Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää juu!

On olllut kiire. Kiire olla vaan. Viime viikko meni töuden osalta pipariksi, tai siis sai työskenneltyä vain noin amukuudesta lounasaikaan ja sit olikin turhan kuuma ni lähdettiin usein veks ja viihdyttiin loppupäivä onki kourassa rannalla tai kotona, viilennetyssä sisätilassa ja katsottiin kaikki Downton Abbey kaudet.

Nyt pitää sit kiriä väliin jääneet työtunnit mut samapa, ku on viimein viileää.

Mutta noista marjoista. Tai siis lakoista eli hilloista. Mitn pitkään niitä riittää? Voisko olla toivoa vielä löytää niitä elokuun loppupuolella?
Elokuun lopulla voit löytää niitä ihan pohjoisimmasta Ruijasta. Etelämpää on jo poimittu viikkoja aiemmin.
Ruijassa maasto voi olla hyvin soista myös kosteissa loivissa rinteissä.
 
ne vaaraimet ja muuraimet on eri marjoja ku oikeat hillat

pyllysortsit ja minihameet sopii parikymppisille hempukoille mutta aikaiset naaraat pitäköön alle polven yltäviä läninkejä
Pukeutuvathan nuo kuitenkin pyllybikineihin Iltalehden innoittamina.

 
Päivän conservatiivi-pläjäys:

Onneks ei Suomi-neidolla oo puoleen reiteen ulottuvaa minihametta tai pyllyshortseja. On ihan asiallinen pimu.

(Se kun Suomi-neidon helmasta puhuin)
Oli muuten prismassa aika paljastavia pyllyshortseja eilen. Kuin farkkushortseista tehdyt persbikinit. Itse en ainakaan kehtais naisena käyttää muualla kuin rannalla, vaikka sit hyvä beba olisikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
nonni mut kutsuttiin bändin manageriks. mä löysin jätkille ja daameille keikka paikan missä käy tuhansia ihmisiä. keikka on luvaton. mut sinne ei niin helposti pääse. joten pitäiskö se palkata 2 metrisiä äijiä :)
. musta tulee eversti 9mm. sit mä hoidan keikkoi lappalaisittain tulee palo alennus ota keikka ni ei pala. manageri eversti 9mm ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Mä kehtaisin, mutta ne näyttävät niin pöljiltä etten pitäisi edes pimeässä komerossa
Onko tuolla väliä, jos se nainen niissä shortseissa näyttää ihan muulta kuin pöljältä. Eivät ainakaan miehet keskity naisen vaatteisiin vaan siihen, mitä niiden piilossa on.

Kivan pöljää - houkuttelee miehen komeroon....


Niille, jotka haluavat olla extrapöljiä, myy kiinalainen nettikauppias kangasta todella hyvään neliöhintaan.
Siististi ommeltuna


tai revittynä
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuolla väliä, jos se nainen niissä shortseissa näyttää ihan muulta kuin pöljältä. Eivät ainakaan miehet keskity naisen vaatteisiin vaan siihen, mitä niiden piilossa on.

Kivan pöljää - houkuttelee miehen komeroon....

Niille, jotka haluavat olla extrapöljiä, myy kiinalainen nettikauppias kangasta todella hyvään neliöhintaan.
Siististi ommeltuna

tai revittynä
Käyttäisitkö itse pöksyjä, jotka eivät tunnu mukavilta ja jotka eivät suojaa persusta pikkukiviltä kun istut kalliolle?

Oon mieluummin pöksyittä kuin käytän moisia. Varmasti sinäkin.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
nonni mut kutsuttiin bändin manageriks. mä löysin jätkille ja daameille keikka paikan missä käy tuhansia ihmisiä. keikka on luvaton. mut sinne ei niin helposti pääse. joten pitäiskö se palkata 2 metrisiä äijiä :)
. musta tulee eversti 9mm. sit mä hoidan keikkoi lappalaisittain tulee palo alennus ota keikka ni ei pala. manageri eversti 9mm ;)
muista että vain otettu lääke auttaa
 

Yhteistyössä