Kuuluisa kasvitieteilijä opetti mistä tunnistaa naisen olevan valmis yhdyntään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Linné on seksivalistajana käytännöllinen mutta seksistinen. Hän esimerkiksi opastaa, mistä voi tunnistaa naiset, jotka ovat halukkaita coitukseen, ja mistä ne, jotka eivät ole. Toisilla naisilla on pienet mutta kuitenkin kohtuullisen kokoiset rinnat, tuikkivat silmät, ja he laulavat mielellään. Sellaiset naiset ovat aina halukkaita coitukseen, Linné tietää. Coitukseen haluttomalla naisella taas on suuret ja veltot rinnat, hän on kalpea ja epäluuloinen ja on taipuvainen lihavuuteen mutta hento raajoiltaan."

 
vierailija
Minulle selvisi Juicen bändin nimen tarkoitus kauan sen jälkeen, kun bändi oli perustettu.
Yle Areenalla on hauska sarja Suhteeton. Ohjelmassa on hyvää huumoria seksin ym.
ympäriltä. Eniten minua nauratti Essin äiti, joka ylläpitää lämpimiä suhteitä Essin eksiin.
En ole ennen tarkemmin ajatellut miten vaikeaa läheisille on menettää eron yhteydessä ihmissuhteita.
Ps. Luen ap:n linkittämän Hesarin jutun myöhemmin.
 
vierailija
Minulle selvisi Juicen bändin nimen tarkoitus kauan sen jälkeen, kun bändi oli perustettu.
Yle Areenalla on hauska sarja Suhteeton. Ohjelmassa on hyvää huumoria seksin ym.
ympäriltä.
Eniten minua nauratti Essin äiti, joka ylläpitää lämpimiä suhteita Essin eksiin.
En ole ennen tarkemmin ajatellut miten vaikeaa läheisille on menettää eron yhteydessä ihmissuhteita.
Ps. Luen ap:n linkittämän Hesarin jutun myöhemmin.
korjasin virheen
 
"Linné on seksivalistajana käytännöllinen mutta seksistinen. Hän esimerkiksi opastaa, mistä voi tunnistaa naiset, jotka ovat halukkaita coitukseen, ja mistä ne, jotka eivät ole. Toisilla naisilla on pienet mutta kuitenkin kohtuullisen kokoiset rinnat, tuikkivat silmät, ja he laulavat mielellään. Sellaiset naiset ovat aina halukkaita coitukseen, Linné tietää. Coitukseen haluttomalla naisella taas on suuret ja veltot rinnat, hän on kalpea ja epäluuloinen ja on taipuvainen lihavuuteen mutta hento raajoiltaan."

Tarkkoja havaitoja Linné on tehnyt, tiedemies on tiedemies. Osasi myös keskittyä olennaisiin asioihin elämässään/urallaan.

Rouva Linne, Sara Elisabeth, omaa sukua Moraea. Ei välttämättä kuulunut ykköskategoriaan, mutta kuten juttukin kertoo, osasi Linné huolehtia itsestään.
 
vierailija
Eikx sun kandeis oikolukea ennen ku painat "lähetä vastaus"?
Tietenkin kandeis. En muuten tiedoksesi pidä löyhästä puhetyyliä jäljittelevästä kirjoitustyylistä.
Luin jutun. Lauloin ennen paljon ja nykyään en juuri ollenkaan.
Linnut laulavat paljon keväällä ja sitten keskittyvät pesueensa hoitoon.
Meillekin nauretaan sadan vioden päästä. Ehkä elämme pimeämpää keskiaikaa kuin osaamme kuvitellakaan.
Tänään mehiläinen pörräsi parvekkeella ja etsi kauan ulospääsyä ikkunasta.
Eipä tönne miehet onneksi pyri sisään. Se aika on onnellisesti jo kaukana muistoissani.
 
vierailija
Nykyisin nainen on valmis yhdyntään silloin, kun hän on allekirjoittanut suostumuslomakkeen ja lisäksi tarkistanut, ettei yhdynnän toinen osapuoli ole setämies, transfoobikko tai patriarkka.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Nykyisin nainen on valmis yhdyntään silloin, kun hän on allekirjoittanut suostumuslomakkeen ja lisäksi tarkistanut, ettei yhdynnän toinen osapuoli ole setämies, transfoobikko tai patriarkka.
Aikoinaan asuin pari kuukautta setöni ja tätini luona yo-kirjoitusteni jälkeen. Keskustelimme paljon keittiön pöydän ääressä. Setäni tuumasi jorinoideni jälkeen, että minulle sipisi puolisoksi vain pappi.
Leukani loksahtivat auki ja jäin sanattomaksi.
Vuodet ovat vierineet ja kun nyt tarkemmin ajattelen asiaa pitkällä elämänkokemuksella setäni oli ehkä oikeassa.
Kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet jollain tacalla hukassa. Vedin kuin magneetti puoleeni siipirikkoja.
Ruustiinana olo olisi ollut melko outo haaste.
En tiedä olisinko ollut vain kahvinkeittäjä ja ovien aukoja.
Suosittelen tutustumista ennen kukka&mehiläinentouhuja.
Seksiin kyllästyy aika nopeasti ja sitten haluaisi keskustella muistakin asioista.
”Heitä edes yksi repliikki kehäön” oli vakiolauseeni. Sitä päivää ei koskaan tullut ja samapa tuo. Onhan tässä maailmassa onneksi paljon hyvää luettavaa ja katsottavaa.
 
Aikoinaan asuin pari kuukautta setöni ja tätini luona yo-kirjoitusteni jälkeen. Keskustelimme paljon keittiön pöydän ääressä. Setäni tuumasi jorinoideni jälkeen, että minulle sipisi puolisoksi vain pappi.
Leukani loksahtivat auki ja jäin sanattomaksi.
Vuodet ovat vierineet ja kun nyt tarkemmin ajattelen asiaa pitkällä elämänkokemuksella setäni oli ehkä oikeassa.
Kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet jollain tacalla hukassa. Vedin kuin magneetti puoleeni siipirikkoja.
Ruustiinana olo olisi ollut melko outo haaste.
En tiedä olisinko ollut vain kahvinkeittäjä ja ovien aukoja.
Suosittelen tutustumista ennen kukka&mehiläinentouhuja.
Seksiin kyllästyy aika nopeasti ja sitten haluaisi keskustella muistakin asioista.
”Heitä edes yksi repliikki kehäön” oli vakiolauseeni. Sitä päivää ei koskaan tullut ja samapa tuo. Onhan tässä maailmassa onneksi paljon hyvää luettavaa ja katsottavaa.
Ne papin rouvat, jotka minä tunnen, ovat tosiaan paljon elämänmyönteisempiä (koskee myös seksiä*) kuin sinä. Setäsi ei siis ollut oikeassa. Minulle eräs lähisukulainen suositteli papiksi opiskelua, olin kuulemma tosi sopiva.

* eräältä papin rouvalta olen kuullut monet parhaimmista kaksimielistä vitseistä ja hän osasi myös tyylikkäästi pitää pientä flirttiä.
 
vierailija
Nykyisin nainen on valmis yhdyntään silloin, kun hän on allekirjoittanut suostumuslomakkeen ja lisäksi tarkistanut, ettei yhdynnän toinen osapuoli ole setämies, transfoobikko tai patriarkka.
😁

Linné oli väärässä ainakin uusimman kokemukseni mukaan (olipa hänenellä muuten miehekästä vaimo, hui olkoon mikä turn off)

Salarakkaani on aasialainen, tykkää laulaa sängyssä ollessamme ja nappisilmät tuikkii, 158cm, 49kg, muodollisesti erittäin pätevä, 91cm rinnanympärys on heikäläisille aika harvinainen luomuna
ja ah niin nälkäinen, viikolla 2 pv peräkkäin tavattiin ja 3 intercoursea
tokana kertana olin toipilaana lepäilemässä mahataudin jälkeen ja hän sanoitulevansa lepäilemään kanssani mutta niin vaan siinä halaillessa alkoi teltta nousemaan ja sitten kaivoin spärdäriä esiin ja loput arvaattekin

sain muuten uuden lempparin taas entisen Fucker-Boynlisäksi, nyt olen Tsunami-Dick 😎

t. setis
 
vierailija
Linné oli väärässä ainakin uusimman kokemukseni mukaan (olipa hänenellä muuten miehekästä vaimo, hui olkoon mikä turn off)

Salarakkaani on aasialainen, tykkää laulaa sängyssä ollessamme ja nappisilmät tuikkii, 158cm, 49kg, muodollisesti erittäin pätevä, 91cm rinnanympärys on heikäläisille aika harvinainen luomuna
ja ah niin nälkäinen, viikolla 2 pv peräkkäin tavattiin ja 3 intercoursea
tokana kertana olin toipilaana lepäilemässä mahataudin jälkeen ja hän sanoitulevansa lepäilemään kanssani mutta niin vaan siinä halaillessa alkoi teltta nousemaan ja sitten kaivoin spärdäriä esiin ja loput arvaattekin

sain muuten uuden lempparin taas entisen Fucker-Boynlisäksi, nyt olen Tsunami-Dick

t. setis
🥱
 
vierailija
Linné oli väärässä ainakin uusimman kokemukseni mukaan (olipa hänenellä muuten miehekästä vaimo, hui olkoon mikä turn off)

Salarakkaani on aasialainen, tykkää laulaa sängyssä ollessamme ja nappisilmät tuikkii, 158cm, 49kg, muodollisesti erittäin pätevä, 91cm rinnanympärys on heikäläisille aika harvinainen luomuna
ja ah niin nälkäinen, viikolla 2 pv peräkkäin tavattiin ja 3 intercoursea
tokana kertana olin toipilaana lepäilemässä mahataudin jälkeen ja hän sanoitulevansa lepäilemään kanssani mutta niin vaan siinä halaillessa alkoi teltta nousemaan ja sitten kaivoin spärdäriä esiin ja loput arvaattekin

sain muuten uuden lempparin taas entisen Fucker-Boynlisäksi, nyt olen Tsunami-Dick

t. setis
Mikset vetele paljaalla?
 
Kamoon

en halua tässä 66 v iässä lapsia enää (vanhin muuten on 40+ ja nuorempi 20)
tosin salarakas haluaisi minulta sitten kun aika jättää nyk bf:n joka on 100 v oloinen ja minua vanhempi, tosi huonossa hapessa, deeku ketjupolttaja

setis
Kyllä sinä vielä lapsen voisit alulle tuikata. Terveillä elämäntavoilla saattaisit vielä hyvinkin ehtiä ylioppilasjuhliin....
 
vierailija
kuulehan annalta tullut sekoilija

normaalit ja terveet ei kyllästy nopeasti
et kuulu joukkoon

miehet ei koskaan, naiset kun parasta ennen on ohi
joillain 40, viim 50 v
Nyt minulle vihdoin selvisi kuka tällä palstalla nimittelee minua sekoilijaksi.
Sedällä on jo reippaasti ikää mittarissa ja vielä juttelee kuin teini-ikäinen jannu.
Sinua tuskin huolittaisiin ikäistesi toriparlamenttiryhmään. Papat nauraisivat sinut oitis ulos.
Olet jymähtänyt mielikuvitusmaailmaasi.
Ei kukaan nainen oikeasti viihdy seurassasi.
Olet vain tilannut postimyynnistä nuken ja satuilet sitten tälle palstalle orgioistasi.
Suomessakin näkyvässä tv-sarjassa on samanlainen tapaus. Luultavasti moni lukija tunnistaa mistä tv-sarjasta on kyse.
Et ole häövi kynäilijä. Vaikea uskoa, että olet ollut työelämässä asemassa missä olet väittänyt olevasi. Kirjoitusjälki paljastaa ihmisestä paljon jo muutamalla rivillä.
Toivotan nukellesi hyviä saumoja, että kestää rynkytyksesi.
 
vierailija
Nyt minulle vihdoin selvisi kuka tällä palstalla nimittelee minua sekoilijaksi.
Sedällä on jo reippaasti ikää mittarissa ja vielä juttelee kuin teini-ikäinen jannu.
Sinua tuskin huolittaisiin ikäistesi toriparlamenttiryhmään. Papat nauraisivat sinut oitis ulos.
Olet jymähtänyt mielikuvitusmaailmaasi.
Ei kukaan nainen oikeasti viihdy seurassasi.
Olet vain tilannut postimyynnistä nuken ja satuilet sitten tälle palstalle orgioistasi.
Suomessakin näkyvässä tv-sarjassa on samanlainen tapaus. Luultavasti moni lukija tunnistaa mistä tv-sarjasta on kyse.
Et ole häövi kynäilijä. Vaikea uskoa, että olet ollut työelämässä asemassa missä olet väittänyt olevasi. Kirjoitusjälki paljastaa ihmisestä paljon jo muutamalla rivillä.
Toivotan nukellesi hyviä saumoja, että kestää rynkytyksesi.
🤣👍
 

Yhteistyössä