P2P Finland kokemuksia

Onko joku muu saanut outoja sähköpostia tältä firmalta ? Oli vain joku viitenumero ja ei muka ole saatu lyhennyksiä,ei summaa,ei laskuttajaa tai muuta
Kaikki laskut tulee muuta kautta &kaikki maksettu, ikinä kuullut ees moisesta firmasta.
 
Onko joku muu saanut outoja sähköpostia tältä firmalta ? Oli vain joku viitenumero ja ei muka ole saatu lyhennyksiä,ei summaa,ei laskuttajaa tai muuta
Kaikki laskut tulee muuta kautta &kaikki maksettu, ikinä kuullut ees moisesta firmasta.
En tuolta firmalta,mutta on tullut sähköpostiin viestejä "siirto on onnistunut,sinun tililtä on velotettu esim. 620€.
Olen aina merkinnyt nuo viestit,tietojen kalastelu viesteiksi.
Noita ei kannata klikata pidemälle,saattaa olla myös hakkerointi kalastelua.
Kivaa päivää sinulle :)
 
vierailija
Olen saanut ja nytkin sähköpostilla yritän kiistää tätä asiaa. Kovat on summat kun 5 eurolle on huomautuskuluja 60 euroa ja joku muu maksu 21 euroa. Oletko saanut ne postit jotenkin loppumaan?
 
Olen saanut ja nytkin sähköpostilla yritän kiistää tätä asiaa. Kovat on summat kun 5 eurolle on huomautuskuluja 60 euroa ja joku muu maksu 21 euroa. Oletko saanut ne postit jotenkin loppumaan?
Loppui viestit,kun laitoin pari kertaa sähköpostia,etten ole lainaa/ pikavippiä ottanut koskaan. Heillä oli väärän henkilön pankki mm. Kyseisessä pankissa ei ole tiliä edes koskaan minulla ollut.
 
vierailija
Minä olen kiistänyt nämä heidän jutut moneen kertaan ja aina tulee uusi sähköposti samasta asiasta. Firman nimi tuntuu vaihtuvan tehokkaasti. Ensin oli FourFinance, sitten Avira Finland (ilmeisesti jonkin sortin perintätoimisto), sitten oli Asiakaspalvelu Creditguru ja nyt viimeiseksi on alettu samasta asiasta pommittaa P2P Finlandin nimellä (jonkin sortin perintätoimisto kai sekin). Haiskahtaa vähän pohjaan palaneelle.
 
vierailija
Hoitakaa asianne paremmin. Mulla on rahaa, just maksoin credit-velankin taas 2vko ennakkoon eikä mulla oo mikään kauhean iso likseliini.
Pitääkö ostella kaikkea mihin ei oikeasti ole varaa?
 
Hoitakaa asianne paremmin. Mulla on rahaa, just maksoin credit-velankin taas 2vko ennakkoon eikä mulla oo mikään kauhean iso likseliini.
Pitääkö ostella kaikkea mihin ei oikeasti ole varaa?
Turha aukoo mulle ainakaan päätä,ei ole velkaa tai pikavippiä ottanut. Normaalit laskut tulee muuta kautta,kaikki maksettu ajallaan . Yrittivät väärän henkilön velkaa periä sähköpostilla.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Siinähän se kun tässäkään tapauksessa ei vipin vippiä ole koskaan otettu. Mä pärjään kyllä hyvin omillani. Ei tarvi creditin rahoilla ostella, kun omatkin riittää :)
 
vierailija
Minulle on tullut noita sähköpostiin 5 vuotta. Yhteenkään en ole ikinä vastannut. Pelkkää spämmiä.
Kaikki korvat hörölle nyt!

Älkää missään nimessä ottako ikinä mitään lainaa tältä nykyiseltä p2p Finlandilta ja samaan aikaan toista nimeä käyttävänä Trofeolta. Ovat toimineet aiemmin nimillä: Avira Finland, Credit Guru, FourFinance, yms.

Olen lukemattomat kerrat pyytänyt lainaestoa ja suoramarkkinointikieltoa, ilman toivottua tulosta. Alle 14 vrk sisällä nostettua lainaa, kun koittaa peruuttaa, pitkittää asiakaspalvelu maksutietojen antamista viikolla, jolloin asiakkaan lainan-purkamisoikeus evättäisiin.

Olen vienyt asian kuluttajasuojaan, ja heille tämä firma olikin jo entuudestaan tuttu. Juuri äsken sain taas jonkun tekstiviestin: ''Hae 50 euroa klikkaamalla tästä''. Tämä on helvetti laitonta toimintaa, ja tulen tekemään rikosilmoituksen tästä. Odotan toistaiseksi vielä kuluttajasuojan käsittelyä.

Kuukauden verran nyt taistellut näiden vajaiden asiakaspalvelijoiden kanssa, ilman mitään tarkempia selvityksiä. Eivät ota minkään laista kantaa useamman sivun mittaisiini viesteihini. Tuntuu, että heillä ei olisi edes esimiestä, joka voisi kantaa tarvittaessa yrityksensä vastuun.

Todennäköiseti firman omistaja joku ylivelkaantunut paskiainen, joka koittaa tavalla tai toisella ryöstää ihmisiä. Oon yli 20 pikavippifirmaa käynyt läpi, ja missään muualla ei tälläistä moraalitonta ryöstö-toimintaa harrasteta!

Jos saat jonkun aiheettoman laskun näiltä, mitä ilmeisesti ihmiset saavat, pyydän, että vie asia välittömästi kuluttajasuojaan. Ajetaan tämä paskafirma kokonaan ulos toiminnasta!

Pelkkää kusetusta koko firma!!!
 
vierailija
Juuri äsken otin kuluttajasuojaan yhteyttä. pari kertaa olen muutaman kympin lainannut ja maksanut aina ajallaan takaisin niin nyt alkoi tulla epämääräisiä välityspalkkioita yli satasen edestä.
 
vierailija
Olen saanut P2P viestin jostain pikavipistä jota en ole edes hakenut pitäisi maksaa 10euroa jostain epämääräisestä. Johonkin Lithuaileselle pankille jota ei ole edes olemassa. Laitoin P2P viestin että on turhaa yrittää kalastella tili numeroa. Kerroin viestissä että vien asian poliisille, jo loppui viestien tulo, ja myös estin heidät, eivät voi enää lähettää minulle sähköpostia
 

Yhteistyössä