Presidentti Sauli Niinistö! Mikä on tekosyysi uskoa, että neljäs rokote olisi suojannut sinua koronalta? 🤔 Kun kolmekaan ei auttanut yhtään!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jännä että yleensä tuikataan.

KAIKKI yleiset rokotteet vuodesta 1988 ovat aiheuttaneet rokotekuolemia saman verran kuin koronarokote tämän mukaan:


Tässä videossa on muutenkin tärkeitä kysymyksiä ja infoa vallan siirtämisestä WHO:lle.
Minä en tunne oloani kovin hyväksi jos päätös rokottamisista luovutetaan järjestölle jonka rahoitus on kyseenalainen…

Ja, jos kaikille maille tehdään samat WHO:n määräämät toimenpiteet niin vertailukohtia ei eää ole…onkohan tätä otettu huomioon…🤔
 
vierailija
Tällaiset aloitukset voi jättää omaan arvoonsa.
Hei haloo!

Etkö koskaan osaa kyseenalaistaa mitään? Rokotetaan monia kertoja eikä rokote anna selvästikään mitään suojaa!
Saulikin joutui sairaalaan kolmesta! piikityksestä huolimatta!

Olen pitänyt häntä aina fiksuna miehenä mutta tätä asiaa hän nyt ei selvästikään oivalla, toistelee tuota samaa mantraa mitä nyt kuuluu toitottaa eräiden mielestä
 
vierailija
Tää neljäs rokote on lääkefirmojen rahastusta. Sitten kun on saatu neljäs rokote niin kohta sanotaan tarvitaan vielä viides rokote jne. Itse saanut 3 rokotetta enkä meinaa ottaa neljättä. Kolmannen rokoteen jälkeen sain vielä koronan niin uskon etten sairastu vakavasti. Lisäksi kolmas rokote sekoitti minun kuukautis kierron totaalisesti. Vasta nyt yli viisi kk rokotteen jälkeen kierrot normaaleja. Kolmannen rokoteen jälkeen kärsin vuotohäiriöistä joiden syytä ei tiedetä mutta ei voi olla mikään muu syy kuin rokote. Kuukautiset kesti joka kierrossa n. 20 pvä. Kiertojen väli oli 30 pvä kun ennen oli 25. Nyt vasta oli minun normi kierron pituus. Onneksi en yritä tulla raskaaksi. Stressiä liikaa rokotteesta.
 
vierailija
Meillä oli tosi lievä korona vasta. Ainoastaan kuumetta ja kun ei ollut piikkejä otettu, ooteltu in kipuja ym. Ei mitään.
Minulle rokottamattomatTom alle ei ole vielä tullut tautia, ei kaverillekaan. Yhdelle riskiryhmäläiselle rokottamattomatille 67 v tuli mutta hän selvisi siitä hyvin, mutta jotain kurkun karheutta oli 1 1/2 viikkoa

Suurimmalla osalla rokotetuista tutuista on ollut se tauti ja nehän sitten luulottelee itselleen että selvisivät sen takia pienellä kärsimyksellä
 
vierailija
Tää neljäs rokote on lääkefirmojen rahastusta. Sitten kun on saatu neljäs rokote niin kohta sanotaan tarvitaan vielä viides rokote jne. Itse saanut 3 rokotetta enkä meinaa ottaa neljättä. Kolmannen rokoteen jälkeen sain vielä koronan niin uskon etten sairastu vakavasti. Lisäksi kolmas rokote sekoitti minun kuukautis kierron totaalisesti. Vasta nyt yli viisi kk rokotteen jälkeen kierrot normaaleja. Kolmannen rokoteen jälkeen kärsin vuotohäiriöistä joiden syytä ei tiedetä mutta ei voi olla mikään muu syy kuin rokote. Kuukautiset kesti joka kierrossa n. 20 pvä. Kiertojen väli oli 30 pvä kun ennen oli 25. Nyt vasta oli minun normi kierron pituus. Onneksi en yritä tulla raskaaksi. Stressiä liikaa rokotteesta.
Tuohan on ihan yleinen tiedossa oleva haittavaikutus, että kuukautiskierto menee sekaisin koronarokotteen takia
 
vierailija
Minulle rokottamattomatTom alle ei ole vielä tullut tautia, ei kaverillekaan. Yhdelle riskiryhmäläiselle rokottamattomatille 67 v tuli mutta hän selvisi siitä hyvin, mutta jotain kurkun karheutta oli 1 1/2 viikkoa

Suurimmalla osalla rokotetuista tutuista on ollut se tauti ja nehän sitten luulottelee itselleen että selvisivät sen takia pienellä kärsimyksellä
Voihan sulla olla ollut se oireeton? Ja monella muulla?
 
vierailija
Viikkoa ennen kuin sairastuin covidiin kyselin lääkäriltä, että voinko saada neljännen rokotteen. Kolmas oli tuolloin jo vanhentunut.
Tässä pitää tietää, että nykyisen rokotesukupolven vaikutus tartuntaa vastaan ei ole kovin pitkäikäinen. Vakavaa tautimuotoa vastaan se kestää onneksi vähän pidempään. Presidentillekin tauti olisi saattanut olla kuolemaksi ilman rokotteita koska hän on ikänsä puolesta riskiryhmää. Lähes 5000 suomalaista on kuollut koronaan tässä parin vuoden aikana.
 
vierailija
ehkä kyseessä oli vasemmistoliittolainen lääkäri joka myös kuvittelee että rokote muka suojaisi, mutta siksi varsinkin hän ei antanut rokotetta koska halusi Niinistön sairastuvan (vakavastikin?)
 
vierailija
Tässä pitää tietää, että nykyisen rokotesukupolven vaikutus tartuntaa vastaan ei ole kovin pitkäikäinen. Vakavaa tautimuotoa vastaan se kestää onneksi vähän pidempään. Presidentillekin tauti olisi saattanut olla kuolemaksi ilman rokotteita koska hän on ikänsä puolesta riskiryhmää. Lähes 5000 suomalaista on kuollut koronaan tässä parin vuoden aikana.
Juuri näin.
 
vierailija
Presidentti Niinistö "Kuolema on kova asia"
Presidentti Niinistö kertoo IS:lle sairastelun ottaneen voimille. Hän perää neljännen rokotteen saajien laajentamista ja on äärimmäisen huolissaan koronakuolemista. – Siitä vallitsee valtava vaiennus. Kuolema on kova asia.

"Koronakuolemien suuri määrä huolestuttaa presidentti Sauli Niinistöä

PRESIDENTTI Sauli Niinistö on huolissaan koronakuolemien määrästä ja perää neljänsien koronarokotteiden mahdollistamista nykyistä laajemmalle joukolle. Niinistö ei 73-vuotiaana saanut neljättä rokotusta ennen kuin sairastui koronaan huhtikuun loppupuolella. Hän joutui sairaalaan kahdeksi yöksi koronaa seuranneen keuhkokuumeen vuoksi.

– Viikkoa ennen kuin sairastuin covidiin kyselin lääkäriltä, että voinko saada neljännen rokotteen. Kolmas oli tuolloin jo vanhentunut. Vastaus oli, että en voi saada. Ei se siihen hätään olisi auttanutkaan, mutta tunnen itseäni nuorempia ihmisiä, kuusikymppisiäkin, jotka kovasti mielellään ottaisivat jo neljännen rokotuksen. Minun on vaikea ymmärtää, miksi niitä pantataan.

SUOMI on keväällä ollut aivan maailman kärkisijoilla koronakuolleisuustilastoissa. Koronakuolemien määrä ylitti Suomessa 4 000 rajan toukokuussa. Vuoden loppuun mennessä koronaan kuolleita oli reilut 1 700 henkeä. Niinistöä hämmentää, että tästä ei keskustella Suomessa kuuluvasti.

– Kuolemien määrä meillä tuntuu olevan valtavan suuri ja siitä vallitsee valtava vaiennus. Siinä missä Suomessa tilanne oli kaksi vuotta hyvä, nyt se on tässä suhteessa erittäin huono. Kuolema on kova asia.

Niinistö painottaa edelleen varovaisuuden merkitystä koronan riskiryhmiin kuuluvien ihmisten kanssa."
 

Yhteistyössä