Tuntee vetoa narsisteihin ja psykopaatteihin. Trump ja Putin esim.Miltei koko muu maailma tuomitsee Putinin teot mutta Lispetti palstalainen puolustaa. Melkoisen erikoista.
Usalla on murot uikkareissa kun Venäjä diilaa Kiinan kanssa.Miksi EU ja Nato uhkaa Venäjää?
Ei uhkaa vaan se on se, mitä Putin kuvittelee. Hän on ns. luulosairas.Miksi EU ja Nato uhkaa Venäjää?
Näköjään.Tuntee vetoa narsisteihin ja psykopaatteihin. Trump ja Putin esim.
En tiedä miten omassa elämässään muuten, mutta näissä kuvioissa.
Jos Venäjän etupiiri olisi Oder-joella, niin olisiko se uhka vai saksalaiset luulosairaita?Ei uhkaa vaan se on se, mitä Putin kuvittelee. Hän on ns. luulosairas.
Tyypillistä naisille.Tuntee vetoa narsisteihin ja psykopaatteihin.
Ne haluavat tuhota Venäjällä vallitsevan perinteisen elämäntavan. Eu ja Nato eivät lepää kunnes Venäjäkin on täynnä tuulivoimaloita, mamuja, vihreää liikennettä, muunsukupuolisia, vegaaneja ja vihapuhelakeja.Miksi EU ja Nato uhkaa Venäjää?
Minä itse asiassa vähättelen Ukrainan tähänastisia kokemuksia seuraavasti, jos mittapuuna on Venäjän aiheuttamat kärsimykset:Ai ei ole vai? Sinä puolustat miehittäjävaltiota ja vähättelet Ukrainan kokemuksia. Tekisitikö saman, jos kohteena olisi Suomi?
Vastaatko yllä olevaan kysymykseeni
Putin on rakajastani t. Lissu <3Ukrainalaiset voivat nyt nukkua yönsä rauhassa t. Lispett, Putkosen morsian <3
YK vaatii Venäjältä "yksiselitteistä sitoutumista" evakuointeihin, Australialta uusia pakotteita – IL seuraa sotaa
Iltalehti seuraa Ukrainan sodan käänteitä tässä jutussa.www.iltalehti.fi
Ei, vaan ahvenanmaa tekisi äänestyksen, jossa se haluaisi liittyä Ruotsiin, ja kun Suomi ei antaisi lupaa, Ruotsi hyökkäisi sotilaallisesti.Minä itse asiassa vähättelen Ukrainan tähänastisia kokemuksia seuraavasti, jos mittapuuna on Venäjän aiheuttamat kärsimykset:
Maidanin levottomuudet ja niiden seuraukset olivat ihan lännen provokaatiota, kun halusivat torpata Venäjän ja Ukrainan välisen sopimuksen (tehty joulukuussa 2013). Vastoin meillä levitettävää tietoa Kiovasta lähetettiin "rankaisupataljoonia" (ääriaineksista koottu kansalliskaarti) tulittamaan ja taistelemaan Itä- Ukrainan separatistisia valtioita vastaan, jotka itse olivat päättäneet irrottautua Ukrainan vallankaappaushallituksen ohjaksista. Siellä +7 vuotta jatkunut sotatila on siis ihan puhdas Ukrainan sisällissota.
Krimin tilanne vastaa kärsimystasoltaan sitä, että Ahvenanmaa julistautuisi itsenäiseksi ja liittyisi kansanäänestyksellä Ruotsiin. Tuskin Suomi tekisi asian eteen yhtään sen enempää kuin mitä Ukrainakaan tähän asti on tehnyt. Sulkisi veden sijasta ehkä sähkön kostoksi.
En ota kantaa Krimin saati kuvitellun Ahvenanmaan tilanteen lailliseen oikeutukseen, vaikka minun puolestani se voisi olla ihan jopa järkevää saada vaihtaa maata, jos alue itse niin katsoo aiheelliseksi. Sen sijaan Maidanin vallankaappaus oli selvä rikos, kuten myös sitä seurannut rankaisuretki itään.
Verratkaapa tähän:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Sinä siis kirjoittelet venäjätrollauksia myös vierailijana? Ainoa kakkahymiö jonka laitoin, koski vierailijan viestiä toisessä ketjussa. Siinä viestissä annoin tunnustusta kirjoitustaidolle, mutta totesin tekstin sisällön (en siis kirjoittajaa) tuon hymiön arvoiseksi.Miksi?
@m1es peukuttaa myös sitä, että yhden väärin kirjoitetun sanan tai mielipiteen vuoksi ei pidä tuomita koko ihmistä. Tai, että henkilöihin ei pidä mennä, vaan ampua asia alas asialla.
Edellä mainituista on todisteita monessa ketjussa.
m1ehellä mielipide on NYKYÄÄN kuin tuuliviiri: todella epäjohdonmukaista kirjoittelua.
m1es on aiemmin kirjoitellut täällä erittäin fiksusti eikä kukaan koskaan päässyt ihon alle. Arvostin!
Mutta, ymmärrän, että aina ei vaan yksinkertaisesti jaksa selvittää samoja asioita kyselijöille - eikö silloin kannattaisi mielummin jättää vastaamatta tai ilmoittaa, että asiaa on puitu jo hetki sitten toisessa ketjussa? Miksi pitää heittää jotakin kakkahymiötä ja alkaa solvaamaan toista kirjoittelijaa? Sekö sitten lisää uskottavuutta?
En kirjoittele. Enkä trollaa.Sinä siis kirjoittelet venäjätrollauksia myös vierailijana? Ainoa kakkahymiö jonka laitoin, koski vierailijan viestiä toisessä ketjussa. Siinä viestissä annoin tunnustusta kirjoitustaidolle, mutta totesin tekstin sisällön (en siis kirjoittajaa) tuon hymiön arvoiseksi.
Donetskin ja Luhanskin tunnustaminen
Olisiko Donetskin ja Luhanskin kansantasavaltojen tunnustaminen teistä mielekäs ratkaisu myös Suomelta? Itse kannatan. Toivoisin sinne muodostettavan normaalit, ystävällismieliset diplomaattisuhteet. Suomi voisi kerrankin olla edelläkävijä. Ei olisi tervehenkistä olla yhtymättä näiden...keskustelu.kaksplus.fi
Yli 7 vuotta on Donbassia vastaan sodittu. Mitä veikkaat, kuinka kauan kestää ennen kuin sota loppuu?Ukrainalaiset voivat nyt nukkua yönsä rauhassa t. Lispett, Putkosen morsian <3
YK vaatii Venäjältä "yksiselitteistä sitoutumista" evakuointeihin, Australialta uusia pakotteita – IL seuraa sotaa
Iltalehti seuraa Ukrainan sodan käänteitä tässä jutussa.www.iltalehti.fi
"Ukrainan ydinvalvontaviranomaisen mukaan yön pommitukset osuivat myös radioaktiivisen jätteen säilytyspaikkaan Kiovassa. Viraston tämänhetkisten tietojen mukaan osumasta ei ole aiheutunut vaaraa ulkopuolisille.Taistelut Ukrainassa jatkuneet viime yönä – tähän mennessä kuolleiden joukossa ainakin kolme lasta
Taistelut Ukrainassa ovat jatkuneet sunnuntaiyönä.www.mtvuutiset.fi