Känädän Trudeaun piikkimanian takia sinne iskee pula-aika. Lue lisää

  • Viestiketjun aloittaja E he he hee
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy ihmetellä MIKSI valtiot ajautuu rokotehysteriaan vaikka rokote ei suojaa millään tavalla ihmisiä.

Pitää seurata uutisointia Kanadan suunnalta, koska hiljaista on ollut uutisointi protestien suhteen.
Mm. Australian protesteista on valtamedia antanut vähättelevää tietoa toisin kuin pelottelussa toimii nämä karanteenimajat rokottamattomille.
 
vierailija
Entä loppuuko eläkkeen maksu jos ei ota rokotteita? Mitäs kun olen ihan varma että olen sairastanut koronan joulukuussa 2019, mutta milläs minä sitä todistan? En niin millään. En halua niitä veritulppapiikkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Edelleenkään valtamedia ei uutisoi Kanadan huomista rekkakuskien protestia. Luulisi edes hieman kiinnostavan tääläkin, koska maassahan asuu paljon suomalaisia. Karut oltavat tulee heille, jos toteutuu. Ruuasta ja perus tarpeista saattaa tulla kova pula muutamassa päivässä. Mm. vihannesten ja hedelmien saanti romahtaa, jos arvioitu 38 000 rekkakuskia laittaa pillit pussiin. Myös uhka suuremmalle protestiryhmälle on (100 000< ), jos tilanne ei muutu rokottamattomien hyväksi.

Mv lehti on äkkiseltään ainut kotimainen artikkelin kirjoittanut viimeisen viikon aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Edelleenkään valtamedia ei uutisoi Kanadan huomista rekkakuskien protestia. Luulisi edes hieman kiinnostavan tääläkin, koska maassahan asuu paljon suomalaisia. Karut oltavat tulee heille, jos toteutuu. Ruuasta ja perus tarpeista saattaa tulla kova pula muutamassa päivässä. Mm. vihannesten ja hedelmien saanti romahtaa, jos arvioitu 38 000 rekkakuskia laittaa pillit pussiin. Myös uhka suuremmalle protestiryhmälle on (100 000< ), jos tilanne ei muutu rokottamattomien hyväksi.

Mv lehti on äkkiseltään ainut kotimainen artikkelin kirjoittanut viimeisen viikon aikana.
Algoma toivottavasti ehtii kertoa meille ennen nälkäkuolemaa mikä tilanne on
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä