Päivi Räsänen, tuo valtakunnan pahin kiihoittaja, on tänään käräjillä vastaamassa syytteisiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei saa leikkiä vakavalla asialla. Kelaa kun itse olisin ihan tuollaisen mielivaltaisen idiootin toimesta syytettynä!
Poliisitkin sivuuttivat nämä monet ilmoitukset tuosta noin vain, mutta tämä Raija-Tätipä päätti toisin.

Nyt kaikki pitämään kiinni meidän oikeuksista! Sananvapaus on yksi tärkein asiamme!💪
on tavallaan hyväkin että Päivin sanomiset ruoditaan leivättömän pöydän äärellä

kun vapauttava tuomio oikeutetusti tulee niin on saatu asetettua raamit mitä uskonnon- ja sananvapauden puitteissa saa sanoa

eli että jos Raamatussa on kohta jossa sanotaan että homostelu on syntiä niin ei ole väärin sanoa että "Raamatussa sanotaan että homostelu on syntiä"

luulisi, että demloille on ihan sama että mitä Raamatussa sanotaan kun eiväthän he usko koko opukseen, toisin kuin me @Echo kanssa
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ei saa leikkiä vakavalla asialla. Kelaa kun itse olisit ihan tuollaisen mielivaltaisen idiootin toimesta syytettynä!
Poliisitkin sivuuttivat nämä monet ilmoitukset tuosta noin vain, mutta tämä Raija-Tätipä päätti toisin.

Nyt kaikki pitämään kiinni meidän oikeuksista! Sananvapaus on yksi tärkein asiamme!
On tärkeä mutta pitää puhua asiallisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE
on tavallaan hyväkin että Päivin sanomiset ruoditaan leivättömän pöydän äärellä

kun vapauttava tuomio oikeutetusti tulee niin on saatu asetettua raamit mitä uskonnon- ja sananvapauden puitteissa saa sanoa

eli että jos Raamatussa on kohta jossa sanotaan että homostelu on syntiä niin ei ole väärin sanoa että "Raamatussa sanotaan että homostelu on syntiä"

luulisi, että demloille on ihan sama että mitä Raamatussa sanotaan kun eiväthän he usko koko opukseen, toisin kuin me @Echo kanssa
Jopa minä syntinen jolla ei ole mitään homostelua vastaan, yhdyn täysin sinun kantaasi!❤
Ja samoin useat homotkin tekevät!❤
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Dear Ruutis,

vielä viimeisen kerran:
kaiken alku ja lopputulemani case Potus Trumpin kanssa liikkui median käytöksen ympärillä! Ja tätä kritisoin tarvittaessa vaikka maailman tappiin.
Länsimedian propaganda on kiistatta propagandaa!
Mutta koska mitään järkeviä argumentteja ei näkynyt ja ketju oli lähtökohtaisesti huumoria ja minulle suunnattu niin yhdyin hauskanpitoon.
Ruutis

-Pienenä vinkkinä että jäit heti kiinni harmaana kirjoittelusta kun menit peukutttamaan Lissua. Odottaisit edes muutaman tunnin niin kukaan muu ei osaisi epäillä
 
kirjotan ihan tarkoituksella niin että tutut tunnistaa, jos haluan tosisti harmautua niin käytän isoja alkukirjaimia ja välttelen mulle ominaisia sanoja tai rakenteita

tosin sitä sattuu hyvin harvoin
Täytyy tunnustaa, että koska olen lukenut vuosia sun kirjoituksia ja tiedän kantasi asioihin niin tunnistan sut jopa silloin kun yrität pysyä ihan harmaana.:sneaky:
 

Yhteistyössä