Aatu Puisto on nuori konservatiivi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
!Mulla on sen verran kova kuori, etten tällaisista loukkaannu" tai miten tuo totesi. Herää kysymys, miksi parikymppisellä on jo noin vahvat defenssit päällä.

Juu ei jatkoon.
 
vierailija
Minä olen ollut 30+ vuotta sitä mieltä, että ihmisellä pitää olla oikeus kantaa asetta mukanaan itsepuolustusta varten. Se on jo niin pitkä aika, että mielipide tuskin muuttuu miksikään. Aatu Puisto on siis minulle mieluinen poliitikko.
 
vierailija
No kaveri on vaan 20v. Tosin aika suuri osa ihmisistä pysyy suunnilleen samalla linjalla koko elämänsä. Konservatiiviksi synnytään. Vain älykkäimmät pääsevät tuosta ikeestä eroon.

Arvaaanpa, että tämä kaveri on persujen listoilla viimeistään 30-vuotiaana. Tai sitten jonkun vielä hörhömmän puolueen. Sinimustat tai vastaava.
 
vierailija
Kaikista ihmisistä tulee konservatiiveja kun ikää karttuu.
Vanhan sanonnan mukaan, jos ei ole liberaali parikymppisenä on sydämetön ja jos ei ole konservatiivi kolmekymppisenä on älytön. Ja niinhän siinä tuppaa oikeastikin käymään, että realismi voittaa idealismin. Nuorena voi haihatella ja parantaa maailmaa ilman minkäänlaista tulosvastuuta, mutta aikuisena maailmaa pitää parantaa niiden resurssien puitteissa, joita on käytettävissä.
 
vierailija
"Terävin kieli ja särmät hioutuvat, kun entisestä radikaalista nuorisojohtajasta kasvaa valtioneuvoston jäsen.
HS esittelee kuusi nimeä, joista voi tulla tulevaisuuden ministereitä."



 
vierailija
Vanhan sanonnan mukaan, jos ei ole liberaali parikymppisenä on sydämetön ja jos ei ole konservatiivi kolmekymppisenä on älytön. Ja niinhän siinä tuppaa oikeastikin käymään, että realismi voittaa idealismin. Nuorena voi haihatella ja parantaa maailmaa ilman minkäänlaista tulosvastuuta, mutta aikuisena maailmaa pitää parantaa niiden resurssien puitteissa, joita on käytettävissä.
En ole kuullut sanontaa. Olin aika konservatiivinen nuorena, mutta iän karttuessa olen muuttunut liberaalimmaksi. Olen ymmärtänyt, että maailma on täynnä käsittämättömiä sääntöjä, joista kiinnipitäminen ei auta mitään tai ketään.
Jos ihminen kangistuu kaavoihinsa jo kolmikymppisenä, voi tätä kutsua älyttömäksi. Toivon, että osaan ajatella laajemmin asioista vielä kuusikymppisenäkin.
 
vierailija
En ole kuullut sanontaa. Olin aika konservatiivinen nuorena, mutta iän karttuessa olen muuttunut liberaalimmaksi. Olen ymmärtänyt, että maailma on täynnä käsittämättömiä sääntöjä, joista kiinnipitäminen ei auta mitään tai ketään.
Jos ihminen kangistuu kaavoihinsa jo kolmikymppisenä, voi tätä kutsua älyttömäksi. Toivon, että osaan ajatella laajemmin asioista vielä kuusikymppisenäkin.
Winston Churchillin väitetään puhuneen tuosta.. Mutta ei liberaaleista, vaan radikaaleista.. Vähän eri asiat:D



Mitä jos ei olekaan luonnollista jähmettyä? Jos tässä maailmassa jotain voi varmuudella ennustaa, se on sitä että ennen pitkää kaikki muuttuu. Siinä mielessä olla konservatiivinen on varmaankin herttaisen tyhmä asenne, vetäytymistaistelu, jota ei voi voittaa.
 

Yhteistyössä