Elämänkerta/Alepa/Tarina-harmaa! Heitän sulle haasteen. Kehupa jotakuta persupoliitikkoa.

En ole persu. Mut mä sätin vihervasurinaisia, juu. Mut kehuin just tänään Li Anderssonia, Sannan kauneutta (en tyyliä), välillä kehun joitain demarien ja jopa vihreiden ajatuksia esim.verotuksesta ja AY-liikkeestä.

Mutta en kertaakaan, en kertaakaan ole lukenut että kehuisit ketään persua.

Anna tulla. Onko jollain ees nätit rillit? Tai kiva ajatus jostain politiikan jutusta?

I'm waiting. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Ja jos joku urputtaa ettei Alepan tartte alentua vastaamaan mulle, niin voin kertoa että se haukkui just illalla mut.

Mutta mitäpä meikäläisestä. Kyllä mua haukkua saa.

Haluan tutkia ja observoida, pystyykö Alepa riisumaan punaviherasit? Näkemään persuissa ihmisyyttä?

Nyt suoraa puhetta face-to-face, ei häippäsyä, ei kiertelyä tai jossain muussa ketjussa kuittailua. :)
 
Hmm. Et taida pitää persuja ees ihmisinä. :unsure:

Koska jokaisessa on jotain hyvääkin. Purralla takuulla joku kiva asu/luonteenpiirre joskus, ja onhan Halla-Aho halunnu Suomen Natoon.

Mutta ei sitten.
 
Oi miten myötämielistä... Sinä annoit luvan. Ja nyt kun vastatausta ei ole tullut 12 tuntiin, niin menetit jälleen mielenterveytesi
Juu, en mä voi pakottaa ketään vastaamaan, enkä mäkään aina huomaa vastata kaikille.

Mutta kummasti sillä alkoi kiireet muualla, kun kuitenki ehti haukkua mut ennen tätä ketjua.

Ja tää ketju EI ole v-ttuilumielessä tehty, mutta herättelen hänessä objektiivista ja tasapuolista ajattelua.

Koska otan mieluummin haukkuja sellaiselta joka näkee asiat kokonaisuutena, kuin siltä jolla on jonkun väriset silmälasit porautuneena kasvoihin.
 

Yhteistyössä