vierailija
Mitä sitten ?Sitä on kaikissa rokotteissa.
Mitä sitten ?Sitä on kaikissa rokotteissa.
E407KOOKOSMAIDOSSAJust oli perjantaiohjelmassa als-potilas joka sai kookosmaidosta levät ja tuubista/smoothieta.
Vaikkapa....Mitäpä tähän voi sanoa…. -nonni?
Dementiakierre ehkä vastaus. Aina sama kysymys. Joskus väliä on päivä, joskus sama kysymys päivän aikana useassa ketjussa. Unohtaa vastaukset, kysyy uudestaan. Kaverit ei jaksa vastailla samaa asiaa. Hoitajia tarvitaan lisää.
Ei nykyään. Tuotto osakkeenomistajille on algoritmeissa prioriteetti?Emme voi täysin tietää, onko pajut samanaisia nykyisin kuin 300 vuotta sitten. Puuttuu vertaistutkimus.
Turvallisuus lääkeasioissa on äärimmäisen tärkeää.
Ei varmaan.Eikö tosiaan kukaan muu huomannut tuota?
Just oli juttua, että monet yhdistää kaikki voivat rokotteeseen eivätkä älyä että kehossa on muuta vikaa. Tehdään vain ilmoitus ja sekin väärin, eikä älytä hakeutua lääkäriinTodella moni ei edes tee haittavaikutusilmoitusta kun eivät osaa yhdistää asiaa rokotteeseen, totuus on oikeasti paljon karumpi kuin viralliset tilastot.
Siinähän on maissia???En tiennyt koko lääkkeestä mitään - nyt katsoin.
Olen tosi huono lääkkeissä koska meillä ei ikinä ole käytetty Panadolia kummempaa.
Just näin. Ilmoituksia on tehty rokotuksen jälkeen kaikesta mahdollisesta, jolla ei ole rokotteen kanssa mitään tekemistä.Just oli juttua, että monet yhdistää kaikki voivat rokotteeseen eivätkä älyä että kehossa on muuta vikaa. Tehdään vain ilmoitus ja sekin väärin, eikä älytä hakeutua lääkäriin
Samana päivänä.Sen hinta maailmanmarkkinoilla tais nousta yhtäkkiä liikaa?
Minkä hinta nousi????Sen hinta maailmanmarkkinoilla tais nousta yhtäkkiä liikaa?
Varmasti.Eikös jono haittojen tarkastuksissa ole edelleen hyvin hyvin pitkä?!
Moneen kertaan olen kertonut siitä.Minkä hinta nousi????
Osa olisi kuollut näistä iäkkäistä riskiryhmäläisistä muutenkin. Se, että on tehty haittavaikutusilmoitus kuolemasta ei siis tarkoita suoraan sitä, että olisi siihen rokotteen syytä.
Ja myös toisin päin. Miten tilastoidaan koronavirukseen kuolleet, olisivatko kuolleet muutenkin ilman sitä koronaviruksen saamista lähipäivinä
Vai johtuisko mitoituksesta? Entinen 0,5 on nyt 0,6 ja kohta 0,7hoitajapula alkoi tuon uudistuksen myötä.
En ole ajatustenlukija. Se mitä ajattelet pääsi sisällä, niin kirjoita se tänne.Moneen kertaan olen kertonut siitä.
Ja geneoksessa ja finBBNo en yhtään ihmettelisi että eivät kaikkia ilmoittaisikaan. Osa lääkäreistä ovat ihan avoimesti mukana rokotebisneksissä.
Moraali tulisi olla uusi juttu ihan kaikessa tekemisessä!
Ei kun oikeeta ruokaa syödään ja omat luomupotut ja marjat.Miksi käytät Panadolia? Etkö ole perillä haittavaikutuksista?
Entä käytetäänkö teillä ravintolisiä yms?
Onpa outoa...Lisään tähän, kun kävin tarkistamassa, että siellä on mm. vakavissa haitoissa että koronatesti negatiivinen, mikä ei mun mielestä ihan kauheen vakavaa ole rokotuksen jälkeen