Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

vierailija
Rekkautuneena sisään vaan, niin pystyy kiertämään robomodenkin!

Mukavaa iltaa sinullekin.
Kiitos, otan vinkistä vaarin ❤

Niin ja opin sit vihdoin laittaa näitä hymbelöitä puhelimella.. 🤪 Mul on vaan se ongelma, et teen hurjan pitkiä päiviä koneella, ja sillä ei näitä hymiöitä saa laitettua, kuten vanhalla palstalla, ni sit en enää jaksa pitkän päivän jälkeen tihrustaa pientä tekstiä ja kirjoittaa telefuunilla 🙄

Mut kiitos vielä Echo ja Lispetti, päätin ite avautua positiivisemmin kerrankin, niin se kannatti 😊 Ehkä teistä tulee itelle mieleen ne luokan äänekkäät ja poikienkin suosimat tytöt ja ite olin sit se hiljaisempi ja arempi, koulussa hyvä, mut ei niin "suosittu".. No on mulla kouluajoilta yhteyksiä, jopa se luokan "suosikkityttä", joka on ihan kiva nykyöön, mut sit välillä tulee se just sama ärsyttävä muija esiin 🤣

No se on eri stoori se. Tai sit ei: miten suhtaudumme muihin ja ennen kaikkea itseemme.

Öitä 🌟
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kiitos, otan vinkistä vaarin

Niin ja opin sit vihdoin laittaa näitä hymbelöitä puhelimella.. Mul on vaan se ongelma, et teen hurjan pitkiä päiviä koneella, ja sillä ei näitä hymiöitä saa laitettua, kuten vanhalla palstalla, ni sit en enää jaksa pitkän päivän jälkeen tihrustaa pientä tekstiä ja kirjoittaa telefuunilla

Mut kiitos vielä Echo ja Lispetti, päätin ite avautua positiivisemmin kerrankin, niin se kannatti Ehkä teistä tulee itelle mieleen ne luokan äänekkäät ja poikienkin suosimat tytöt ja ite olin sit se hiljaisempi ja arempi, koulussa hyvä, mut ei niin "suosittu".. No on mulla kouluajoilta yhteyksiä, jopa se luokan "suosikkityttä", joka on ihan kiva nykyöön, mut sit välillä tulee se just sama ärsyttävä muija esiin

No se on eri stoori se. Tai sit ei: miten suhtaudumme muihin ja ennen kaikkea itseemme.

Öitä
Öitä. :)
T:yläasteella hiljainen ja kiusattukin
 
vierailija
Katoin että oonpas mä pysyny samassa linjassa hienosti, ja kirjottanu asiaa :giggle:
Et nää mitään ristiriitaa siinä että ensin kirjoitat faniketjun Sarasta missä hehkutat sen täydellisiä instagram kuvia ja sitten haukut sen lyttyyn niiden samojen instagram kuvien takia? Tai että haukut toisen älyllisyyttä, sisältöä ja mt-viboja ja sitten luet ne omat viestisi jotka antavat sinusta sellaisen kuvan että on varaa sanoa?
 
Et nää mitään ristiriitaa siinä että ensin kirjoitat faniketjun Sarasta missä hehkutat sen täydellisiä instagram kuvia ja sitten haukut sen lyttyyn niiden samojen instagram kuvien takia? Tai että haukut toisen älyllisyyttä, sisältöä ja mt-viboja ja sitten luet ne omat viestisi jotka antavat sinusta sellaisen kuvan että on varaa sanoa?
Mä aloin n.2 vuotta sitten kyllästyä Saraan, oranssiin tisseihin, uhriutumisitkuihin jne. Sitä ennen tykkäsin.

Kaunishan se on vieläkin, Suomen kauneimpia naisia, mutta pilaa pinnallisuudellaan ja tyhjäpäisyydellään maineensa.
 
vierailija
Mä aloin n.2 vuotta sitten kyllästyä Saraan, oranssiin tisseihin, uhriutumisitkuihin jne. Sitä ennen tykkäsin.

Kaunishan se on vieläkin, Suomen kauneimpia naisia, mutta pilaa pinnallisuudellaan ja tyhjäpäisyydellään maineensa.
Miksi se häiritsee sinua jos Sara pilaa maineensa? Jos tyhjäpäisyys, pinnallisuus yms. on sinun mielestä niin kurjia asioita niin miksi sinä sitten itse valitset olla sellainen?
 
vierailija
Jokainen järkevä ihminen tajuaa että se mitä somessa nähdään on vain pieni pintaraapaisu. On se itsekin paljastanut myöhemmin asioita joista ei aikaisemmin ole hiiskunut sanaakaan somessa. Valtaosa suomalaisista ei tiedä millaista sen elämä suurimman osan ajasta ja kuinka syvällisiä ja järkeviä ajatuksia hänen päässään kenties liikkuu. Jos joku perustee oletuksensa pelkän somekuvan varaan niin taitaa olla niin että tämä joku on hieman vajavainen ja kenties pieni somebreikkikin voisi tehdä tälläiselle henkilölle ihan hyvää. Se antaa vaikutelman että tämä henkilö on hieman todellisuudesta irtautunut tai vieraantunut.
 
Kiitos, otan vinkistä vaarin

Niin ja opin sit vihdoin laittaa näitä hymbelöitä puhelimella.. Mul on vaan se ongelma, et teen hurjan pitkiä päiviä koneella, ja sillä ei näitä hymiöitä saa laitettua, kuten vanhalla palstalla, ni sit en enää jaksa pitkän päivän jälkeen tihrustaa pientä tekstiä ja kirjoittaa telefuunilla

Mut kiitos vielä Echo ja Lispetti, päätin ite avautua positiivisemmin kerrankin, niin se kannatti Ehkä teistä tulee itelle mieleen ne luokan äänekkäät ja poikienkin suosimat tytöt ja ite olin sit se hiljaisempi ja arempi, koulussa hyvä, mut ei niin "suosittu".. No on mulla kouluajoilta yhteyksiä, jopa se luokan "suosikkityttä", joka on ihan kiva nykyöön, mut sit välillä tulee se just sama ärsyttävä muija esiin

No se on eri stoori se. Tai sit ei: miten suhtaudumme muihin ja ennen kaikkea itseemme.

Öitä
Kauniita unia ja hatara kuvia!❤

Minä ihosin poikia ysille asti ja olin koulussa väkivaltainen (odotin tosin aina että joku muu lyö ensin), mulle ei ryppyilty. Mutta olin kai ihan suosittu kaveri ja ystävä. Olin myös kova keppostelemaan ja tämän vuoksi olin usein pulassa ja puhuttelussa.
 
Viimeksi muokattu:
Jokainen järkevä ihminen tajuaa että se mitä somessa nähdään on vain pieni pintaraapaisu. On se itsekin paljastanut myöhemmin asioita joista ei aikaisemmin ole hiiskunut sanaakaan somessa. Valtaosa suomalaisista ei tiedä millaista sen elämä suurimman osan ajasta ja kuinka syvällisiä ja järkeviä ajatuksia hänen päässään kenties liikkuu. Jos joku perustee oletuksensa pelkän somekuvan varaan niin taitaa olla niin että tämä joku on hieman vajavainen ja kenties pieni somebreikkikin voisi tehdä tälläiselle henkilölle ihan hyvää. Se antaa vaikutelman että tämä henkilö on hieman todellisuudesta irtautunut tai vieraantunut.
No mitähän syvällistä ja fiksua sieltä on tulla tupsahtanut?

Julkisuudessa itkeminen ei ole syvällistä. Jokaisella, vaikka täyteen muovia pumpatulla platinablondilla on surua ja negatiivisia tunteita.

Nyt puhutaan oikeista sisällöistä, sitä mitä ihminen tekee.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
No mitähän syvällistä ja fiksua sieltä on tulla tupsahtanut?

Julkisuudessa itkeminen ei ole syvällistä. Jokaisella, vaikka täyteen muovia pumpatulla platinablondilla on surua ja negatiivisia tunteita.

Nyt puhutaan oikeista sisällöistä, sitä mitä ihminen tekee.
En puhunut syvällisistä paljastuksista yhtään mitään. Asioista ylipäätään.

Et edelleenkään ymmärrä. Sinä et näe kaikkea. Instagram ei näe kaikkea. Suomalaiset ei näe kaikkea.
 
Jos näet julkkiksen livenä niin sinut on siis kasvatettu niin että on ihan ok sanoa hänelle että "oletpa muuten huonomman näköinen kuin aikaisemmin" tai "oletpas rumempi mitä ajattelin"? Minusta tuo on aika moukkamaista, mutta ehkä ihmiset sitten tosiaan kasvatetaan vähän eri tavalla.
Rakennat taas olkiukkoja ja hyökkäät niitä vastaan.
Julkkiksia kohdellaan ihan kuten muitakin ihmisiä, minulla ei siis ole mitään julkkismoodia. Olen kyllä kerran kertonut silloiselle miss Suomelle, miten hän olisi seksikkäämmän näköinen - koska hän kysyi juuri sitä. Ohjeeni ei ollut "isommat tissit".
Minulla ei ole tapana rynnätä henkilön ulkonäköä kommentoimaan, sinä ilmeisesti julkkiksen nähdessäsi alat voihkia ääneen ihastellessasi hänen "upeaa" ulkonäköään vain koska hän on julkkis?

Mutta olen rehellinen. Jos nainen on ollut kampaajalla ja kysyy, mitä mieltä olen lopputuloksesta, voin siis sanoa sitä hyvännäköiseksi mutta myös "entinen oli paljon parempi" tai "epäsiistin näköinen". Muutama naispuolinen työtoverini kysyy ajoittain mielipidettäni vaatetuksestaan - he tietävät että en pyri miellyttämään vaan annan rehellisen arvion. Silloin, kun he kaipaavat hymistelyä, kysyvät he toisiltaan.
 
vierailija
Rakennat taas olkiukkoja ja hyökkäät niitä vastaan.
Julkkiksia kohdellaan ihan kuten muitakin ihmisiä, minulla ei siis ole mitään julkkismoodia.
Sinä itse sanoit että Sara ansaitsee tuomalla ulkonäkönsä someen ja silloin on kovin luonnollista, että tuota ulkonäköä kommentoidaan. Eli kohtelet samalla tavalla kaikkia ihmisiä?

Voit siis mennä kenelle tahansa mennä sanomaan päin naamaa että
"alamäkeä on sinun ulkonäkö luistanut"? Ok. Minusta se on moukkamaista.
 
vierailija
Sinä itse sanoit että Sara ansaitsee tuomalla ulkonäkönsä someen ja silloin on kovin luonnollista, että tuota ulkonäköä kommentoidaan. Eli kohtelet samalla tavalla kaikkia ihmisiä?
Jos ei ole mitään erillistä "julkkismoodia", niin miksi korostat sitä että jos tuo ulkonäköänsä someen, on luonnollista kommentoida sitä?

Sinut on kasvatettu siis siten, että on luonnollista kommentoida ikävään sävyyn ihmisten ulkonäköä, vaikka he eivät sinun mielipidettäsi kysyisikään?
 

Yhteistyössä