Onko teillä muillakin ällöä löysää mahassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen sellainen "muffin top" tyyppi. Jos seison vaikka alushousuissa peilin edessä niin alushousujen päälle laskeutuu sellaiset ällöt rullat tms löllöt.
Mitä mä teen? Yritän laihduttaa mutta poistaako se ne? En ole lihava (vai?) mutta liikaa löysää ja löllöä löytyy. 170 cm ja 60 kg.
 
Mä olen sellainen "muffin top" tyyppi. Jos seison vaikka alushousuissa peilin edessä niin alushousujen päälle laskeutuu sellaiset ällöt rullat tms löllöt.
Mitä mä teen? Yritän laihduttaa mutta poistaako se ne? En ole lihava (vai?) mutta liikaa löysää ja löllöä löytyy. 170 cm ja 60 kg.
Ei laihduttaminen sinua auta, liikunta auttaa. Osta salikortti, ryhdy uimaan, lenkkeile ja pyöräile. Koiran kusettaminen ei ole liikuntaa, joka auttaisi.

Vaihtoehto 2: tarvitsemme kehopriden. Kaikki löllö- ja kaljamahat ryhtyvät vuosittain järjestämään kehopositiivisuusmarsseja, joissa ylpeänä esitellään löllömahoja navan paljastavissa topeissa. Ex-missit ja muut julkkikset tulevat kaapista: "olen aina ollut läski ja rakastan makeaa". Nuoret tiedostavat naistoimittajat avautuvat: "parhaat ystäväni ovat kaljamahaisia viisikymppisiä ukkoja. Heidän seurassaan on aina hauskaa!"

kuva toimittajan instagramista...

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä