Haaveena vauva 2023

Täällä ovistesti edelleen negaa. 😑 Eiliset ovislimat oli kyllä sitä itteään, mutta oviskipua ei oo myöskään vielä tullut. Noh. Saa nähdä. Kyllä sen ovisplussan pitäisi viimeistään huomenna tai ylihuomenna tulla jos on tullakseen, tää kierto venyy vissiin pitkäksi. Jos ovista ei tule niin sekin venyttää.
 
@Wintersun mäkin pelastin viimeisen pc:n paketin kaupasta toissapäivänä!😂 oisin hamstrannut muuten enemmän..
Hitto että menee aika HITAASTI!! Ja siinä viimeistä pakettia pelastaessa rupesin heti jännäämään että mitä jos pc:t on kaikkialta loppu (osassa kauppatavaroista tätä ilmennyt, saatavuus haasteellista😅) , milläs mä sit testaan 100 kertaa?! Vararikko tulee 😅 viimeksi käytin yli 50 euroa testeihin , siis yhden plussan analysoimiseen😅 toki se oli todella epäselvä ja menikin kesken .. silti. 😂

@Tiukuna limis kuulosti hyvältä, superovis ja superlimis tuokoot plussan! 😄

Mua huolestuttaa se raskauden loppuaika kun ei ehdi kilometriä kävellä ennenkuin pissat meinaa tulla housuun. Täytyy yrittää pysyä kuitenkin liikkeessä että välttyis pahemmilta selkäkivuilta ja levottomilta jaloilta ( + ehkä auttais turvotuksiin edes vähän..) ni tilasin sitte kävelymaton kotiin 😅😅😅 saa käydä vaikka 2min välein pissalla ja jatkaa tallustelua (vaappumista) ilman pelkoa housuun pissaamisesta 😂
Miten niin menen hankinnoissa edellä?? Kun sen plussan nyt sais ensin..😳
 
@Kyfi Oon pahoillani, voimia sinne :( <3

@Rönsyleinikki Älä heitä vielä toivoa!

Mä oon täällä koittanut kovin tehdä ajatustyöskentelyä jotta tää yritysaika ei olis niin stressaavaa ja ahdistavaa. Yritän nyt suhtautua tähän niin, että se raskaus alkaa kyllä jossain vaiheessa mutta että pystyisin nyt odottelemaan sitä ihan rauhassa. On tullut elävästi mieleen se ekan yrityksen ahdistuneisuus, epätoivo ja ettei päässä pyörinyt mitään muuta, enkä haluaisi taas sitä. Ja nyt kun tiedän että oon kerran aiemminkin tullut onnistuneesti raskaaksi, niin yritän vaan luottaa että ennen pitkää se tapahtuu taas. Yritän olla kyttäämättä kalenteria, oviksen testaan kyllä jotta tiedän tarkan dpo:n mutta yritän nyt ihan todella tosissani malttaa testaamatta vaikka siihen kuukautisten alkamispäivään asti, pystynköhän....

(Miksköhän mulla ei hymiöt toimi ollenkaan..)
 
Oliko täällä kellään koronarokote viivästyttänyt ovulaatiota?
Mietin vain, että olisko toi mun ovulaatio sen takia siirtynyt, kun hain 3. rokotteen kierron alkupäivillä.

Mut voi lisätä listoille myös takas, jos @Wintersun jaksat laittaa 🤭
Eli vauvakuume7, 8/2022, 7.
kp 2/28
 
Gynen kanssa juuri soiteltiin papa tuloksista ja samalla avauduin huolistani, kun kysäisi että onko mitään murheita. Vähän nyt hävettää koko asia kun hän mulle naureskeli 🎃 Oli ehdottomasti samaa mieltä kuin @Wintersun ja kumppanit että kun kuitenkin sen kaksi päivää vuotaa senverran että sidettä tarvitsee, niin ei kannata edes miettiä asiaa, eikä vuotopäivät yksinään kerro limakalvon paksuudesta. Vaihdevuosista ei edes puhuttu, kun mulla ikää 31

Mulla nuoruudessa ennen pillereitä sekavan epäsäännöllinen kierto ja vuosin vähintään 5 päivää kuin niagara (+niukemmat päivät päälle), kovien kipujen kanssa, se oli normaalia vaikka mistä tiedän olisko silloin ollut joku ongelma.. Pillerit hillitsi mutta se 5 päivää oli siltikin vakio, siksi nyt tuntuu villiltä ettei oo juuri minkäänlaiset kuukautiset ja kipuja vain ovulaation aikaan 😅 tiesin että ikä tekee tehtävänsä mutta en uskonut sen vaikuttavan näin paljon. Kiitos vastanneille ja toivotaan että meidän lyhkäset menkat ei tähän projektiin vaikuta vaan saadaan ottaa kaikki ilo irti siitä 😆

@Fazeriina82 mullakin oli viimekierrossa ihan törkeä palelu päällä oviksesta alkaen 🥶 illanistujaisissa +20 istuin toppatakki päällä ja kaupassa kävin täristen. Tulin toki kipeäksikin kun kierto vaihtui, mutta koskaan ole niin kylmissäni ollut keskellä kesää 😆

@peanut_butter helpommin sanottu kuin tehty, olla stressaamatta 😅 vaikka kuinka ajattelee että tässähän on kaikki asiat aivan hyvin eikä mitään syytä huolehtia. Mutta silti.

@Kyfi voimia 🧡
 
@Kyfi Voimia paljon!😭💔

@Wintersun ei siitä oo tiedotettu , mutta muutamat hyllypaikat ammottaa tyhjyyttään viikosta toiseen ja jos kysyy että tuleeko niin vastaus on että toimitusvaikeuksia! Ei mikään iso ongelma, esim tietty leipä saattaa olla loppu tms . Oon vaan nirso tietyissä asioissa niin menee tunteisiin kun JUST MUN lempparia ei oo😂

@Rönsyleinikki hyvin voi vielä plussa tulla! 😍
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Olen täällä lukenut teidän viestejä ahkerasti vaikken ole kommentoinut juurikaan enää. Liekkö tämä tilanne ollut alitajunnassa... Eilen näin unta että vauva on kuollut. Tänään nt-ultra. RV 13+1 menossa, mutta sydän ei enää lyönyt. Palailen listoille kunhan saan ajatukset kasattua.
Ei löydy sanoja. Mahdottoman paljon halauksia teille. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Olen täällä lukenut teidän viestejä ahkerasti vaikken ole kommentoinut juurikaan enää. Liekkö tämä tilanne ollut alitajunnassa... Eilen näin unta että vauva on kuollut. Tänään nt-ultra. RV 13+1 menossa, mutta sydän ei enää lyönyt. Palailen listoille kunhan saan ajatukset kasattua.
Voi ei, kovasti voimia! 💔
Gynen kanssa juuri soiteltiin papa tuloksista ja samalla avauduin huolistani, kun kysäisi että onko mitään murheita. Vähän nyt hävettää koko asia kun hän mulle naureskeli Oli ehdottomasti samaa mieltä kuin @Wintersun ja kumppanit että kun kuitenkin sen kaksi päivää vuotaa senverran että sidettä tarvitsee, niin ei kannata edes miettiä asiaa, eikä vuotopäivät yksinään kerro limakalvon paksuudesta. Vaihdevuosista ei edes puhuttu, kun mulla ikää 31

Mulla nuoruudessa ennen pillereitä sekavan epäsäännöllinen kierto ja vuosin vähintään 5 päivää kuin niagara (+niukemmat päivät päälle), kovien kipujen kanssa, se oli normaalia vaikka mistä tiedän olisko silloin ollut joku ongelma.. Pillerit hillitsi mutta se 5 päivää oli siltikin vakio, siksi nyt tuntuu villiltä ettei oo juuri minkäänlaiset kuukautiset ja kipuja vain ovulaation aikaan tiesin että ikä tekee tehtävänsä mutta en uskonut sen vaikuttavan näin paljon. Kiitos vastanneille ja toivotaan että meidän lyhkäset menkat ei tähän projektiin vaikuta vaan saadaan ottaa kaikki ilo irti siitä

@Fazeriina82 mullakin oli viimekierrossa ihan törkeä palelu päällä oviksesta alkaen illanistujaisissa +20 istuin toppatakki päällä ja kaupassa kävin täristen. Tulin toki kipeäksikin kun kierto vaihtui, mutta koskaan ole niin kylmissäni ollut keskellä kesää

@peanut_butter helpommin sanottu kuin tehty, olla stressaamatta vaikka kuinka ajattelee että tässähän on kaikki asiat aivan hyvin eikä mitään syytä huolehtia. Mutta silti.

@Kyfi voimia
31 ei tosiaan vielä tarvi pelätä vaihdevuosioireita. 😄 Mulla kierto alkoi silloin tasaantumaan ja tosiaan vuodot väheneen pikkuhiljaa.
 
Tänään DPO 2. On alkanut tuntumaan ihmeellistä vetoa alavatsassa. sellaista mitä ei kyllä yleensä ole ollut.. Jotenkin tuntuu että alavatsalihakset olisivat kipeet ja olen miettinyt että oonko tehnyt salilla treeniä missä ne voisi kipeytyä - en kyllä keksinyt mitään. TOSIN varmaan vaan kuvitelmaa :D Voi myös olla että tarkkailen entistä aktiivisemmin oireita ja kehon tuntemuksia. Kellään muilla piinailijoilla jotain oireita/tuntemuksia tms? :D
 
@Wintersun mäkin pelastin viimeisen pc:n paketin kaupasta toissapäivänä! oisin hamstrannut muuten enemmän..
Hitto että menee aika HITAASTI!! Ja siinä viimeistä pakettia pelastaessa rupesin heti jännäämään että mitä jos pc:t on kaikkialta loppu (osassa kauppatavaroista tätä ilmennyt, saatavuus haasteellista) , milläs mä sit testaan 100 kertaa?! Vararikko tulee viimeksi käytin yli 50 euroa testeihin , siis yhden plussan analysoimiseen toki se oli todella epäselvä ja menikin kesken .. silti.

@Tiukuna limis kuulosti hyvältä, superovis ja superlimis tuokoot plussan!

Mua huolestuttaa se raskauden loppuaika kun ei ehdi kilometriä kävellä ennenkuin pissat meinaa tulla housuun. Täytyy yrittää pysyä kuitenkin liikkeessä että välttyis pahemmilta selkäkivuilta ja levottomilta jaloilta ( + ehkä auttais turvotuksiin edes vähän..) ni tilasin sitte kävelymaton kotiin saa käydä vaikka 2min välein pissalla ja jatkaa tallustelua (vaappumista) ilman pelkoa housuun pissaamisesta
Miten niin menen hankinnoissa edellä?? Kun sen plussan nyt sais ensin..
Me ostettiin jo isompi talo mihin mahtuu sit lisää perheenjäseniä... ja plussaa odotellessa 😂 no okei okei, oli tässä muitakin syitä 🤭😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13
Voimia @Kyfi ❣

Täällä elellään hitaita ja pitkiä päiviä..dpo:t junnaa.
Eilen tuntui alavatsalla elohiirimäistä nykimistä mutta ei kai dpo 5 voi tuntua mitään mikä viittais yhtään mihinkään raskauteen liittyvään😅 mutta tuntui pidemmän aikaa ja ajattelin, että onpa elohiiri oudosti alavatsalihaksissa..
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi

Yhteistyössä