielestäsi on synti? Onko mikään?
Tietenkin on. Esimerkkejä: väkivalta, varastaminen, yhteisen omaisuuden tai luonnon tärveleminen, tahallinen vaaran tai haitan aiheuttaminen muille. Seksikin siis silloin, jos se tehdään väkivalloin tai ymmärtämätöntä petkuttaen. Sensijaan seksi ei ole syntiä, vaikka jokin uskonto, mummo tai tai tiedostaja niin väittäisikin.
 
Tietenkin on. Esimerkkejä: väkivalta, varastaminen, yhteisen omaisuuden tai luonnon tärveleminen, tahallinen vaaran tai haitan aiheuttaminen muille. Seksikin siis silloin, jos se tehdään väkivalloin tai ymmärtämätöntä petkuttaen. Sensijaan seksi ei ole syntiä, vaikka jokin uskonto, mummo tai tai tiedostaja niin väittäisikin.
Mistä sinulle tulee käsitys synnistä? Ethän ole uskova? Vai oletko?
 
Juuri nuo haalean vaaleat litkujuomat ovat happamia ja pahanamakuisia. Kahvin pitää olla tummapaahtoista ja pehmeää.

Tuo Echon painajainen on todennäköisesti melkoisen notkea ja ennakkoluuloton vipeltäjä sängyssä.

Tuijaa ei pihassa ole eikä tule, seuraava autoni on todennäköisesti sähköinen, ehkä kiinalainen?

Tämä olisi kiva, mutta kiinalainenkin voi maksaa ehkä lähes kaksisataa tuhatta...
Sillä on varmaan hiuksissaan muutama vipeltäjä...
 
  • Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä