Luettavaa puritaaneille: seksistä voi nauttia!

Onko nuo aasialaiset naiset vain väline, jolla keräät tätä "seuraaja" porukkaa tässä seksifantasiassasi?
En mielelläni keskustele keskustelijoista anonyymien "vierailijoiden" kanssa, en edes itsestäni. Rekisteröitymällä sinusta tulee tunnistettava musta ja saat ehkä joskus kuulla minusta enemmän. Me rekisteröityneet kerromme noita henkilökohtaisempia tuntojamme yksityisviestein. Täällä kannattaa pysyä ketjun aiheessa, joka en ole minä vaan tuo seksistä nauttiminen.

 
Eivät tietenkään varakkaat metsästäisi ulkkista samalla tavalla. Toisaalta varakkaalla on vapaus valita. Suomessakin on aika paljon näitä kehitysmaapuolison valinneita naisia, joiden ei siis olisi millään tavalla ollut pakko valita sellaista itselleen. Jotenkin eksoottisuus on vaan vetänyt puoleensa.

Eivätkä kaikki thaipuolisot Suomessa ole köyhälistön edustajia kotimaassaan. Ja muut aasialaiset taas ovat todennäköisesti keskimääräistä parempaa väkeä koska parisuhteen syntymisen taustalla on usein opiskelu yliopistossa tai työskentely asiantuntijatehtävissä.
Hyvä kommentti. Jostakin syystä sana aasialaisnainen yhdistyy monien mielessä ja sanoissa aina thaimaalaisiin. Viime vuoden tilastoissa Suomessa asui enemmän kiinalaisia ja intialaisia kuin thaimaalaisia, vietnamilaisia lähes yhtä paljon ja filippiiniläisiä hieman vähemmän. Afganistan, Syyria ja Irak ovat myös Aasian maita, mutta luulen ettei kovin monella natiivilla suomalaisella ole afganistanilaista vaimoa.
Itse tunnen myös japanilais- ja korealaislähtöisiä Suomessa asuvia naisia.

"kilpailija" Sannalle Aasiasta: Bhutanin kuningatar Jetsun Pema
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hyvä kommentti. Jostakin syystä sana aasialaisnainen yhdistyy monien mielessä ja sanoissa aina thaimaalaisiin. Viime vuoden tilastoissa Suomessa asui enemmän kiinalaisia ja intialaisia kuin thaimaalaisia, vietnamilaisia lähes yhtä paljon ja filippiiniläisiä hieman vähemmän. Afganistan, Syyria ja Irak ovat myös Aasian maita, mutta luulen ettei kovin monella natiivilla suomalaisella ole afganistanilaista vaimoa.
Itse tunnen myös japanilais- ja korealaislähtöisiä Suomessa asuvia naisia.

"kilpailija" Sannalle Aasiasta: Bhutanin kuningatar Jetsun Pema
Nätti naama, lipoisin jos ukkonsa ei olisi liponut.
 
vierailija
Ainut järkevä kommentti tässä ketjussa.
Jotain vikaa täytyy olla palstalaisissa, että viettävät juhannusaaton näin törkyisessä ketjussa.
Te pakastelahnat ällötätte meitä normaaleja miehiä

otin eron vuosi sitten kaltaisestanne!

miksi elättäisin kaltaistanne?

nyt kiikarissani on nimenomaan ihanan kauniit ja sopusuhtaiset aasialaisnaiset
 
vierailija
Te pakastelahnat ällötätte meitä normaaleja miehiä

otin eron vuosi sitten kaltaisestanne!

miksi elättäisin kaltaistanne?

nyt kiikarissani on nimenomaan ihanan kauniit ja sopusuhtaiset aasialaisnaiset
Eli elätät naista, joka antaa. Tuolle on muistaakseni oma sanansakin. Siis sille naiselle. Mut helpottaa sun työtä. Ei tarvitse kuin löytää sopiva katalogi.
 
Te pakastelahnat ällötätte meitä normaaleja miehiä

otin eron vuosi sitten kaltaisestanne!

miksi elättäisin kaltaistanne?

nyt kiikarissani on nimenomaan ihanan kauniit ja sopusuhtaiset aasialaisnaiset
Enemmän sä sitä aasialaista joudut elättämään kuin suomalaista, ja sit voi olla koko sen lähisuku käsi ojossa...aasialaiset naiset lisäks myös muuttuvat happamiksi keski-ikäisinä, että onnee vaan ikinuoren tsainan etsintään.
 
vierailija
En mielelläni keskustele keskustelijoista anonyymien "vierailijoiden" kanssa, en edes itsestäni. Rekisteröitymällä sinusta tulee tunnistettava musta ja saat ehkä joskus kuulla minusta enemmän. Me rekisteröityneet kerromme noita henkilökohtaisempia tuntojamme yksityisviestein. Täällä kannattaa pysyä ketjun aiheessa, joka en ole minä vaan tuo seksistä nauttiminen.

Sinä olit itse ensimmäisenä sanomassa surkuhupaisaksi keskustelijaa, joka ei ollut täysin samaa mieltä kanssasi. Eli onko ketju sitä varten, että vain öyhötät muille?
 
vierailija
En mielelläni keskustele keskustelijoista anonyymien "vierailijoiden" kanssa, en edes itsestäni. Rekisteröitymällä sinusta tulee tunnistettava musta ja saat ehkä joskus kuulla minusta enemmän. Me rekisteröityneet kerromme noita henkilökohtaisempia tuntojamme yksityisviestein. Täällä kannattaa pysyä ketjun aiheessa, joka en ole minä vaan tuo seksistä nauttiminen.

[/keskustelu.kaksplus.fi/register/[/URL]
Sinä olit itse ensimmäisenä sanomassa surkuhupaisaksi keskustelijaa, joka ei ollut täysin samaa mieltä kanssasi. Eli onko ketju sitä varten, että vain öyhötät muille?
 
Mutta eihän raamattu kiellä tuota "pölyämöriä"? Sopisiko kuningas Salomonin taso vai pitäisikö olla vähemmän?
Jep, VT:n kuninkailla ja patriarkoilla oli useampi muija, se sallittiin "ku muillaki kuninkailla oli", mutta Jeesus tiukensi sen homman monogamiaan, käytti pariskunnasta termiä "yksi liha" ja oli erittäin jyrkkä avioliiton ulkopuolisia suhteita ja avioeroakin kohtaan.
 
vierailija
Outoa, että jo onnensa aasialaisesta naisesta löytänyt mies pyörii tässä ketjussa.
Taitaa olla aasialaisella vielä suomen kieli alkuasteella. Kun nainen oppii suomen kielen, törkymies saa kenkää.
Sil on suomalainen muija. Kuulemma sekstailee sen kanssa hehkeesti iltaisin, ennenkuin tulee tänne jakelemaan auliisti ohjeita muille suomalaisille naisille.
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Sil on suomalainen muija. Kuulemma sekstailee sen kanssa hehkeesti iltaisin, ennenkuin tulee tänne jakelemaan auliisti ohjeita muille suomalaisille naisille.
Eipä ihme, että sekoitin nm m1es ja tämän hepun keskenään. Rekkautunut yrittää esittää snobia älykköä. Jälkimmäinen on syvien kansanrivien mies kirjoitustyylien perusteella.
Olisi kiva palauttaa tämä parvaljakko aikaan ennen internettiä aikakoneella.
Kestäisi aikansa kunnes oppisivat kuluttamaan aikansa ilman netin pervosivuja. Ehkä Anttilan postimyyntiluettelo olisi hiirenkorvilla.
Surkuhupaiset veikot, joita on hauska kiusoitella.
 
vierailija
Eipä ihme, että sekoitin nm m1es ja tämän hepun keskenään. Rekkautunut yrittää esittää snobia älykköä. Jälkimmäinen on syvien kansanrivien mies kirjoitustyylien perusteella.
Olisi kiva palauttaa tämä parvaljakko aikaan ennen internettiä aikakoneella.
Kestäisi aikansa kunnes oppisivat kuluttamaan aikansa ilman netin pervosivuja. Ehkä Anttilan postimyyntiluettelo olisi hiirenkorvilla.
Surkuhupaiset veikot, joita on hauska kiusoitella.
Joo, tulee vähän erikoisella ulosannilla esiin yleensä. Ohjailee ja mukatietää paremmin kuin palstamammat tai naiset. Pitää kaikkia naisia hieman typerinä tai pimahtaneina. Ottaa sellaista holhoavaa isäroolia.. Eli tyypillinen setämies. Isipappa tykkää tsainapimuista, jotka näyttää pikkutytöiltä. Suomalaiset emännät on puritaaneja. Sitähän tässä joutuu lukemaan joka ketjussa..

Tuo vierailija puolestaan, joka haikailee noita tyttösiä, taitaa olla se sama 60-v pappa, joka juuri nai sitä naista, jolla on invalidipuoliso. Kirjoitustyyli on hyvin sama, kuin yhdellä mustalla, joka yleensä puhuu uskonnoista ja on kehariateisti.

Kyllä ovat, surkuhupaisia. Nää taitaa olla just niitä, joita yleensä käsketään oleen hiljaa seurassa ja jotka on alkaneet itkeä, ettei mitään saa sanoa. Ei edes sitä, kuinka kaikki syyt kaikkeen pahaan löytyy suomalaisista naisista.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Joo, tulee vähän erikoisella ulosannilla esiin yleensä. Ohjailee ja mukatietää paremmin kuin palstamammat tai naiset. Pitää kaikkia naisia hieman typerinä tai pimahtaneina. Ottaa sellaista holhoavaa isäroolia.. Eli tyypillinen setämies. Isipappa tykkää tsainapimuista, jotka näyttää pikkutytöiltä. Suomalaiset emännät on puritaaneja. Sitähän tässä joutuu lukemaan joka ketjussa..

Tuo vierailija puolestaan, joka haikailee noita tyttösiä, taitaa olla se sama 60-v pappa, joka juuri nai sitä naista, jolla on invalidipuoliso. Kirjoitustyyli on hyvin sama, kuin yhdellä mustalla, joka yleensä puhuu uskonnoista ja on kehariateisti.

Kyllä ovat, surkuhupaisia. Nää taitaa olla just niitä, joita yleensä käsketään oleen hiljaa seurassa ja jotka on alkaneet itkeä, ettei mitään saa sanoa. Ei edes sitä, kuinka kaikki syyt kaikkeen pahaan löytyy suomalaisista naisista.
Kiitos terävästä analyysistasi. Minulla ei ole mitään maahanmuuttajia ja ulkomaalaisia vastaan. Sitä ihmettelen ettei heistä kukaan vaivaudu kommentoimaan tämän palstan turinoita.
Monesti itse ja monet muut ihmettelevät miksi pidän niin matalaa profiilia.
Jos suomalaista kansanluonnetta raaputtaa pintaa syvemmältä siihen ihmettelyyn ei ole mitään aihetta.
En kai koskaan tule ymmärtämään mistä tämä suunnaton naisviha johtuu.
Olemme vahvoja ja itsenäisiä naisia. Emme oikeastaan tarvitse miestä yhtään mihinkään. Minä opetin ukkoni liian hyvälle ja tein siinä itselleni karhunpalveluksen.
Taatusti hyviä miehiä on olemassa. Ei vain ole koskaan tullut avattua nettiä muualta kuin tältä ja toiselta jo lakkautetulta palstalta.
Huh tätä hellettä. Ei auta kuin mennä kohta suihkuun. En muista nähneeni viime yönä unta miehistä. En viitsinyt poimia kukkia tyynyni alle ja taas elän ensi juhannukseen selibaatissa. Riemuitkaa te muut lihan iloista minunkin puolesta.
 

Yhteistyössä