Nyt se paljastui.Vasemmistoliiton kannattaja?
pieruhuumori naurattaa aina
Niin tekee.pieruhuumori naurattaa aina
Oliko?Höpsistä: postipalvelut tuo soijamaissivellit muovirasioissa keskipäivällä eikä niistä jää kuin ne purnukat pöydille, kaappeihin jne.
ei nävyNäkyyks muilla tomnen hpv-emätingeelimainos tossa? Kui ei adblock blokkaa sitä?
*ärsyyntynyt*
Ei näy.Näkyyks muilla tomnen hpv-emätingeelimainos tossa? Kui ei adblock blokkaa sitä?
*ärsyyntynyt*
Itse asiassa mun piti tässä ketjussa kertoa joskus, mut kerrottakoon nyt.kyllä mullaki joskus pierettää mutta en ilmota siitä somessa
lähipiiri tietenni haistaa ja kuulee
Ei näy mitään mainoksia.Näkyyks muilla tomnen hpv-emätingeelimainos tossa? Kui ei adblock blokkaa sitä?
*ärsyyntynyt*
Mahtaa siellä olla välillä kivat hajut ja pörinät?Itse asiassa mun piti tässä ketjussa kertoa joskus, mut kerrottakoon nyt.
Mulla on tietokoneessa uusi Senses-äppi, joka havainnoi netissä toisen osapuolen ääni-ja hajumaailman 4 m2 alueelta.
Se on yleensä tosi kiva - mut poikkeuksiakin on.
Kyllä. Ootas, mä säädän sun taajuuden...Mahtaa siellä olla välillä kivat hajut ja pörinät?
Kuuntelet jonkun toisen asuntoosun pizzasi ananakset tuoksuu ihanalle
Silloin kun sen ananaksen tiputtaa siihen pizzan päälle, se kuuluu silloin pizzaan.Kuuntelet jonkun toisen asuntoo
Manta nukkuu, minä (ihme kyllä) valvon ja kattelen Potterin Harria ja ananas ei kuulu pitsaan
Rosemarykinkun tiedän, mutta ananaskinkku on uutta mulle.Söiskö huomenna ananaskinkku pizzaa.
Joo, nyt rupesi tekemään mieli sitä ristoranten vegetale pizzaa, se on hyvää kun vielä vähän tuunaa, siihen ananasta, valkosipulia ja pieni ripsaus juustoa päälleSöiskö huomenna ananaskinkku pizzaa.
Täsä:Rosemarykinkun tiedän, mutta ananaskinkku on uutta mulle.
Ananas kuuluu jokaiseen pizzaan, ensimmäiseksi ja viimmeiseksi. Väliin voi laittaa hiukan ananasta ja jotain muuta höystöä jos mielikuvitusta riittää.Joo, nyt rupesi tekemään mieli sitä ristoranten vegetale pizzaa, se on hyvää kun vielä vähän tuunaa, siihen ananasta, valkosipulia ja pieni ripsaus juustoa päälle
Mielikuvitus pitsoja, eivät todellisuudessa ole olemassa.Täsä:
Tässä ananassinihomejuustojoulukinkku
Sinihomejuusto-ananaskinkku – pizzasta tuttu makutrio kohtaa nyt joulukinkussa
Sinihomejuusto-ananaskinkku voidellaan ensin sinihomejuustotahnalla ja päälle asetellaan ohuen ohuet ananasviipaleet. Kaunein kinkku ikinä!www.meillakotona.fi