Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää. Missähän mun gigantin paketti viipyy. Päävarastolla ollut tuote ei ole tullu perille viikkoon...
postipekka on polkenut sen suohon
Jos tuossa ei ole seurantaa, on elektroniikkasi jo myyty Torissa....

Hain pari viikkoa sitten paketin, joka oli lähetetty Saksasta. Kun ihmettelin viipymistä ja tarkistin saksalaiseurannasta, kertoi se paketin saapuneen täkäläiseen postiin jo viikkoa aiemmin. Suomen postin seurannasta sain lukea, että minulle oli lähetetty kirje. No, sitä ei edelleenkään ole näkynyt (posti ei siis kykene toimittamaan omaa kirjettään), mutta onneksi sain paketin kuitenkin pois.

Useamman kerran pakettini ovat ohjautuneet muualle, pahimmillaan 2 tunnin ja 47 minuutin ajomatkan (Googlen arvio) päähän. "Sä tilaat, mä tuon"-slogan ei tietenkään kerro, mihin tuodaan ja kerrotaanko siitä vastaanottajalle...
 
Viimeksi muokattu:
Jos tuossa ei ole seurantaa, on elektroniikkasi jo myyty Torissa....

Hain pari viikkoa sitten paketin, joka oli lähetetty Saksasta. Kun ihmettelin viipymistä ja tarkistin saksalaiseurannasta, kertoi se paketin saapuneen täkäläiseen postiin jo viikkoa aiemmin. Suomen postin seurannasta sain lukea, että minulle oli lähetetty kirje. No, sitä ei edelleenkään ole näkynyt 8posti ei siis kykene toimittamaan omaa kirjettään), mutta onneksi sain paketin kuitenkin pois.

Useamman kerran pakettini ovat ohjautuneet muualle, pahimmillaan 2 tunnin ja 47 minuutin ajomatkan (Googlen arvio) päähän. "Sä tilaat, mä tuon"-slogan ei tietenkään kerro, mihin tuodaan ja kerrotaanko siitä vastaanottajalle...
Ei näy seurantaa. Tarkoittaa etteivät ole toimittaneet mitään. Taatusti saldovirhe tai tilaavat valmistajalta suoraan.
 
  • Surullinen
Reactions: m1es
Se on muuten hyvä laite. Muuten mulla koskee korvakarvat pulisonkeihin, nenäkarvat viiksiin ja silmäripset kulmakarvoihin. Tosin kulmakarvoja tuunaan kynsisaksilla...
Juu, miehellä on se korva-ja nenäkarvaleikkuri.
Mies tuntuu jo ihan vanhalta ukkelilta kun sen naamakarvat on iän myötä tullu paksuiksi ku hevosen jouhet, ja kulmakarvat ois ku Breshnevillä, jos ei niitä lyhentelis.
Kauhee rouske vaan käy kun se parturoi naamaansa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Juu, miehellä on se korva-ja nenäkarvaleikkuri.
Mies tuntuu jo ihan vanhalta ukkelilta kun sen naamakarvat on iän myötä tullu paksuiksi ku hevosen jouhet, ja kulmakarvat ois ku Breshnevillä, jos ei niitä lyhentelis.
Kauhee rouske vaan käy kun se parturoi naamaansa.
Voit näyttää miehelle tämän videon. Näkee mitä tuleman pitää, kun ne leikatut karvat menee korvakäytävään :)

 
  • Vau!
Reactions: Echo
  • Vau!
Reactions: KalaMies
Heräsin enkä saa unta.

Piti eilen kirjoittamani kotivarasta: onko ketjulaisilla semmoista?
Nyt on kotivararuokaa meillä ehkä 2 viikoksi, jos sähköt menisi. Säilykelihaa, tonnikalaa, makaronia, jauhoja, ruokaöljyä, UHT-maitoa, jne. Pakastimen antimilla pärjättäisiin pitempään.
Kellari ois kova sana juureksia varten, ja esim.nokkosten kuivaaminen.

Uusin löytö kaupassa on broilerinlihasäilyke. Jee, kanapastaa sais jos ruoka kallistuisi hurjasti tai loppuis. Mutta säilykebroiskun maku ei tosin varmaan hivele makuhermoja...:sick:

Mun mies kielsi jo mua hommaamasta lisää säilyke-ja kuivamuonaa. Kieltämättä siinä on semmoisia ruokia joita en normaalisti söisi (Lämmin Kuppi-purnukat, säilykeliha), mutta eipä ruokakriisikään ole Suomessa normaalisti...:unsure:

Ja yritän muistaa parasta ennen-päivät. UHT-maidon päiväykset menee ensin, käytän sitä sit vaikka lettuihin ja makaronilaatikkoon elokuussa ja ostan uudet maidot varastoon.

Mut pitäiskö hommata aggregaatti jääkaappia varten? Mutta miten paljon se tartteis polttoainetta?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä