kusi*ää puoliso

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen raskaana rv 18. Meillä on pieni lapsi alle 1v , jota joutuu nostelee, mies oli pitkän päivän pois. Kerroin hänen takas tullessa että minulla on paineentunnetta ja vatsakipua. Niin tää menee tekee jotain ihan muuta kuin ottaa lapsen hoidettavakseen. lopulta suutun asiasta kun ei mee jakeluun hyvällä, niin tää rupee puolustelee itteään ja syyttelee mua.
 
Olen raskaana rv 18. Meillä on pieni lapsi alle 1v , jota joutuu nostelee, mies oli pitkän päivän pois. Kerroin hänen takas tullessa että minulla on paineentunnetta ja vatsakipua. Niin tää menee tekee jotain ihan muuta kuin ottaa lapsen hoidettavakseen. lopulta suutun asiasta kun ei mee jakeluun hyvällä, niin tää rupee puolustelee itteään ja syyttelee mua.
Pyysitkö häntä suoraan ottamaan lapsen hoidettavakseen vai oletitko vain, että hän itse tajuaisi tehdä niin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Pyysitkö häntä suoraan ottamaan lapsen hoidettavakseen vai oletitko vain, että hän itse tajuaisi tehdä niin?
No olen kertonut hänelle jo aiemmin että jos tulee tälläistä oiretta raskaana olevalle ja viikkoja on liian vähän pitää mennä lepoon heti.

Ja millainen kusipää oikeasti jättää tämän kerta toisensa jälkeen huomiotta. Vaikka miten asiasta sanoisin niin perille se menee vasta kun suutun
 
vierailija
Olen raskaana rv 18. Meillä on pieni lapsi alle 1v , jota joutuu nostelee, mies oli pitkän päivän pois. Kerroin hänen takas tullessa että minulla on paineentunnetta ja vatsakipua. Niin tää menee tekee jotain ihan muuta kuin ottaa lapsen hoidettavakseen. lopulta suutun asiasta kun ei mee jakeluun hyvällä, niin tää rupee puolustelee itteään ja syyttelee mua.
nuin käy kun antaa panna paljaalla
 
vierailija
Olen raskaana rv 18. Meillä on pieni lapsi alle 1v , jota joutuu nostelee, mies oli pitkän päivän pois. Kerroin hänen takas tullessa että minulla on paineentunnetta ja vatsakipua. Niin tää menee tekee jotain ihan muuta kuin ottaa lapsen hoidettavakseen. lopulta suutun asiasta kun ei mee jakeluun hyvällä, niin tää rupee puolustelee itteään ja syyttelee mua.
Ja seuraavaksi se tulee valittaan, kuinka ei ole saanut osallistua lasten elämään tarpeeksi.

Kyl tommoset asiat kuuluu tajuta.
 
vierailija
Miehet eivät edelleenkään osaa lukea naisten ajatuksia.
Eikai sitä tarvii lukea ajatuksia jos on kerrottu että on paineentunne alavatsassa, ja aiemmin on kerrottu että se on vaarallista sikiön kannalta ja pakko levätä.
Jos on suoraan sanottu että en enää pysty.

Silti mies menee tekee muuta. tyhmähän se sitten on jos ei tajua. Oikeasti kyllä tajuaa, mutta kun haluaa osoittaa ettei hän tanssi kenenkään pillin mukaan. Ei varmana ainakaan kun pyydetään.
 

Yhteistyössä