Outo ongelma: seksityöasiaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Outo ongelma: haluan tietää, mikä on sen prostituoidun oikea nimi, jolta seksipalveluita ostan. Jos hän esiintyy vain jollain muka-supereroottisella pseudonyymillä, ei juttu tunnu yhtään aidolta. Mikseivät seksityöläiset useammin uskalla esiintyä omalla nimellään? Ei tuollaista(kaan) työtä pitäisi olla mitään syytä hävetä. On paljon yksinäisiä ihmisiä, jotka kuitenkin pitävät huolta itsestään, hygieniastaan ja terveydestään ja joilla on aito tarve seksipalveluille.
 
vierailija
Outo ongelma: haluan tietää, mikä on sen prostituoidun oikea nimi, jolta seksipalveluita ostan. Jos hän esiintyy vain jollain muka-supereroottisella pseudonyymillä, ei juttu tunnu yhtään aidolta. Mikseivät seksityöläiset useammin uskalla esiintyä omalla nimellään? Ei tuollaista(kaan) työtä pitäisi olla mitään syytä hävetä. On paljon yksinäisiä ihmisiä, jotka kuitenkin pitävät huolta itsestään, hygieniastaan ja terveydestään ja joilla on aito tarve seksipalveluille.
Aviomiehet ovat seksipalveluiden suurkuluttajia.
 
vierailija
Heti, kun hommasta tehdän normaalia työtä, josta maksetaan normaalit verot, niin eiköhän sitten saa tietää henkilön nimen vaikka y-tunnuksen kautta. Nyt asia ei ole näin.
 
vierailija
Outo ongelma: haluan tietää, mikä on sen prostituoidun oikea nimi, jolta seksipalveluita ostan. Jos hän esiintyy vain jollain muka-supereroottisella pseudonyymillä, ei juttu tunnu yhtään aidolta. Mikseivät seksityöläiset useammin uskalla esiintyä omalla nimellään? Ei tuollaista(kaan) työtä pitäisi olla mitään syytä hävetä. On paljon yksinäisiä ihmisiä, jotka kuitenkin pitävät huolta itsestään, hygieniastaan ja terveydestään ja joilla on aito tarve seksipalveluille.
Pyydä kuitti.
 
vierailija
Aviomiehet ovat seksipalveluiden suurkuluttajia.
Minä ostin lukemattomia kertoja kun olin naimisissa pihtarin kanssa
Paras oli lopuksi vakkarin ollut kyltymätön 20+ tsekkineito
Hän oli yli 30 v minua nuorempi
ai että sitä tiukkaa lihaa ja pehmoisen pyöreitä tissejä 😍

Lopulta tulin järkiini ja 21 v hääpäivänä sanoi sopimuksen irti

nyt on asiat mallillaan kun saan ilmaiseksi 33 vuotta nuoremmalta aasialaiskaunottarelta, rinnanymp. 91 cm 👍

setis
 
vierailija
Minä ostin lukemattomia kertoja kun olin naimisissa pihtarin kanssa
Paras oli lopuksi vakkarin ollut kyltymätön 20+ tsekkineito
Hän oli yli 30 v minua nuorempi
ai että sitä tiukkaa lihaa ja pehmoisen pyöreitä tissejä

Lopulta tulin järkiini ja 21 v hääpäivänä sanoi sopimuksen irti

nyt on asiat mallillaan kun saan ilmaiseksi 33 vuotta nuoremmalta aasialaiskaunottarelta, rinnanymp. 91 cm

setis
Tsekkiläisestä vai vaimosta?
 
vierailija
Minä ostin lukemattomia kertoja kun olin naimisissa pihtarin kanssa
Paras oli lopuksi vakkarin ollut kyltymätön 20+ tsekkineito
Hän oli yli 30 v minua nuorempi
ai että sitä tiukkaa lihaa ja pehmoisen pyöreitä tissejä

Lopulta tulin järkiini ja 21 v hääpäivänä sanoi sopimuksen irti

nyt on asiat mallillaan kun saan ilmaiseksi 33 vuotta nuoremmalta aasialaiskaunottarelta, rinnanymp. 91 cm

setis
Kuka kaipaa näitä limaisia ja sairaita juttuja?
 

Yhteistyössä