Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Syylliseltä mihin? Ihmettelin vain sitä, miksi palasit kuvaan useamman kerran, yritit siis virittää keskustelua siitä useammassa ketjussa. Se toki sopii, mutta vastaileminen on työlästä, jos et lue vastauksiani kaikista ketjuista, jossa kuvaa kommentoit.

Minusta hän ei todellakaan ole lapsen näköinen. Sinulla on sellainen vaikutelma, mutta sille minä en voi mitään.

Minun rajani taitaa olla tarkempi kuin 99% palstalaisista. Olen varmaankin ainoa, joka oikeasti usein tarkistaa kuvissa esiintyvien henkilöiden taustoja (mm. ikä), koska palstalla on kaltaisiasi tulkitsijoita - mikä tietekin puolestaan provosoi minua.
En erityisesti ryhtynyt pohtimaan ikääntyvien palstamammojen vaikutelmia kuvassa olevan henkilön iästä, koska hakuni kohteena oli seksikäs aasialainen hoitaja, joka ojentaa stetoskooppia, Sellainen löytyi. Ja koska näin koko sarjan, vaikutelmani oli kovin erilainen kuin sinulla. Minun silmiini hän on selkeästi yli 20-vuotias, itse asiassa muutaman kuvan perusteella arvioisin kolmekymppiseksi.
Koko sarjaa voit ihailla täällä (paina sitä punaista laatikkoa, joka kieltää lapsia kuvia näkemästä). Kuva näet eroaa lolitamuodista (jos sitä tarkoitat). Kuvan on tarkoituskin olla seksuaalisesti vihjaileva, toisin kuin lolitamuodin.

Talvista Lolita-muotia (kuvan henkilö syntynyt 1990, voit siis katsella ihan rauhassa)
Työlästä?
Ihan samalla tavalla minäkin selaan ketjuja koska en saa ilmoituksia kaikista vastauksista.
Mutta täällä tästä nyt keskustellaan ja tähän ketjuun palaan lähes päivittäin ilman ilmoituksia.👍

Öhm…en paina tuota k-18 nappulaa, koska en näe tuota olennaisena. Näen olennaisena vain sen ”the” k-18 kuvan, minkä sinä tänne linkitit tuolta k-18 sivulta.
Sen lapsen näköisen, mikä ei ole tuon naisen kuva, joka tuossa linkkimainoksessa näkyy.
Perustelet siis kuitenkin asiaa sillä, että olet nähnyt koko kuvasarjan ja sillä perusteella hän näyttää mielestäsi yli 20 v jopa yli 30v. En viitsi pytää laittamaan kuvasarjaa tähän ja koska minä en halua tuonne sivustolle mennä niin voidaan ilmeisesti vain spekuloida.

Ei Donbassi, ei kahdessa ketjussa keskustelu samasta asiasta, eikä ikääntyvä mammakaan ole tässä mielestäni se ongelma, vaan se, että levitellään seksikuvia todella nuoren näköisestä, hyvin selkeästi alle täysi-ikäisistä.
Mielestäni meidän tulee ottaa vanhempina osaa siihen, että suojaamme lapsia seksuoinnilta. Omissa oloissa voi katsella ja tehdä mitä vain kunhan ei vahingoita muita, mutta julkisesti täytyy osata hillitä himonsa.

Huomenia!

Viherseinästä tuli mieleen. Ku Teneriffan Santa Cruzissa näin moisen. Oli ommeltu kaksi isoa maisemointikangaspalaa tai juuriestekangasta tai mitä niitä nyt on, yhteen, sit ommeltu ehkä noin kolmenkymmenen sentin välein vaakatasossa päästä päähän "lokerot" ja sen jälkeen leikattu lokeroiden ylöosa auki.

Tuloksena siis suuri tän tapainen, mutta yksinkertaisempi, lokeroseinä.

https://www.margaretha.fi/produkt/idn/745846-Ripustettava säilytyslokerikko, 24 taskua?gclid=EAIaIQobChMI8cmgp4rA9gIVDK6yCh1OOAWJEAQYESABEgKvmvD_BwE

Sit nihin koloihin oli vaan tungettu multaa ja taimi. Oli kukkia ja viherkasveja sekaisin, otin kyllä kuvankin mutten löydä sitä.

Mut ois helppo toteuttaa. Toki toimii vain ulkona!

En nyt löytänyt kuvaa mihin viittaat. Linkkaatko tähän?

Disinformaatiosta sen verran, että tottakai me jokainen sitä tietämättä levitämme välillä. Ihmiset valehtelee, mutta numerot ei. Tosin sitten täytyy tietää otanta ja tutkimusmetodit. Kaikesta saadaan laadukkaan oloista kvantitatiivista tutkimusta, jos tuloksia vääristellään
Sivulla 4328/4342 viesti 108198.

Jaa se viesti. No ei kyllä sykkinyt, mutta ei se lapselta mielestäni näyttänyt, kun zoomasi kasvoihin.

Mutta mulla oli tv auki yksi päivä ja sieltä tuli ohjelma nimeltä I am Shauna Ray. Hän näyttää lapselta, ja kertoi itsekin, että hänestä kiinnostuu vain perwot ja sekopäät.
Juu, näin tuon mainoksen Shauna Raysta.
Hänestä on varmasti iljettävää, että hänen peräänsä läähätetään sen vuoksi että hän näyttää lapselta. Ovatkohan nämä läähättäjät jo vähän varttuneempia miehiä…?
Ei varmaan auta asiassa, että on kulttuureita joissa tietoisesti halutaan että lasten ja lastennäköisten perään läähätetään…:(

• Surullinen
Reactions: Elena777
Eli maistuisi mulle. 😋😁
Oon ollu pitkään sitä mieltä, että nykyään on vaikeaa keksiä uusia "päämakuja". Siis vaikka tex mex, hapanimelä possu, lemon curd, Geisha-suklaa, suolainen salmiakki jne.

Ja kun kukaan ei keksi mitään, sekotetaan vanhoja makuja, jolloin käy, kuten jos sekoittaa kaikkia muovailuvahan värejä eli tuloksena p*skanruskea, tunkkainen klöntti.

Tai, suomalaiset tehtaat on alkaneet kopioida ulkomaita, eli kun ennen on tehty Suomessa raikkaita makuja, niin nykyään on tunkkaista sokerimössöä.

• Tykkää
Reactions: Boobis
Oon ollu pitkään sitä mieltä, että nykyään on vaikeaa keksiä uusia "päämakuja". Siis vaikka tex mex, hapanimelä possu, lemon curd, Geisha-suklaa, suolainen salmiakki jne.

Ja kun kukaan ei keksi mitään, sekotetaan vanhoja makuja, jolloin käy, kuten jos sekoittaa kaikkia muovailuvahan värejä eli tuloksena p*skanruskea, tunkkainen klöntti.

Tai, suomalaiset tehtaat on alkaneet kopioida ulkomaita, eli kun ennen on tehty Suomessa raikkaita makuja, niin nykyään on tunkkaista sokerimössöä.
Virossa on hyviä hedelmäkarkkeja joissa sisus on juoksevaa. En muista valmistajaa

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Tuossa jutun alaotsikossa mentiin kyllä jo metsään. Ongelmia Japanissa on, mutta käsitteet kannattaa pitää selkeinä. Pedofilia on ei-sukukypsiin lapsiin kohdistuvaa seksuaalista mielenkiintoa. 16-vuotias kahvia tarjoilemassa maid-cafessa ei siis kelpaa esimerkiksi ongelmista, vaikka hänellä olisikin yllään lyhyt hame.
Noiden outojen japanilaismiesten mielenkiinto kohdistunee pääosin teini-ikäisiin ja erityisesti länsimaisen silmissä sen näköisiin. Meidän on vaikea hyväksyä, että jossakin muualla "söpöily" on hyväksyttävää myös ei-lapsille.

Paljon on siis kysymys kulttuurieroista. Minulla on ystävä, jolla on japanilainen vaimo. Tuon japanilaisnainen koki kulttuurishokin, kun hän Suomeen opiskelemaan tultuaa törmäsi suomalaisteineihin. Hänen silmissään monet suomalaisnuoret näyttivät brutaalisti käyttäytyviltä ammattirikollisilta.

Tässä kahden viikon kuluttua 34 vuotta täyttävän kiinalaistanssijan tuore esitys. Tarkoituksella nallekarhu, rusetti ja muuta rekvisiittaa. Ovatko hänen miljoonat seuraajansa Kiinan Bilibilissä rikollisia? Vai tanssija itse? Vai suomalainen, joka tuomitsee, vaikka seksistä ei ole edes kysymys?
Katsoisitko tuota videota, jos sillä olisi peittävä verkkapuku päällä?

Itämaisuus (Japani, Kiina) edustaa mulle semmoista...Michael Jacksonia.

Kireys, ankaruus, pedanttisuus, itsemurha-alttius ja oman naaman överi-muokkaus (ja naama puuteroitu niin että näyttää koko ikänsä kellarissa viettäneeltä) yhdistettynä yliseksuaalisuuteen ja lasten näkösten kuolaamiseen.

Jos mun pitäis valita ulkonäköasioissa kulttuurisesti ärsyttävän eli so_malialaisen/kon-golaisen mallin ja jonkun vitivalkoisen japsi-lolitanuken väliltä, valitsisin sen afrikkalaisen. VAIKKA en näe mitään hyvää afrikkalaisessa miehessä.

Hiusten ja ihon maalaaminen on ok, mutta rajansa kaikella. Luonnollisuus on säilytettävä.

Viimeksi muokattu:
Tässä suloinen kuva jostain missistä (no liiasta laihuudesta en tykkää). Meikkiä normin verran, mus_tat nyt ei muutenkaan tartte paljoa meikkiä.

Rentous, ilo, luonnollisuus.
Ja vaikka on lapsenomaiset kasvot, välittyy kuvasta aikuismainen, arvokas fiba, vähän kuin Marimekko-malli.

Ihana mekko!

Viimeksi muokattu:
Tai tämä. Kaula-aukkoa näkyy mun konservatiivilasien läpi katottuna liikaa, mutta tän kuvan vois tiivistää sanoilla "rento, aikuismainen ja luonnollinen kauneus."

Aurinkoa, iho ja hyvä olo hehkuu. Ihana kuva.

Viimeksi muokattu:
16-vuotias kahvia tarjoilemassa maid-cafessa ei siis kelpaa esimerkiksi ongelmista, vaikka hänellä olisikin yllään lyhyt hame.
Nuorimmat ovat olleet 13 vuotiaita, Tuon iän luin niistä artikkeleista mitkä jäi sille vanhalle koneelle ja en muista mitä ne artikkelit oli nimeltään, enkä löytänä niitä enää.

16-vuotias kahvia tarjoilemassa maid-cafessa ei siis kelpaa esimerkiksi ongelmista, vaikka hänellä olisikin yllään lyhyt hame.
Ja jos luit noi artikkelit niin niissähän mainitaan, että tyttöjen tehtäviin kuuluu muutakin kuin kahvin tarjoilu.
Miehet saavat lepuuttaa päätään tytön sylissä ja lähteä maidin kanssa kävelyille ja se mitä kävelylenkeillä tapahtuu on asiakkaan ja maidin välinen juttu. Tuossa nyt muutama.

Viimeksi muokattu:
Mutta mulla oli tv auki yksi päivä ja sieltä tuli ohjelma nimeltä I am Shauna Ray. Hän näyttää lapselta, ja kertoi itsekin, että hänestä kiinnostuu vain perwot ja sekopäät.
Se suuri silmäinen kaunis nuori nainen?
Surulliseks veti mielen kun toinen meni baariin ja hänelle sanottiin ettei siellä tarjoilla lapsille..miksi ihmiset ei käytä maalaisjärkeä ja pyydä niitä papereita ennenkun avaavat naamansa toiselle.
Eikös hänen kokonsa johdu lapsena sairastetusta syövästä?

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä