Huhtasaari palaa kotimaan politiikkaan!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Persut ovat menneet ihan pilalle ja siksi suosio laskenut jyrkästi. Nyt tarvitaan sitä uutta tekemisen meininkiä. Ja siihen on ratkaisuna Huhtasaari, joka lopettaa euroilun;


Huhtasaaressa on ehdottomasti PJ-ainesta. On hyvin suosittu ja puhuttelee juuri niitä tahoja Suomessa, jotka on oikeesti isänmaallisia ja konservatiivisia. Jos kannatat USA:ssa Trumpia, niin Suomessa kannatat Huhtasaarta.

Huom! Huhtasaari sai Euro-vaaleissa melkein 100 000 ääntä. Sitä ennen oli suuressa suosiossa pressanvaaleissa, vaikka media yritti kampittaa.
 
Huhtis on, no, ihan jees. Mutta sillä ei ole tilannetajua ja siitä puuttuu semmoinen lämpö, rentous ja elämänmakuisuus.

Jos uskovista naispoliitikoista pitäis valita, niin Räsänen tai Essayah, ne on kivat.
 
vierailija
Huhtasaari on hyvä poliitikko
suorasanainen , päättäväinen, sanavalmis, iloinen hauska, varma ja vielä hyvännäköinenkin. Kyllä eduskunta tarvitsee rempseän edustajan kaikki Ovat nykyään liian totisia ja tylsiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huhtasaaren kanta Natolle on EI.

Olen aina pitkälti kannattanut Lauran näkemyksiä asioista, että tervetuloa vaan.

Liittovaltion vastustus täytyy saada tappiinsa! Ei kiitos yhteiselle velalle, verotukselle jne.
WHO:lle myös ISO ei, Natolle ei jne.
Suomi ei saa ääntänsä kuuluviin monikansallisissa organisaatioissa!

Omavaraisuutta/riippumattomuutta on lisättävä! Itse tehdään päätökset turpeista ja puista jne!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huhtasaaren kanta Natolle on EI.

Olen aina pitkälti kannattanut Lauran näkemyksiä asioista, että tervetuloa vaan.

Liittovaltion vastustus täytyy saada tappiinsa! Ei kiitos yhteiselle velalle, verotukselle jne.
WHO:lle myös ISO ei, Natolle ei jne.
Suomi ei saa ääntänsä kuuluviin monikansallisissa organisaatioissa!

Omavaraisuutta/riippumattomuutta on lisättävä! Itse tehdään päätökset turpeista ja puista jne!
Näihin asioihinhan hänen piti pyrkiä siellä EP:ssä vaikuttamaan, mutta kipittääkin kotiin.
 
vierailija
Huhtasaaren mielestä Suomen ja Venäjän välinen sota päättyisi päivässä Venäjän voittoon. Sanoi näin ollessaan presidenttiehdokkaana.

Lisäksi Huhtasaari on valinnut avustajakseen henkilön joka on pyörinyt MV-lehden ja Johan Bäckmanin kuvioissa.

Huhtasaareen ei voi luottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Huhtasaaren mielestä Suomen ja Venäjän välinen sota päättyisi päivässä Venäjän voittoon. Sanoi näin ollessaan presidenttiehdokkaana.

Lisäksi Huhtasaari on valinnut avustajakseen henkilön joka on pyörinyt MV-lehden ja Johan Bäckmanin kuvioissa.

Huhtasaareen ei voi luottaa.
Selvä sekopää

En ikinä äänestäisi häntä vaikka muuten äänestän persuja
 
vierailija
Ei lisättävää..

"Huhtasaari kertoo saavansa Facebookissa jakamiinsa artikkeleihin apua muun muassa Jussi Halla-ahon avustajilta.

– Esimerkiksi Jussi Halla-ahon avustajat ovat älyttömän päteviä ja hyviä. He intohimoisesti elävät ja hengittävät politiikkaa, kuten minäkin. He aina laittavat minulle sellaisia täkyjä, että hei Laura lue tuo ja nyt on EU:ssa tulossa tuo, Huhtasaari kertoo innostuneena.

Huhtasaari jättää Maria Veitolan lukemaan artikkelia ja siirtyy itse keittiöön laittamaan kaksikolle kahvia.

– Ei tätä voi lukea, Maria huomauttaa tietokoneen äärestä.

– Miksi ei? Huhtasaari huudahtaa keittiöstä.
– Tästä voi lukea vaan tämän alun, mutta sitten pitäisi olla jotkut tunnukset tänne, Veitola vastaa.

Joo, niin onkin, Huhtasaari toteaa.
Siis sä et ole lukenut koko tätä artikkelia? Maria kysyy.

– En ole ehtinyt kuin tuohon asti lukemaan, kun en mä saanut sitä auki
. Mutta mä yritän vielä, no niin...joo..., Huhtasaari vastaa.

Ja silti sä jaoit tän sun Facebookissa, Veitola ihmettelee.

– No totta kai! Huhtasaari vastaa.
Veitola ei pysty ymmärtämään, miten kansanedustaja on voinut jakaa netissä tekstin, jonka sisältöön ei ole paneutunut
.

– En tajua, miten pystyt jakamaan jonkin tällaisen artikkelin, jota et ole edes itse ikinä lukenut. Tässä puhutaan siitä, että Brexit saa Britanniassa aikaan sen, että köyhimmät hyötyvät siitä, että hinnat laskevat, mutta eihän tässä ole sitten...tämähän loppuu siihen. Tässähän ei selitetä sitä, mihin tämä perustuu, Veitola päivittelee.

Huhtasaari vastaa Veitolan ihmettelyyn.
– Tätä samaahan voi tehdä niin, että ensin lukee tämän ja sitten alkaa etsiä, onko muualla mitään tästä kerrottu. Jos tätä artikkelia ei saa auki, jos haluaa aiheeseen enemmän tutustua.



 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ei lisättävää..

"Huhtasaari kertoo saavansa Facebookissa jakamiinsa artikkeleihin apua muun muassa Jussi Halla-ahon avustajilta.

– Esimerkiksi Jussi Halla-ahon avustajat ovat älyttömän päteviä ja hyviä. He intohimoisesti elävät ja hengittävät politiikkaa, kuten minäkin. He aina laittavat minulle sellaisia täkyjä, että hei Laura lue tuo ja nyt on EU:ssa tulossa tuo, Huhtasaari kertoo innostuneena.

Huhtasaari jättää Maria Veitolan lukemaan artikkelia ja siirtyy itse keittiöön laittamaan kaksikolle kahvia.

– Ei tätä voi lukea, Maria huomauttaa tietokoneen äärestä.

– Miksi ei? Huhtasaari huudahtaa keittiöstä.
– Tästä voi lukea vaan tämän alun, mutta sitten pitäisi olla jotkut tunnukset tänne, Veitola vastaa.

Joo, niin onkin, Huhtasaari toteaa.
Siis sä et ole lukenut koko tätä artikkelia? Maria kysyy.

– En ole ehtinyt kuin tuohon asti lukemaan, kun en mä saanut sitä auki
. Mutta mä yritän vielä, no niin...joo..., Huhtasaari vastaa.

Ja silti sä jaoit tän sun Facebookissa, Veitola ihmettelee.

– No totta kai! Huhtasaari vastaa.
Veitola ei pysty ymmärtämään, miten kansanedustaja on voinut jakaa netissä tekstin, jonka sisältöön ei ole paneutunut
.

– En tajua, miten pystyt jakamaan jonkin tällaisen artikkelin, jota et ole edes itse ikinä lukenut. Tässä puhutaan siitä, että Brexit saa Britanniassa aikaan sen, että köyhimmät hyötyvät siitä, että hinnat laskevat, mutta eihän tässä ole sitten...tämähän loppuu siihen. Tässähän ei selitetä sitä, mihin tämä perustuu, Veitola päivittelee.

Huhtasaari vastaa Veitolan ihmettelyyn.
– Tätä samaahan voi tehdä niin, että ensin lukee tämän ja sitten alkaa etsiä, onko muualla mitään tästä kerrottu. Jos tätä artikkelia ei saa auki, jos haluaa aiheeseen enemmän tutustua.



Kaikki edustajat toimii joskus noin, eipä tuossa ole mitään päivittelyn aihetta.

Tarkkuutta hommiin siis kaikille edustajille.💪
 
vierailija
Huhtasaaren kanta Natolle on EI.
Nato on menneen talven lumia. Liitymme jäseneksi lähiaikoina. Ja puolustusliiton luonteesta johtuen ei tulevaisuudessa varmaankaan tule tilanteita, joissa asiaa tarvitsisi voivotella sen enempää ja muistuttaa olleensa aikanaan eri mieltä. Nato kun ei ole EU, vaan se on puolustusliitto. Simppeli poliittinen sopimus, joka ei muutu aina kulloisenkin valtaa pitävän eliitin aivoitusten mukana ja jolla ei ole juurikaan käytännön vaikutusta jäsenmaiden elämään sotatilan ulkopuolella. Ja jos joskus sotatila tulee, tuskin kukaan on sitä mieltä, että olisi parempi sotia yksin. Jäsenyys on oikea ratkaisu ja siinä kesti näin kauan ainoastaan suomettumisen perinnön takia.
 
vierailija
Ke
Olet säälittävä yksilö. Miten kauan aiot kidnapata tätä palstaa haltuusi?
Joku lukija on ehkä sairastunut Tukholman syndroomaan jutuistasi.
Tää oli hyvä vertaus kyllä. Kuvastaa tilannetta aika hyvin.

Palsta tuhottu yhden hihhulin takia. Vähän kuin Huhtasaari aikoinaan tuhosi omien työpaikkojensa ilmapiirit. Siis kun teki niitä "oikeita töitä" - tosin huijatuilla ja plagioiduilla papereilla.
 

Yhteistyössä