Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Herätys!

Oon innoissani! Lidlissä oli hyviä tummia tomaatteja ja irrottelin siitä jokusen siemenen ja pyyhkäisin ne sormistani talouspaperipalaan jonka taittelin nelinkerroin ja kastelin ja laitoin kannelliseen lasipurkkiin.

Nynne itävät kaikki! Elen siis ostin taimimultaa ja tovi sitten istutin.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Herätys!

Oon innoissani! Lidlissä oli hyviä tummia tomaatteja ja irrottelin siitä jokusen siemenen ja pyyhkäisin ne sormistani talouspaperipalaan jonka taittelin nelinkerroin ja kastelin ja laitoin kannelliseen lasipurkkiin.

Pitää muuten alkaa kylvöpuuhiin, hyvä kun muistutit.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Tuo tie on ollu kohta 2 viikkoa ihan karmeen liukas. Toivottavasti tänä viikonloppuna aukeaa, niin pääsee lenkille. En pääse mun rintsikkatestistä läpi, eli kiloja on.

Mullakin toinen lomakiloista jä junnaamaan. Tosin myös menkat tulivat taas eli se ehkä on oikea syy. Ku en oo syönyt mitään herkkuja pariin viikkoon. Paitsi eilen ostettiin alepussi (euron) jotain Finduksen sahramipakastepullia ja onneksi ne on sen verran pahoja ettei tarvinnut kuin yksi syödä niitäkään. :D

• Tykkää
Reactions: Echo
Herätys!

Kuin nopeeta ne alkoi itämään siinä paperissa?

Aattelin tehdä kissalle källit ja ostaa parvekkeelle pienen kasvihuoneen, siinähän sitten koettaa syödä taimet ja levitellä mullat.

• Tykkää
Reactions: Echo
Selänpuolella ei näy ollenkaan kumilankaa, koska se on uponnut läskien sekaan?
No ei nyt ihan noin hurja määritelmä, mutta joo.

Hoikallakin naisella rintsikoiden olkaimet painuu aavistuksen verran ihoon, mut ehkä 2 milliä.
Pyöreemmällä ne rintaliivien olkaimia ympäröivät hetulat lasketaan jo senteissä.
Tai se painauma on kuin ura kun ajais mopolla kevätrospuutossa :)

• Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä