Ja niin lääkintäviranomaiset ja päättäjät sumuttivat koko maailman helppouskoisia kansoja maskihömpällään. Paperimaskit EI suojaa miltään viruksilta!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niille jotka eivät uskalla avata linkkiä ja lukea totuutta niin tässä nyt tämä olennaisin asia



Tekniikan Maailma

3. Kannattaako hengityssuojainta käyttää?



”Vaikka ihmiset ovat siirtyneet hengityssuojaimiin suojautuakseen COVID-19:ltä, nämä suojaimet tarjoavat usein käyttäjälle vain väärän turvallisuuden tunteen.

Hengityssuojaimet, joita oli saatavilla laajalti apteekeissa, tavarataloissa ja sisustusliikkeissä, kunnes huolestunut kansa osti ne kaikki, suodattavat hyvin pölyä ja muita suuria hiukkasia.

Ongelma on, että hiukkaset, jotka kantavat COVID-19-sairautta aiheuttavaa virusta, ovat pieniä ja liikkuvat helposti suoraan hengityssuojainten ja leikkausmaskien läpi. Jos käytät niitä sairaana, nämä hengityssuojaimet voivat suojata muita ihmisiä jonkin verran aivan kuin yskisit nenäliinaan, mutta ne eivät juurikaan suojele sinua muilta sairailta.

N95-hengityssuojaimia, jotka suodattavat pois 95 prosenttia pienistä, viruksia sisältävistä hiukkasista, käytetään terveydenhuoltoympäristössä lääkärien ja sairaanhoitajiensuojelemiseksi hengityselinsairauksille altistumiselta. Nämä maskit suojaavat vain, jos niitä käytetään oikein. Ne vaativat erityistä testausta, jotta varmistetaan niiden asettuminen tiiviisti kasvoja vasten niin, ettei ilma vuoda sivuilta, mikä kumoaisi maskin tarkoituksen.

Maskeja käyttävien ihmisten on myös suoritettava erityisiä toimenpiteitä poistaessaan maskia varmistaakseen, että he eivät saastuta itseään maskin suodattamilla viruspartikkeleilla. Jos et käytä tai riisu maskia oikein tai laitat sen taskuusi ja käytät sitä myöhemmin uudelleen, parhaastakaan maskista ei ole hyötyä.”
 
vierailija
tämä

Heh, esim. kolikot voivat sisältää jopa 2 400 yksittäistä bakteeria. Vaikka se on periaatteessa melkoinen massa niin et näe niistä mitään.

Ja ota huomioon että bakteeri on noin 100 kertaa suurempi kuin virus!!! Virus siis menee heittämällä jo sen suodatinpaperin läpi

joten, mieti, mieti, mieti ja huomaat että teitä on huijattu ihan joka päivä pandemian aikana
 
vierailija
Lue tuo kolmas kohta uudelleen ja ymmärrä mitä siinä sanotaan.
Onko koskaan korona-aikana painostettu sitä, että maski suojaa käyttäjää? Maskiahan käytetään muiden ihmisten suojaamiseksi.
😅

Kyllä nimenomaan on, eipä yllätä että sinulta tuli taas tuollainen kommentti, väännetäänpäs taas kerran 🙄 sulle rautalangasta

THL: Tarttuminen ja suojautuminen

”Koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana, kun sairastunut henkilö yskii tai aivastaa. Se voi tarttua myös kosketuksen kautta tai ilmateitse.
Koronarokote suojaa SINUA vakavalta taudilta. Muut alla olevat keinot auttavat ehkäisemään myös kaikkien muiden hengitystieinfektioita aiheuttavien virusten leviämistä.”
 
vierailija
"Algoma,

😅

Kyllä nimenomaan on, eipä yllätä että sinulta tuli taas tuollainen kommentti, v**nnetäänpäs taas kerran 🙄 sulle r@*talangasta

THL: Tarttuminen ja suojautuminen

”Koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana, kun sairastunut henkilö yskii tai aivastaa. Se voi tarttua myös kosketuksen kautta tai ilmateitse.
Koronarokote suojaa SINUA vakavalta taudilta. Muut alla olevat keinot auttavat ehkäisemään myös kaikkien muiden hengitystieinfektioita aiheuttavien virusten leviämistä
 
"Algoma,


Kyllä nimenomaan on, eipä yllätä että sinulta tuli taas tuollainen kommentti, v**nnetäänpäs taas kerran sulle r@*talangasta

THL: Tarttuminen ja suojautuminen

”Koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana, kun sairastunut henkilö yskii tai aivastaa. Se voi tarttua myös kosketuksen kautta tai ilmateitse.
Koronarokote suojaa SINUA vakavalta taudilta. Muut alla olevat keinot auttavat ehkäisemään myös kaikkien muiden hengitystieinfektioita aiheuttavien virusten leviämistä
Kuinka mun tulis tämä ymmärtää?
 
vierailija
Ottaako ap muita kun koronarokotuksia? Mistä tiedät että olet terve?
En ole koskaan ottanut mitään influenssarokotuksia myöskään enkä ota, ja terveenä olen saanut olla koko ajan

Siitä tiedän että olen terve kun räkä ei valu ja olen viriilissä kunnossa koko ajan, kuumetta ei ole ollut moneen vuoteen, syön terveellisesti ja jonkin verran otan tärkeimpiä lisäravinteita kuten vitamiineja ja mineraaleja
 
vierailija
En ole koskaan ottanut mitään influenssarokotuksia myöskään enkä ota, ja terveenä olen saanut olla koko ajan

Siitä tiedän että olen terve kun räkä ei valu ja olen viriilissä kunnossa koko ajan, kuumetta ei ole ollut moneen vuoteen, syön terveellisesti ja jonkin verran otan tärkeimpiä lisäravinteita kuten vitamiineja ja mineraaleja
Et usko itsekään tuohon.
 
vierailija

Yhteistyössä