vierailija
Trumpin kannattajat eivät kyllä ole ollenkaan terveitä päästään
Trumpin kannattajat eivät kyllä ole ollenkaan terveitä päästään
Syy?Hilly clinton to prison
Lock her up..
Tajua ovatkohan he edes hävetä vielä mitään vanhoja kirjoituksia?
Palstapesu kommentoinut viimeksi 15 tuntia sitten. Kai ihminen saa välillä nukkua ja käydä töissäkin?
Heh, nyt sinä kommentoit harmaana kun muuten olet täällä jatkuvasti aktiivisena. Mutta ymmärretään ettet halua vastata kiperiin kysymyksiinPalstapesu kommentoinut viimeksi 15 tuntia sitten. Kai ihminen saa välillä nukkua ja käydä töissäkin?
Pp on helppo tunnistaa harmajaisenakinHeh, nyt sinä kommentoit harmaana kun muuten olet täällä jatkuvasti aktiivisena. Mutta ymmärretään ettet halua vastata kiperiin kysymyksiin
Enemmistö ryöstää työnantajaansa päivystämälliä täällä jatkuvasti kuten eräs 50K iäippäkinPalstapesu kommentoinut viimeksi 15 tuntia sitten. Kai ihminen saa välillä nukkua ja käydä töissäkin?
No sinä olet viimeiset 6 vuotta väittänyt, että Trump joutuu ihan kohta linnaan. Uskon, kun näen.Oottelehan nyt. Nyt on vuosi tutkittu hänen rötöksiään ja kohtapuoliin moppitukkasi pannaan todennäköisesti linnaan. Ehkä sinä haluat sinne hänen kanssaan?
Kuten sanoin, uskon kun näen. Teitä vankila-hehkuttajia on riittänyt yllin kyllin jo 6 vuoden ajanHyvältä näyttää. Tuomion suhteen
Katso Ylen aamu tv:n lähetys areenasta vaikka kello 9. No joka lähetyksessä asiasta myös puhuttiin.
todistajana ollut naispuolinen poliisi kertoi että hän ei ollut uskoa silmiään, näky oli kuin jostain elokuvasta kun Trumpin kannattajat olivat Capitolissa. Hän näki poliiseja makaavan verissään lattialla, jotkut oksentelivat ja hän itse ja muutkin liukastelivat veressä.
Ja ennen kaikkea oli puhe myös siitä että Trump antoi määräyksen joukoille hyökätä sinne. Siis kyllä sinä olet alhainen ihminen kun jos edelleen arvostat Trumpia kaiken tuon jälkeen
samat sanon @Lispetti nikille
Ai nyt hän on jo rikollinen? Kannattaa odottaa oikeudenkäyntiä, jos sellainen nyt tulee.Sun ideologiaan kuuluu moukan rikollisen ihaileminen
Taidat olla luulosairasPp on helppo tunnistaa harmajaisenakin
Mulla on elämä, niin en ehdi 24/7 päivystää.
Mitä kirjoituksia pitäisi hävetä?Tajua ovatkohan he edes hävetä vielä mitään vanhoja kirjoituksia?
Pian näetNo sinä olet viimeiset 6 vuotta väittänyt, että Trump joutuu ihan kohta linnaan. Uskon, kun näen.
Onhan hän rikollinen, tai siis pääepäilty tällä hetkelläAi nyt hän on jo rikollinen? Kannattaa odottaa oikeudenkäyntiä, jos sellainen nyt tulee.
Trumpia ylistäviä koska hän on narskupsyko!Mitä kirjoituksia pitäisi hävetä?
Rikollinen tai epäilty - sama asiako?Onhan hän rikollinen, tai siis pääepäilty tällä hetkellä
Miten olen ylistänyt? Kannatan toki, mutta tapana ei ole ylistää ketään. Laita toki linkki.Trumpia ylistäviä koska hän on narskupsyko!
Etteipä vaan sinulla ole sama ongelma?
Niitä on monien vuosien takaa, arvon narsku,joten kaivappa itseMiten olen ylistänyt? Kannatan toki, mutta tapana ei ole ylistää ketään. Laita toki linkki.
No yleensähän se on niin että epäilty on myös se tuomittu rikollinen. Olet näköjään aika uuno..Rikollinen tai epäilty - sama asiako?
Ei se niin toimiNiitä on monien vuosien takaa, arvon narsku,joten kaivappa itse
Onko? No onnea matkaan. Jospa nyt 6 vuoden uhoamisen jälkeen viimeinkin saisitte tuomion. Alkaa jo naurattaa tämä ajojahti.No yleensähän se on niin että epäilty on myös se tuomittu rikollinen. Olet näköjään aika uuno..
Eihän täällä ole kaksi naista jotka fanittaa trumpettipsykopaattia joten teidät on helppo tunnistaaTaidat olla luulosairas