Kannattaako pyytää/viedä nainen ensitreffeillä ravintolaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muutama kuukausi tapailua aluksi, sitten jos kiinnostusta riittää, voi lähestyä toista läheisemmin. Seksin harrastaminen heti alussa ei hyvä, ihminen ensin.....
Nykyisin liikaa seksiä!!!
.
Ai jaa.
Jos minun nykyinen mieheni ja ex:t olisivat siinä muutaman kuukauden katselleet ja oltaisiin treffailtu ja sen jälkeen ehdottaneet, miten olisi pienet seksit.. olisin kyllä miettinyt, että mikä mahtaa olla alakerrassa vikana kun kesti näin kauan.

Seksi on kaunista, ihanaa, nautintoa ja ennen kaikkea saat nopeasti selville sen, käykö kemiat yhteen vai eikö käy. Kauhea pettymys kuukausien päästä... no tota ei... ei sitten millään osu yhteen nää jutut.
On sellainen perusasia/nautinto ihmisen elämässä, eikä pihtaamalla naisen eikä miehen elämä siitä mitenkään rikastu. Ihan oma mielipide.
 
vierailija
Ai jaa.
Jos minun nykyinen mieheni ja ex:t olisivat siinä muutaman kuukauden katselleet ja oltaisiin treffailtu ja sen jälkeen ehdottaneet, miten olisi pienet seksit.. olisin kyllä miettinyt, että mikä mahtaa olla alakerrassa vikana kun kesti näin kauan.

Seksi on kaunista, ihanaa, nautintoa ja ennen kaikkea saat nopeasti selville sen, käykö kemiat yhteen vai eikö käy. Kauhea pettymys kuukausien päästä... no tota ei... ei sitten millään osu yhteen nää jutut.
On sellainen perusasia/nautinto ihmisen elämässä, eikä pihtaamalla naisen eikä miehen elämä siitä mitenkään rikastu. Ihan oma mielipide.
Seksisuhteet ovat eri asia kuin kestävät parisuhteet.
 
vierailija
Seksisuhteet ovat eri asia kuin kestävät parisuhteet.


Ehkä minä olen osannut heti ensimmäisellä iskulla etsiä itselleni kestävän suhteen, sillä ex-avomiehen kanssa olin yhdessä yli 9 vuotta ja nykyisen aviomiehen kanssa menee nyt 15. vuosi. Molemmat alkoivat ns. yhden illan jutusta, eivätkä siihen jääneet.

Ei voi mielestäni yleistää..... että pitää ensin kädet ristissä (ja jalat ristissä) odotella muutaman kuukauden ja pohtia; olisitko sinä se ns oikea minulle. Joillekin tämä systeemi ehkä toimii.
Se EI ole siis tae siitä, että oltaisiin jotenkin enemmän "oikeasti" liikkeelllä parisuhteessa.
 
vierailija
Seksisuhteet ovat eri asia kuin kestävät parisuhteet.

Olen ehkä ymmärtänyt väärin.
Teillä puritaaneilla on kestävät suhteet sitä, että harvakseltaan ehkä kuukauden välein ovulaatioaikana on vain "sopivaa" antautua seksuaalisiin tekoihin.

Ja seksisuhteisiin... onko teillä puritaaneilla joku 2. mies/rakastajasysteemi himoja varten, koska on eri asia kuin oma aviomies/kestävä suhde.
 
vierailija
Minun onnellisuuteen kuuluu muutakin kuin pelķkä itsekuri :
Ihmissuhteet, lapset, työ, ilo ja rakkaus.....

Ja nämä kaikki minä olen onnistunut saavuttamaan suhteessa ns yhden illan suhteesta alkamalla.
Ilman sitä muutaman kuukauden itsekurin /seksittömyyttä kokematta.

Niin... voi ollakin erilaisia tapoja saavuttaa onnellisuutta..
eikä se välttämättä ole se oma ainoa ajatus ruoskimallla itseään puritaanisella omahyväisellä hurskaisuudellaan esim. 6 kk seksin pihtaamisella.
 
Just olin tulossa ehdottamaan samaa:
treffit on kivoja kun on aktiviteetteja!

Nii, sä tietty pelaat bilistä samalla kun naikkonen kiipee ylös?

Vaikka tää nyt ei mitään taskubilistä ole ni satuitko kattomaan ku O’Sullivan voitti taas snookkkerit! Tais olla jo seittemäs mm-kulta!
Minähän olen herrasmies ensi treffeillä, en tietenkään meinannut perwouksien takia kyseisiä lajeja. Taannun eläimeksi vasta kuukausien kuluttua :sneaky:

Ja kiipeilystä kyllä huomaa yleisen liikunnallisuuden, eli luonnistuuko vai ei. No kivat maisemat on vain boonusta :)

Ja nyt on mennyt snookeri ohi, mutta on tuo O'Sullivan kova tyyppi...
 
vierailija
Ja nämä kaikki minä olen onnistunut saavuttamaan suhteessa ns yhden illan suhteesta alkamalla.
Ilman sitä muutaman kuukauden itsekurin /seksittömyyttä kokematta.

Niin... voi ollakin erilaisia tapoja saavuttaa onnellisuutta..
eikä se välttämättä ole se oma ainoa ajatus ruoskimallla itseään puritaanisella omahyväisellä hurskaisuudellaan esim. 6 kk seksin pihtaamisella.
Kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita seksistä tipan tippaa ; tällä palstalla luullaan että näin, mutta on paljon ihmisiä, joita seksi ei kiinnosta, he elävät naimattomina tai muuten yksin. ja ovat jopa onnellisia!
 

Yhteistyössä