No niin. Nyt on sininen pilleri heitetty helttaan kun nuori ja kaunis tyttöystävä tulee vajaan tunnin päästä mikroshortseissaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tää mukavan uhkea tytsy ei käytä rintsikoita koskaan ja kyllä kuulkaa miesten päät kääntyy kun hihattoman tyköistuvan puuvillapaidan läpi ne kunnon kokoiset nipukat nöpöttää

ja tykkää aina kulkea minimekossa 👍

nyt imuroimaan äkkiä, tulossa pian

ap
 
vierailija
Sininen Mynthon liekin paikallaan, jää ainakin sinulla hyvä maku suuhun jos hommat ei mene odotetusti
todella hienosti meni
sisälle tultuaan paineli etunenässä suoraan yläkerran kammariin ja samantien oltiin täydessä touhussa
eka sessio jtn 50 min ja huilin jälkeen vartti kiihkeyttä ja sitten big bang
nyt lepäilen vaan, puuhhh puuuhh

on se vaan niin upeaa olla hornyn naisen kanssa sillai ja toinenkin hymyilee onnellisena ja kehuu kokoajan mun suorituksia
 
vierailija
todella hienosti meni
sisälle tultuaan paineli etunenässä suoraan yläkerran kammariin ja samantien oltiin täydessä touhussa
eka sessio jtn 50 min ja huilin jälkeen vartti kiihkeyttä ja sitten big bang
nyt lepäilen vaan, puuhhh puuuhh

on se vaan niin upeaa olla hornyn naisen kanssa sillai ja toinenkin hymyilee onnellisena ja kehuu kokoajan mun suorituksia
Totta kai totta kai..
 
vierailija
todella hienosti meni
sisälle tultuaan paineli etunenässä suoraan yläkerran kammariin ja samantien oltiin täydessä touhussa
eka sessio jtn 50 min ja huilin jälkeen vartti kiihkeyttä ja sitten big bang
nyt lepäilen vaan, puuhhh puuuhh

on se vaan niin upeaa olla hornyn naisen kanssa sillai ja toinenkin hymyilee onnellisena ja kehuu kokoajan mun suorituksia
niin niin .....
 
vierailija
Onko täällä muita niiden pillereiden käyttäjiä?

Minulle tulee sängyssä valtavan kuuma kroppa ja vähän ikävä tuntien pöhnä jälkikäteen
Alkoholia en käytä silloin
 
Ei jaks, menen pihalle.


Mut siihen viitaten mun kännyn kamerassa on linssissä särö. Pitää ostaa uusi luuri. Suosituksia? Kestävyys (tyyliä x-cover), hyvä kamera ja akunkestävyys ensisijaisen tärkeitä.
No tämä on aika äärimmäinen. Metsästäjätuttu pitää tästä, mutta häntä ei häiritsekään se, että puhelin painaa puoli kiloa. Akku kestää työviikon, saaliskuvat ihan katsottavia ja puhelimen voi unohtaa sateeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
No tämä on aika äärimmäinen. Metsästäjätuttu pitää tästä, mutta häntä ei häiritsekään se, että puhelin painaa puoli kiloa. Akku kestää työviikon, saaliskuvat ihan katsottavia ja puhelimen voi unohtaa sateeseen.
Joo, tuo on liian suuri. Pitää luurin mahtua reisitaskuun tai povitaskuun.

Motorolan ja Samsungin välillä lähinnä pohdin. Tai Nokian.
 

Yhteistyössä