pahin tapaturma joka SINULLE on sattunut?

  • Viestiketjun aloittaja "simpukka"
  • Ensimmäinen viesti
juurakko
2-vuotiaana halusin tanssia kummitädilleni, ja törmäsin tiiliseinän kulmaan; tikkejä otsaan muutama. N.5-vuotiaana mummolassa leikittiin tätini(hän on siis vain 6 v vanhempi)kanssa semmosta, että hypittiin lattialla päällä olevan keittolevyn yli;ja mä kompastuin niin, että toinen jalka (sisäreisi siis) osui sille kuumalle levylle..*auts* (ja tää tapahtui siis 70-luvun alussa, jolloin lasten turvallisuuden vahtiminen oli vähän toista kuin nyt).
 
Ei ole sattunut mitään mainitsemisen arvoista. Mitään naarmuja/mustelmia kummempaa, eikä ole jänniä tarinoitakaan :) no lääkärissä/röntgenissä kävin kun mies suhteen alkuaikoina kyysäsi mua pyörällä ja jäi jalka pinnojen väliin, pieni hermovaurio jalkapöytään joka parani. Olen aina ollut ylivarovainen ja pelkään suunnilleen kaikkea koska mietin aina sitä pahinta vaihtoehtoa mitä missäkin tekemisessä voi käydä. Tuurilla ja varovaosuudella ilmeisesti sitten selvitty ilman mitään autolla ajoista, kokkailuista ym arkipäiväisistä asioista. Toistaiseksi...
 
vierailija
Mul on tapahtunu kaikkee pient mut 2 sormee murtunu keinus, lievä aivotärähdys kiitos liukkaan kelin, vetäny juustohöyläl sormen auki, selkä "auki" vähän ku cruisailin, pää aukes ku hyppäsin sohvalle, liimattii, no eipä muuta paitsi että varvas on murtunu...:D
 
vierailija
Pahin on se, kun minyt tönästiin 11 vuotiaana portaista alas. Vasen jalka murtui yhteensä kahdeksasta kohdasta ja meni poikki kahdesta. Oikea jalka murtui viidestä kohtaa. Oikea solisluu murtui. Oikea käsi murtui neljästä kohdasta. Vasen käsi kuudesta. Selkä tärähti. Siitä on nyt kaksi ja puoli vuotta, enkä vieläkään ole päässyt kaikista vaivoista pois. Kiitos sulle joka tönäsit mut. Mun koulukiusaaja.
 
vierailija
Pahin on se, kun minyt tönästiin 11 vuotiaana portaista alas. Vasen jalka murtui yhteensä kahdeksasta kohdasta ja meni poikki kahdesta. Oikea jalka murtui viidestä kohtaa. Oikea solisluu murtui. Oikea käsi murtui neljästä kohdasta. Vasen käsi kuudesta. Selkä tärähti. Siitä on nyt kaksi ja puoli vuotta, enkä vieläkään ole päässyt kaikista vaivoista pois. Kiitos sulle joka tönäsit mut. Mun koulukiusaaja.
:(
 

Yhteistyössä