vierailija
1,1 Ylhäällä Tal...so... - 5+10 - Pre.... ??? Varmaankin näyttelijä mutta ei mikään käy...
Kyllä se on pre... (oli hankala, kun etunimet nimikirjaimilla ilman väliä ja viimeisestä puuttui piste). Ja kiitokset Jiikolle mainiosta rellusta!1,1 Ylhäällä Tal...so... - 5+10 - Pre.... ??? Varmaankin näyttelijä mutta ei mikään käy...
Viiimeinen on päähenkilön puoliso.Samaa mietin kuin ylläoleva. Lisäksi
1-3: pääsanasta 5-13-5 (vastasanojakin on, mutta ei aukene) päähenkilön suojelija
1-4: PoHe 8 monikko vasemmanpuoleisesta sanasta
2-3: pääsanasta ylös 8
Kiitos
KuukausiJa heti löytyi tuo M jatko. Olikin ihan wikin täsmennyssivulla kun otti silmän käteen. Mutta tuo 2.3 Vasen yläreuna NE ja YH välinen 7 vielä puuttuu
Mistä tämän löytäisi? Wikipediassa ei ole tai sitten olen sokea. Kirjasampoakin olen selannut ja yrittänyt googlettaa, mutta ei osu silmään. Ei ole itselle yhtään tuttu aihe tämä.1-3: pääsanasta 5-13-5 (vastasanojakin on, mutta ei aukene) päähenkilön suojelija
Eiku no niin, oli se kuitenkin siellä wikissä, kun luki jokaisen sanan ajatuksella.Mistä tämän löytäisi? Wikipediassa ei ole tai sitten olen sokea. Kirjasampoakin olen selannut ja yrittänyt googlettaa, mutta ei osu silmään. Ei ole itselle yhtään tuttu aihe tämä.
? Kenen etunimet?Kyllä se on pre... (oli hankala, kun etunimet nimikirjaimilla ilman väliä ja viimeisestä puuttui piste). Ja kiitokset Jiikolle mainiosta rellusta!
6. listalla? Kenen etunimet?
Se joka oli Pres sodan aikana.? Kenen etunimet?
Synonyymit.fiklaani?
1-2: PiJu 8-10
2-3: PyEh 7 Yksi siinä olevista Pi
2-4: Kelt 7
Kiitos taas hienosta relaatiosta, Jiikoolle.
Siinä oli sellainen virhe, että sen ekan sanan pitöisi olla genetiivissä eikä nominatiivissa, niin oli sillä lailla hankala löytää. Eli pitäisi olla 6+13+5Eiku no niin, oli se kuitenkin siellä wikissä, kun luki jokaisen sanan ajatuksella.
1.2. Ruutu todella tyhjä. Saisiko siihen muutaman vinkin?
Oikea rajasana pe 5,4 ei ole pieni
Pääsanan oikealla puolella la 6,6 suomalainen yhtye
Vasemmalla melko alhaalla JaWe 6,8 yhtye
Näillä varmasti pääsisin ruudussa eteenpäin. Kiitos!
1-2: PiJu 8-10 kappale
2-3: PyEh 7 oli siellä läsnä
2-4: Kelt 7 mitä se sana tarkoittaa, eli ollaan …
Kiitos taas hienosta relaatiosta, Jiikoolle.
1.2. Ruutu todella tyhjä. Saisiko siihen muutaman vinkin?
Oikea rajasana pe 5,4
Pääsanan oikealla puolella la 6,6
Vasemmalla melko alhaalla JaWe 6,8 googleen nimi, viimeinen linkki (FAQ) Porkka....
Näillä varmasti pääsisin ruudussa eteenpäin. Kiitos!
Kiitokset Jiikoolle rellusta2.2. ruudun yläosa hakusessa,
Eli Hunt 12
Mors 7 4 tähän kuuluisi kysymysmerkki loppuun, mutta sikasarjakuvasta on kyse näissä kaikissa
Sal 9
PK ja YP yhdistäva 17